Jotun Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har Evans operert seg nå? Derfor han er ute så lenge? Håper de har vett til å bare gjøre det som må gjøres slik at han slipper å slite lenge med en slik skade. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vi har faktisk usedvanlig mye skader nedover i rekkene også, det er skummelt å se. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dette skjer år etter år. Kan det tenkes at det faktisk ikke bare er tilfeldig at United opplever så mange skader? Treningsmetoder? Fysio? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 I fjor er det ganske normalt at vi fikk store mengder skader, ettersom kampprogrammet både fram mot jul og over nyttår var fullstendig tettpakka, ettersom vi var med i alle turneringar, spelte klubb-vm og så vidare. Då er det uungåeleg at vi får slitasje og trøttheitsskader. Men samtidig så kan jo ikkje alt skuldast på dette heller. Evans sin skade (om det er ankelen som held han ute) grunna av ei takling O'Shea fekk ein skade i landskamp mot Frankrike Hazza har jumpers knee og har nok hatt tendesar til det, eller så har det vore i emning sidan før han kom til klubben Rio sin skade er litt merkelig, med denne ryggen som aldri blir skikkelig bra. Da Silva brødrene har vore mykje småskadde etter at dei kom til klubben, Fabio var lenge skadd før han var i aksjon for førstelaget i det heiletatt. Trur nok det er ganske mykje varierande årsaker til at United-spelarar blir skadde. Tett kampprogram har sjølvsagt noko og seie, og når ein spelar blir skadd, så vil presset og kampmengda på andre i same posisjon auke, og kasnkje også sjansen for skader. Trur nok dei som jobbar i United er såpass dyktige og treningsmetodene såpass gjennomprøvde at det skal mykje til at desse er viktige årsaker. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ser på PhysioRoom at Vidic, Giggs, Rafael og Neville er forventet tilbake den 27. Noen mulighet for at vi ser noen av dem på søndagens kamp? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Rafael er det vel snakk om i nyhetene i dag. Vidic ventes å være klar til Wigan kampen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noe nytt rundt Hargreaves? Ser på sammendrag av CL finalen 07/08 nå, gleder meg til å se han igjen live Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Fyren er tilbake i full trening. Håper vi får se han i januar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 O'Shea kan være ute i to måneder Ganske trist. Om dette hadde skjedd for et par sesonger hadde jeg ikke brydd meg noe særlig. Men han har vært stor denne sesongen og også sist sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Breaking news: Giggs ute i fire uker med en skadet arm! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ute i 4 uker med skadet arm??? Han spiller jo fotball!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ute i 4 uker med skadet arm???Han spiller jo fotball!!! Hehe, er nok ikke lett å spille toppfotball med vond arm. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Lurer på hva maksfarten til Giggs er eg... Med armen i fatle Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Breaking news: Giggs ute i fire uker med en skadet arm! Vil nok ikke si at det er stort tap, var jo en av de dårligste på United i går. Leverte pasninger i hytt og pine! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vil nok ikke si at det er stort tap, var jo en av de dårligste på United i går. Leverte pasninger i hytt og pine! Men så var han også en av de beste i første halvdel av sesongen. Om ikke den beste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ikke stort tap? Vi møter Everton borte, Milan i CL og Villa i LC-finalen. Dessuten har vi Fulham og Liverpool (to lag vi tapte mot på rad forrige sesong) om drøye fire uker. Bare fordi han var svak i går, betyr ikke det at det er greit å spille uten han i en måned. Nani greide å få seg et rødt kort, og nå må nok Valencia og Park spille de tre neste engelske kampene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Giggs har vært god denne sesongen, så han blir nok savnet. Nå blir det Gibson på midten igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Giggs har vært god denne sesongen, så han blir nok savnet. Nå blir det Gibson på midten igjen? Spille med Fletcher - Carrick - Scholes - Gibson på midten da? Håper mer noe sånt: Valencia - Carrick - Fletcher - Obertan (Park borte mot Everton) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Breaking news: Giggs ute i fire uker med en skadet arm! Vil nok ikke si at det er stort tap, var jo en av de dårligste på United i går. Leverte pasninger i hytt og pine! Ikke et stort tap? Et av våre viktigste offensive våpen er ikke et stort tap? Jeg tror du skal se litt på assiststabellen kontra spilletid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg ser da overhodet ikke på spilletid, det jeg ser på er prestasjonene. Giggs har vært langt dårligere etter nyttår enn det han var i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå