Benbjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nasri tilbake i trening i de kommende dagene, mens RvP er ute til midten av oktober Det vil vel si starten/midten av november. Haha, fra 10 dager til 2 måneder. Det er bare i Arsenal slikt skjer. Er ikke vits å regne med RvP mer. Hent en erstatter i januar og selg ham. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Walcott byttet ut etter 13 minutter i Englands kamp mot Sveits. Har ikke fått med meg hva som har skjedd. Noen som vet det? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) DETTE SKJEDDE! SATAN I HELVETE http://twitpic.com/2m76d8 Endret 7. september 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Brudd -> Ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ouch! Det der så langt ifra godt ut Fitte landslagskamper, ingen bryr seg om de jo for faen. Er klubblag som teller, helvete. Vi burde nekte alle spillerene våre å delta på slike samlinger. Kan være vi er heldige og det ikke er noe stort. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg dør om dette er noe langvarig. Å fy faen den ser IKKE god ut! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vedder på at det der er et komplisert brudd, og at han er ute i flere måneder. Det er bare så vanvittig typisk. Han er i sitt livs form, så blir alt ødelagt av en skade. Jeg er så utrolig lei. Hva er galt med spillerne våre?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 RvP, Bendtner ute til oktober/november og Walcott ute sannsynligvis langvarig. Han ble tatt til sykehus med en gang. Det tyder på at det ikke bare er en forstuing. Jeg tipper brudd eller ligament skade. Begger deler er 6mnd + ute. Hvem skal score målene våre? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gidder faen ikke mer. Ikke nok med at vi må kjempe mot pengedoping, men vi har den mest tragiske skadeepidemien i manns minne som kontunierlig puler oss i ræva hver gang vi ser glimt av noe. Forbanna horebukk. Faen så fucked. Visste jo det skulle skje også. Sist gang Theo var on fire som nå røk skuldra under landslagsopphold. Er det noen som har en logisk forklaring på dette heller? Jeg er helt satt ut. Forbanna piss, vi konkurrerer ikke under like forhold når disse horeskadene kommer som haggel. Faen i helvete så forbanna jeg er nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Det e ralltid noe med landslag, hvorfor må de alltid bli skadet? Atterpå har vi Fabregas og Vela i Sør-Amerika, fjott! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Setter 500 på at Walcott ryker menisken Vela og RvP blir garantert småskadet. De pengene kommer snart tilbake på konto skal du se. Sist Theo hadde en formtopp og hypetoget begynte så smått å rulle igjen røyk jo skuldra og han var ute i gudvethvorlenge, 4 måneder? What do you know? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Benbjo, hvem blir toppscorer i år? Har tenkt å satse litt penger. -------------------------------------- Vet ikke hva jeg skal si når slikt skjer. Klart det er synd, og jeg blir forbanna. Theo var faen i sitt livs form. Faen så frustrerende dette er! Why him? Why us?! Endret 7. september 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Chamackh og Vela får faen holde seg skadefri nå og finne nettmasken eller er vi fucked. Kom ikke som en bombe at walcott ble skadet nå når han var i så god form nei. Forbanna typisk det. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Selg hele laget utenom Clichy, Cesc og Vermaelen og kjøp nytt, dette går faen ikke lengre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Benbjo, hvem blir toppscorer i år? Har tenkt å satse litt penger. -------------------------------------- Vet ikke hva jeg skal si når slikt skjer. Klart det er synd, og jeg blir forbanna. Theo var faen i sitt livs form. Faen så frustrerende dette er! Why him? Why us?! Drogba blir toppscorer =) Anyways virker som det kommer godt nytt fra England. Det er ikke brudd hvertfall, men en kraftig "sprain" altså forstuelse av ankelen. Rapportene varierer fra 2 uker til 2 måneder ute. Vi får se. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har sett det samme som Benbjo, det meldes over hele linja at det ikke er noe brukket, men leddbånd-skade kan ikke utelukkes, som hvis alvorlig nok kan være like så galt som en godt brukket ankel. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Ligament damage er ikke avskrevet ennå, Ben. E: 2late Endret 7. september 2010 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Meeeh, nå som jeg skulle være positiv Det hadde vært typisk om det er leddbåndskade. Først gode nyheter og så kommer kontrabeskjeden om han er ute resten av sesongen med leddbånd-skade Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ei kraftig forstuing kan variere veldig i tid ute. Noko av det viktigaste då er den umiddelbare behandlinga, noko eg reknar med var førsteklasses i denne samanhengen. Leddbanda er garantert skada, i mindre eller større grad. Berre å håpe på det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå