Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er latterlig, vi henter Bebè for 7 millioner £, og nå sier Redknapp at de henter Van Der Vaart for 8 millioner £. Jeg føler at vi sitter igjen med driten, mens Harry kan glise... Håper for guds skyld at Bebè blir god, og at Van Der Vaart flopper!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Carrick var meget god i CS-kampen og har vel ikke startet etter det. Jeg ønsker iallfall ikke å kvitte meg med Carrick.

This. Hva faen, LuckyNumber7? Han spilte jo herlig mot Chelsea også har vi ikke fått sett ham denne sesongen etter det, hvordan blir han "bleikere og bleikere" for hver kamp når vi ikke får se ham spille en gang? Irriterende kommentar.

ja jøss, du er blind du, nei vet du hva, Carrick er Verdens beste fotballspiller, ingen er bedre, raskere, eller mer teknisk, patetisk. Carrick er Dårlig. jeezz

Hallo, var nå langt ifra det han sa heller, leste du kommentare i det hele tatt før du svarte?

Lenke til kommentar

Skuffende overgangsvindu dette her. Smalling og Chicarito har jeg tro på. Jeg kan imidlertid ikke fatte hvorfor vi ikke kjøper en kreativ midtbanespiller. Hvis Scholes blir skadet nå er vi fucked. Ikke kan han spille alle kampene heller. VdV kunne vi skaffet for "småpenger" i sommer, og det er ikke snakk om at han heller ville til en annen klubb, slik tilfellet høyst trolig var med Ozil.

Kjøpet av Bebe uten noe som helst research gjør ikke akkurat saken bedre. Faen.

Lenke til kommentar

Carrick var meget god i CS-kampen og har vel ikke startet etter det. Jeg ønsker iallfall ikke å kvitte meg med Carrick.

This. Hva faen, LuckyNumber7? Han spilte jo herlig mot Chelsea også har vi ikke fått sett ham denne sesongen etter det, hvordan blir han "bleikere og bleikere" for hver kamp når vi ikke får se ham spille en gang? Irriterende kommentar.

ja jøss, du er blind du, nei vet du hva, Carrick er Verdens beste fotballspiller, ingen er bedre, raskere, eller mer teknisk, patetisk. Carrick er Dårlig. jeezz

Hallo, var nå langt ifra det han sa heller, leste du kommentare i det hele tatt før du svarte?

Haha ja herregud Lucky, kanskje det er en god idé å lære seg selv å lese før man kommer og skriver inne på et forum.

Lenke til kommentar

For all del - Bebe the Hobo er eller blir kanskje en klassespiller, men VdV har noe vi skriker etter. Foreløpig har jeg bare sett klipp av Bebe i treningskamper mot uteliggere og spanske 4. divisjonsspillere. Jeg frykter at selv Geir Hasund ville sett godt ut i dag mot samme motstanden.

(Til de uinnvidde: Geir Hasund er en legende i Brann. Er man på et utested med en litt større andel striler, kan man få med seg 60-70 % av mennene til å rope "Geir Hasund" relativt taktfast, selv før ølen står på bordet.)

Lenke til kommentar

Den eneste utveien for SAF i denne situasjonen å skaffe noen folk til å ta seg av Bebe. Dermed blir han skadet resten av sesongen og SAF kan si at han ikke har spilt pga skade og har stagnert voldsomt i utviklingen og mistet mye av det han hadde :p

post-208073-1283351277,1403_thumb.jpg

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...