Xanman Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Bra at det sannsynligvis ikke er brudd! Hvis ikke hadde jeg sikkert ikke fått sove i natt. Håper inderlig at det bare er snakk om 2 uker, det hadde vært en drøm. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ei kraftig forstuing kan variere veldig i tid ute. Noko av det viktigaste då er den umiddelbare behandlinga, noko eg reknar med var førsteklasses i denne samanhengen. Leddbanda er garantert skada, i mindre eller større grad. Berre å håpe på det beste! Når jeg mener leddbåndskade mener jeg at den har røket. Det er vel noe de kommer til å sjekke ASAP? Capello sier det er "small problem": http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8978359.stm? Vi får håpe på det beste. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 2 uker betyr vel 2 måneder i Arsenal leiren Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er forberedt på det værste, men også på at det kan fort gå over. Har bare sett det bildet av skadesituasjonen...var det overtråkk eller i duell? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er forberedt på det værste, men også på at det kan fort gå over. Har bare sett det bildet av skadesituasjonen...var det overtråkk eller i duell? Jeg også. Er så tyyypisk Arsenal. Var i duell. Ligger noen fine bilder av det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ute ei uke, toppen. Overtråkk er vondt der og da, samt dagene derpå, men med litt stabilitet-trening så skulle foten være fiks ferdig og klar til bruk. Fotballspillere nå til dags er så jævlig pusete, det der er i verste fall Bolton kampen i vasken, ikke noe mer. Jeg har tråkket over mange ganger (samme type "vridning"som på bildet ovenfor) og aldri var jeg ute i lengre en ei uke. Enten det gjaldt fotball eller andre idretter jeg drev med. Jeg kan nevne et selvopplevd eks fra en treningsleir i Østerrike for mange år siden, da jeg noen dager før en viktig konkurranse tråkket over og trodde trodde jeg hadde ødelagt foten for "livet" grunnet smertene. Jeg husker med gru at det kun var dager før et svært viktig løp og den ulykkeskvelden lå jeg med beinet, som var dobbelt så stort grunnet hevelse, i vasken.. Dagen derpå var også agony, men så truet jeg meg ut med litt triksing og fiksing med tape den tredje dagen. Vondt, men gikk fint. Ikke den verste kampen å mangle et par man forøvrig. Kunne vært verre Endret 8. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan hende du har vært litt heldig da. Om noen leddbånd ryker vil det ta lenger tid. Tilheling av skadet leddbånd kan ta opptil et halvt år. Faren for å skade seg på nytt er betydelig de første 12 månedene. Mange har fortsatt problemer lang tid etter en akutt ankelskade. Det kan oppstå kroniske plager med smerter, stivhet og hevelse i ankelleddet. Det er litt det som bekymrer meg mest nå, men mest sannsynlig er det selvfølgelig at det er noe ala det Goldwing sier. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) jeg strekte godt leddbåndene i ankelen i fjor, hele ankelen var blå og hoven. Gikk vel 4 - 7 uker ca tror jeg før jeg var helt frisk igjen. Men men, håper han får bra opptrening igjen å kommer sterkt tilbake Asap! Endret 8. september 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvilken fjord da? Fensfjorden? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 ja, gikk på vannet haha greit, skal heller rette det Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Theo ute i seks uker ifølge the sun =/ Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Også i følge The Times. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Walcott er ute i 4-6 uker. Det samme er RvP. Nasri er sannsynligvis klar, tho. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 "Aaron is running" 5 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vermaelen ute med skade. FLOTT! Forbanna landslag. Opner kanskje for Nordtveit selv om Sebastian får first spot. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva med Diaby ? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Håper vi får en oppdatering i morgen. Tror egentlig ikke at det er veldig alvorlig, i og med at han fint klarte å gå av banen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Diaby and Vermaelen out for Braga clash Abou Diaby will miss the next two games at least because of the ankle injury he collected against Bolton on Saturday. The 24-year-old misses the Champions League opener against Braga on Wednesday. Thomas Vermaelen is also sidelined because he has not yet recovered from an Achilles injury. http://www.arsenal.com/news/news-archive/diaby-and-vermaelen-out-for-braga-clash Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-captain-Cesc-Fabregas-is-facing-up-to-a-month-on-the-sidelines-after-his-hamstring-injury-against-Sunderland-article584085.html Kan være ute en måned. Perfekt. Minner om at han var ute lenge i fjor med samme type skade. Endret 19. september 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ser ikke vitsen med at vi stiller lag lenger. Er bare for latterlig. En drøy måned inn i ligaen og vi har følgende spillere på skadelisten fra første-ellveren: Manuel Almunia Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Gael Clichy Cesc Fabregas - Alex Song - Abou Diaby Theo Walcott - Robin van Persie - Andrey Arshavin Hæ? Blir aldri ferdig med denne driten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå