Gå til innhold

Manchester Uniteds skade- og suspensjonstråd

Latias

Anbefalte innlegg

Hargreaves er ikke meldt opp til CL-spill. Trodde han var på vei tilbake. Er han på vei ut?

Jeg ser da overhodet ikke på spilletid, det jeg ser på er prestasjonene. Giggs har vært langt dårligere etter nyttår enn det han var i høst.

Men fortsatt en av våre beste midtbanespillere. Ser man på hele vårsesongen er vel Valencia den som har vært best, men jeg ser ikke mange som klart har vært bedre enn Giggs..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4 uker er litt drøyt ja, når Nani også er ute i 3 kamper. (Dumb shit) Men Giggs ute en liten stund er ikke farlig heller, tror ikke han kan starte så mye lenger uansett. Han har klasse og kan komme opp med den sykeste pasninger/innlegget, men det kommer dessverre etter 10 balltap og 10 feilpasninger nå for tiden. Greit med en liten pause men 4 uker var litt drøyt.

Lenke til kommentar
Jeg ser da overhodet ikke på spilletid, det jeg ser på er prestasjonene. Giggs har vært langt dårligere etter nyttår enn det han var i høst.

Men ser du ikke også at vi nå får et problem på kanten med både Nani og Giggs ute?

Nani er ute i tre kamper, og Giggs er ute lenger. Vi kan fint greie oss med Park og Valencia på kantene i 3 kamper.

Lenke til kommentar
Vi kommer til å savne Giggs. Håper Valencia er sugen. Det kan bli en del kamper for han nå

Han har levert jobben i nesten alle kampene han har spilt så langt. Hvis bare Nani kan skjerpe seg på venstrekanten så har vi én god ving på hver side som kan spille mye kamper, samt Giggs på venstre som kan spille en del.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er dette sånn ca riktig slik ståa er i dag?

SKADER:

Navn - Tilbake

Owen Hargreaves - Er vel tilbake på reservelaget?

Wes Brown - 25.04?

Michael Owen - Ut sesongen

Anderson - Ut sesongen. September?

Wayne Rooney - 17.04?

Danny Welbeck - Ut sesongen med kneskade?

Totalt: 5 (6 med Hargreaves) spillere

SUSPENSJONER:

Navn - Mot

Lenke til kommentar

I følge Physioroom er han tilbake 25.04, men jeg tviler på at det kan stemme.

Edit: Mulig det er når skaden hans har leget, men at han trenger en del opptrening før han kan spille fotball igjen. Altså ute resten av sesongen. My best guess.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...