Sir LuckyNr7 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Forventer nå egentlig at Vidic stikker, men ikke før til sommeren. Jaja, han er langt ifra uerstattelig. Vi har jo også Evans, som er god nok for en fast plass. Men men, verdige erstattere koster, og jeg håper Sir Alex glemmer at han er skotte et lite sekund eller to. Rio kommer nok aldri tilbake dit han engang var. Han er den nye Saha, det er jeg bombesikker på. det er visst flere som har samme syn som meg jo Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skjønner det ikke. Er det noe galt med Vidic også nå da? Vidic/Evans holder i minst 3-5 år til, så får vi se med førstnevnte. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skjønner det ikke. Er det noe galt med Vidic også nå da? Vidic/Evans holder i minst 3-5 år til, så får vi se med førstnevnte. Helt enig. Vidic er i tillegg en uerstattelig spiller. Per dags dato verdens klart beste forsvarer. Vi trenger ikke mer penger nå, vi trenger å beholde stjernene våre, og kanskje forsterke med én eller to nye. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vidic har vært magisk de siste årene. Burde ikke slippes for under en 350-400 mill. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skjønner det ikke. Er det noe galt med Vidic også nå da? Vidic/Evans holder i minst 3-5 år til, så får vi se med førstnevnte. Har ikke sagt det er noe galt med spillern, jeg bare forbereder meg på at han bytter beite til sommern Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Virker som om det er ett snev av sannhet i ryktene som svirrer ja. Vidic er svært viktig for oss, men ikke uerstattelig. Men på sitt beste er han blant verdens beste forsvarere. Dessverre synes jeg ikke han har vært like imponerende etter Torres herjet med han i det grusomme tapet mot scouserne, men for all del, jeg håper serbern blir i mange år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Men så har han jo vært skadet selv, og når han faktisk har spilt har det vært med Fletcher/Carrick. Han blir viktig i tiden fremover, med den elendige målraten vår må vi holde tett bakover. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da har Vidic, vår levende klippe sigert en ny 4 års kontrakt Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Måtte Han bli i United ut karrieren, mannen er jo nesten et Levende fjell Vi får bare håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå