Gå til innhold

Arsenal: Physio-room - Oversikt over skadede spillere

fox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder faen ikke mer. Ikke nok med at vi må kjempe mot pengedoping, men vi har den mest tragiske skadeepidemien i manns minne som kontunierlig puler oss i ræva hver gang vi ser glimt av noe. Forbanna horebukk. Faen så fucked. Visste jo det skulle skje også. Sist gang Theo var on fire som nå røk skuldra under landslagsopphold. Er det noen som har en logisk forklaring på dette heller? Jeg er helt satt ut. Forbanna piss, vi konkurrerer ikke under like forhold når disse horeskadene kommer som haggel. Faen i helvete så forbanna jeg er nå.

Lenke til kommentar

Benbjo, hvem blir toppscorer i år? Har tenkt å satse litt penger.

--------------------------------------

Vet ikke hva jeg skal si når slikt skjer. Klart det er synd, og jeg blir forbanna. Theo var faen i sitt livs form. Faen så frustrerende dette er! Why him? Why us?!

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Benbjo, hvem blir toppscorer i år? Har tenkt å satse litt penger.

--------------------------------------

Vet ikke hva jeg skal si når slikt skjer. Klart det er synd, og jeg blir forbanna. Theo var faen i sitt livs form. Faen så frustrerende dette er! Why him? Why us?!

Drogba blir toppscorer =)

Anyways virker som det kommer godt nytt fra England. Det er ikke brudd hvertfall, men en kraftig "sprain" altså forstuelse av ankelen. Rapportene varierer fra 2 uker til 2 måneder ute. Vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...