Urmaker Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kos inn, Djourou ut!! http://www.arsenal.com/news/news-archive/koscielny-fit-but-djourou-won-t-be-risked Alt i alt er dette bra. Djourou sin skade er liten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Godt å høre. Liker også det han sier om van Persie. Jeg håper han starter og blir byttet ut etter rundt 60 minutter, slik at han er helt klar mot United. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Balle, ute til januar nå. Kjipt at det ikke var omvendt, DJ er mye bedre. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Godt å høre. Liker også det han sier om van Persie. Jeg håper han starter og blir byttet ut etter rundt 60 minutter, slik at han er helt klar mot United. Tørr du det? Får seg helt sikker en smell og blir ute om United. Hadde ikke forundra meg litt en gang. Balle, ute til januar nå. Kjipt at det ikke var omvendt, DJ er mye bedre. Den er jeg faktisk helt enig med. DJ har vært god i år, og vinner alt i hodedueller. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Heller en Chamakh enn en ute-av-form RvP, så jeg er enig med LeProf om å gi han mye spilletid på onsdag. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Diaby igang med treningen igjen! Wenger beskriver det til og med som "a small chance" at han kan spille mot united. Uansett, gleder meg til å få han tilbake. Forresten, har dere merket at skade-statistikken til Arsenal har blitt betydelig bedre i det siste? Hvor mange kamper har ikke Wenger sagt at laget er det samme som forrige uke, og at vi ikke har tapt noen spillere til skade? Endret 7. desember 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jinx. Gibbs ble vel skadet i noen uker idag. Var faen skummelt når Van Persie feiret målet sitt. Kunne fort endt i en skade der når han hoppet og landet på knærne etterpå :S Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jinx. Gibbs ble vel skadet i noen uker idag. Var faen skummelt når Van Persie feiret målet sitt. Kunne fort endt i en skade der når han hoppet og landet på knærne etterpå :S Jepp. Når jeg så Gibbs startet og Clichy ikke satt på benken tenkte jeg at det var typisk om Gibbs ikke ble skadet nå. Dessverre er vel ikke det en særlig stor nyhet at Gibbs pådrar seg skade etter skade.. Når det gjelder van Persie er jeg helt enig med deg. Satt og grøsset når jeg så hvordan han feiret målet. Er vel slike type feiringer som er vanvittig farlig for senene og ligamentet i knærne? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Meanwhile, Arsenal’s title push is likely to receive a double boost with Thomas Vermaelen and Abou Diaby both coming back from injury. Vermaelen is stepping up his training and hopes to be back in January, having been out since the end of August with an Achilles problem. The Belgian defender has broken down three times after trying to come back but Arsenal are hopeful his problems are finally over while Diaby is back in full training after an ankle injury and could play against Chelsea on December 27. Fra the mirror. Håper Vermalen ikke får en ny setback! Endret 21. desember 2010 av Urmaker Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Håper ikke Vermaelen spiller før han er 100 %. Jeg orker ikke at han skal bli skadet igjen med en gang. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg klarer ikke å ta deg seriøst Torstein, med den avataren...haha! 3 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Veddemål vettu. Veddet ikke du noe penger med noen her på forumet? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Damn, søstra mi skremte meg med å fortelle at Sczezny hadde brukket begge armene på styrketrening, mao. 3 keepere ute. Heldigvis var det bare en 2 år gammel sak historie som hadde dukka opp. Link. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Veddemål vettu. Veddet ikke du noe penger med noen her på forumet? Alle punk'd out. Feige jævler Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 om Vermaelen: “I would rather say late January,” said Wenger. “He is short on fitness and we have to build it up. That will take three to four weeks. He has started now and the signs are good. But I have been hit so many times with backlash that I am very cautious with Vermaelen. fra arsenal.com Håper på det beste! Laget begynner å bli virkelig sterkt nå, med tanke på fraværet av skader. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 får seg helt sikkert en ny smell snart på trening og blir ute enda lengre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Diaby blir ute en stund. Afterwards, Arsène Wenger confirmed the bad news. “It is a calf strain,” said the manager. “He is out for a while now. Some weeks I think”. Synd at han er verdens største kjeks. Hvis ikke kunne han ha vært utrolig god. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ja, er så kjekt at vi har mange av dem i laget Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Diaby blir ute en stund. Afterwards, Arsène Wenger confirmed the bad news. “It is a calf strain,” said the manager. “He is out for a while now. Some weeks I think”. Synd at han er verdens største kjeks. Hvis ikke kunne han ha vært utrolig god. Jepp. Krysser fingrene for at 2011 blir Diaby sitt år. At han holder seg skadefri sammen med Song og Cesc og danner en helt vanvittig midtbane. Diaby har vel alt man vil ha av en boks til boks spiller pluss mer. Eneste minusene jeg har ved Diaby er at han er for ustabil, skadeplaget og at han han ikke innehar et venstrebein Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ja og av og til er han for ivrig og holder for lenge på ballen, men borsett fra det så er han liker fyren godt, kjekt med en stork sterk neger på midtbanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå