Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere

fox

Anbefalte innlegg

Bendtner er frisk igjen, og i følge Wenger er han i sin beste form siden november. Gibbs er også tilbake. Walcott er i i full trening, og kan bli involvert på lørdag. Cesc og Almunia kan være klare innen tirsdag. Ellers er Vermaelen og Sagna 10 dager unna, mens van Persie og Ramsey ikke kommer til å spille før neste måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wenger: Van Persie will not play for Holland in November

Deilig at spillerne våres blir tatt hånd om, spesielt i landslagsperioder. Van Persie bør bli 100% fit før han går ut i match igjen, typisk om dette ville skjedd i november, og pådratt seg enda mer tull. Betryggende at Wenger går ut som han gjør. Lei av skader som følge av landskamper.

Så gjenstår det å se om Bert van Marwijk kan holde seg unna da?

Endret av Elastico
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tipper det blir 2 mnd til sammen. Om 3 uker finner Wenger og crewet ut at det var verre inn først antatt og at han ikke kan spille før 2011. [/benbjo-mode]

Ellers er jo Rambo og Robin tilbake i full trening neste uke. :)

Er jo bedre om han er skadet til slutten av sesongen, så kan han kansje få noen par kamper da. Får vi vet alle at han blir skadet ved første spark på ballen.

Lenke til kommentar

Tipper det blir 2 mnd til sammen. Om 3 uker finner Wenger og crewet ut at det var verre inn først antatt og at han ikke kan spille før 2011. [/benbjo-mode]

Ellers er jo Rambo og Robin tilbake i full trening neste uke. :)

Haha. Nei, Gibbs har hatt nok uflaks nå og er nok tilbake i begynnelsen av desember på det tidligste. Desverre så får Clichy ryggproblemer etter neste CL kamp og vi må spille med Eboue på venstre back frem til Gibbs er tilbake :p

Rambo kommer nok ikke til å spille i år. I så fall blir det ikke før slutten av Desember.

Lenke til kommentar

Vil jeg få mange imot meg hvis jeg sier at jeg heller vil se Chamakh enn RvP? Sistnevnte skader seg hele tiden, gang på gang til stor skuffelse for laget og fans. Det ødelegger hele flyten i laget når man skal være avhengig av en spiller som er så mye skadet. Jeg har for lenge siden sluttet å regne med han som en av de faste. Tenker heller på det som en bonus når han er frisk.

Lenke til kommentar

Vil jeg få mange imot meg hvis jeg sier at jeg heller vil se Chamakh enn RvP? Sistnevnte skader seg hele tiden, gang på gang til stor skuffelse for laget og fans. Det ødelegger hele flyten i laget når man skal være avhengig av en spiller som er så mye skadet. Jeg har for lenge siden sluttet å regne med han som en av de faste. Tenker heller på det som en bonus når han er frisk.

Nja, RvP har ikke spilt en kamp på et år nesten. Var ræva i VM. Kunne tenke meg å se han på høyre der han kan fore Chamakh med gode innlegg. Problemet blir hva som skal gjøres med Walcott. Supersub?

Lenke til kommentar

I form foretrekker jeg RvP som midtspiss. Da kan Cesc spille ham fri dagen lang. Men hey, det er ikke slik at vi noen gang kommer til å ha en skadefri angrepsrekke, så det er bare å glemme tanker om luksusproblemer.

Er dog utrolig lei av alle skadene hans. Det er umulig å legge så mye ressurser som vi gjør i en spiss som er skadet store deler av en sesong. I 08/09-sesongen var han vel skadefri omtrent hele sesongen og var vår beste spiller, men før og siden har han hatt store skadeproblemer.

Lenke til kommentar

RVP er og blir førstevalg som midtspiss. Bank i bordet! Nivået han holdt før skaden ifjor var insane og det er hans rette rolle. Vi kaster bort et fantastisk talent om vi kjører han ut på en av kantene når han kommer tilbake, dog kan jeg se at han kan starte en kamp på venstre for og få kamptrening, og for å lære Shava at han kan bli benket.

RVP kommer nok aldri til og bli skadefri, men han er sammen med Cesc noe av det nydeligste som er på en fotballbane. Hadde tatt han i form framfor hvilken som helst annen spiss i verden i form, seriøst.

Jeg gidder ikke og finne noen skrytevideo på tuba ettersom alle her vet hva han er i stand til. Han er også den spilleren på laget vårt som virkelig vil mest av alle, uten tvil den som elsker klubben høyest virker det som. No offence Cesc, men i mine øyne er Robin 10 x den mannen du er.

Vis Cesc er jesus er Robin gud, og han skal ikke benkes. No way. Dette vet Chamakh, dette vet alle som har sett han som midtspiss. Fuck VM, han ble isolert på topp og fikk ingen fuckings støtte whatsoever. Robin spilte på et lag som spilte drittfotball, og da kommer han aldri til og skinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...