Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men han er misfornøyd og Pardew har uttrykt at Sol ikke er med i framtidsplanene for Newcastle. Han er slettes ikke dårlig og er en av Premier Leagues mest erfarne spillere. En veldig billig og kurant løsning spør du meg.

Ser helst at vi henter en klassestopper da.

Lenke til kommentar

Vermaelen har fått setback og Wenger vet ikke når han er tilbake. :( Han har innrømme at vi er ute etter en stopper, så det må være en ganske lang periode. Helvete heller, stakkars Thomas.

Den nye Rosicky og RvP. Det er bare å handle 1-2 nye stoppere. Ut med Squillacci og Vermaelen. Må begynne å slå hardt ned på dette skadegreiene. Kan ikke drive å dille med spillere som er mer skadet enn de er på banen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Benbjo: !?

Jeg hadde forventet et "han er nok ute for sesongen"-innlegg fra deg, men ikke dette vrøvlet. Det er snakk om en komplisert akilleshæl-skade. Når slike skader inntreffer er det ren uflaks. Samme kan sies om Rosicky, skaden hans var et mareritt både for personen og klubben, men etter det har han ikke vært noe særlig skadeplaget.

• Liker 3
Lenke til kommentar

@Benbjo: !?

Jeg hadde forventet et "han er nok ute for sesongen"-innlegg fra deg, men ikke dette vrøvlet. Det er snakk om en komplisert akilleshæl-skade. Når slike skader inntreffer er det ren uflaks. Samme kan sies om Rosicky, skaden hans var et mareritt både for personen og klubben, men etter det har han ikke vært noe særlig skadeplaget.

Kanskje litt overdrevet, men faktum er at når man har vært ute i et år eller mer blir man sjelden den samme spilleren. Hvis man blir det så tar det lang tid å komme tilbake på et høyt nivå. Sannsynligvis kommer vi ikke til å se den Vermaelen vi kjenner før til midten av neste sesong dersom det slik at han er ute i flere måneder til. Eduardo ble aldri den samme, Rosicky er dårligere enn han var, Hargreaves er fotballinvalid, osv. Er klar over at dette er ulike typer skader, men en fotballspiller blir jo selvsagt dårligere av å ikke spille på 12mnd+.

For å gjøre min mening tydelig: Wenger burde kjøpe en ny KLASSEstopper og heller anse Vermaelen som backup i hvertfall et års tid til slik at han kan komme opp på et høyt nivå igjen. Så får vi heller kvitte oss med Squillacci til sommeren.

Jeg er så drittlei disse langtidsskadene. Når vi sist sesong vi ikke hadde en (viktig) spiller ute i 6 måneder eller mer?

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det så lenge? Jaja, jeg husket litt feil.

Sagt det før og sier det igjen, håper inderlig Wenger henter Mertsacker. Han og Vermaelen tror jeg kunne gjort et bra stopperpar, så Djorou som tredje valget. Han har gjort tingene sine virkelig bra denne sesongen. Å få han tilbake fra skade var jo nesten som en ny signering da vi mistet så mange i fjor.

Lenke til kommentar

Vermaelen var heller ikke skadet mye i fjor, så at han skal bli skadeplaget er jeg ikke redd for. Men alle som er i Arsenal skal jo ha hver sin periode der de er ute lenge pga skade.

Mistet 3 måneder i April

Han mistet strengt bare de siste 3 ukene av forrige sesong...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vermaelen var heller ikke skadet mye i fjor, så at han skal bli skadeplaget er jeg ikke redd for. Men alle som er i Arsenal skal jo ha hver sin periode der de er ute lenge pga skade.

Mistet 3 måneder i April

Han mistet strengt bare de siste 3 ukene av forrige sesong...

Det er jo faktisk sant. Tenkte at det var en måned mellom april og mai av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Var det så lenge? Jaja, jeg husket litt feil.

Sagt det før og sier det igjen, håper inderlig Wenger henter Mertsacker. Han og Vermaelen tror jeg kunne gjort et bra stopperpar, så Djorou som tredje valget. Han har gjort tingene sine virkelig bra denne sesongen. Å få han tilbake fra skade var jo nesten som en ny signering da vi mistet så mange i fjor.

Mertesacker er altfor treg til å spille for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...