Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Hva skal United gjøre videre uten sin pasningspiller og General på midten, der Fletcher stadig vekk blir skjøvet mere til side og til normal fotballspiller fordi Scholes er en legende?

Jeg nevner spillertypen Genereal av; Overblikk, Pasning, Forståelse, Kommunikasjon.

(Der alle nevnte har dobbelt opp av alt.)

 

Hilsen Chelsea-supporter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mine øyne er en midtbanegeneral=playmaker som kan slå langpasninger over 30/40 meter på lissen...

 

Det ryktet er det definitivt ikke noe i.

 

Stoppere:Ferdinand, Vidic, Smalling og Evans og den beste av disse er skadet. Skal Evans selges så ville jeg skjønt det. Skulle Rodwell hentes for å sitte på tribunen? Som vanlig ett absurd rykte av Sun :roll: Det ville blitt lån av Rodwell på over 5 år :p

Med mindre det er pga Vidic som er lysten på å dra. Da trekker jeg tilbake alt jeg har sagt. En ting er sikkert:Carrick-biten er bs! :yes:

 

Er det noe vi trenger så er det som sagt en playmaker, legger Scholes snart opp så trenger vi to. Ellers tror jeg ikke vi trenger spisser. sesongen før den forrige så scoret vi 68 mål og tok 90 poeng...

Lenke til kommentar

Hvorfor scorer ikke United mere med dette laget:

 

van der Sar

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Fletcher - Scholes

Valencia - Nani

Berbatov - Rooney

 

(Sett 4-2-2-2, litt mere offansivere enn 4-4-2)

 

Chelsea tok ny målrekord med 4-3-3 i:

 

Cech

Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole

Mikel

Essien - Lampard

Anelka - Drogba - Kalou

 

Ser ingen forskjell på lagene, bare at Man Utd blir sterkere og sterkere på vingen, mens Chelsea blir svakere og svakere nedover, tross mere angripende oppover...

Lenke til kommentar

Haha, Lampard er ingen general. Faktisk er han en grå og heller ordinær spiller med ball. Hans nisje er sene innløp i boksen og mål, noe han også er best i verden på fra sin posisjon. Både Carrick og Fletcher er langt bedre passningspillere enn Lampard. Scholes er i en annen liga.

 

Som Niko skriver, du kan ikke sammenligne spillere på tvers av deres posisjoner. Vi, United, har ingen Lampard typer - den nærmeste er vel høyre/sentrale indreløper Clerverly.

Lenke til kommentar

Carrick var meget god i CS-kampen og har vel ikke startet etter det. Jeg ønsker iallfall ikke å kvitte meg med Carrick.

 

This. Hva faen, LuckyNumber7? Han spilte jo herlig mot Chelsea også har vi ikke fått sett ham denne sesongen etter det, hvordan blir han "bleikere og bleikere" for hver kamp når vi ikke får se ham spille en gang? Irriterende kommentar.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ryktes at Moyes ønsker å skifte beite til Aston Villa fordi Everton styret har solgt Rodwell til United. Tipping på en slik overgang (Moyes til Villa altså) har blitt suspendert, uten at det trenger å betyr noe.

 

Moyes has asked to leave Everton for Villa as Bill Kenwright as agreed a deal to sell Jack Rodwell to United.

 

Deadline Day

kerm.jpg

Endret av Goldwing MacLeach
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Carrick var meget god i CS-kampen og har vel ikke startet etter det. Jeg ønsker iallfall ikke å kvitte meg med Carrick.

 

This. Hva faen, LuckyNumber7? Han spilte jo herlig mot Chelsea også har vi ikke fått sett ham denne sesongen etter det, hvordan blir han "bleikere og bleikere" for hver kamp når vi ikke får se ham spille en gang? Irriterende kommentar.

 

folk vil jo og kvitte seg med Berbatov. Så alt er jo tydeligvis mulig...

Lenke til kommentar

SAF er en mester i å få det beste ut av spillerne, så skal ikke se bort fra at laget vil levere toppvarer ut hele sesongen selv uten Scholes...Men mtp forrige sesong så kan det være dødsens mtp gullet ja...Skal heller ikke se bort fra at vi henter noen ved neste vindu i ett slikt tilfelle. Om det da vil være for sent er en helt annen diskusjon. Jeg tror alt løser seg og at vi igjen blir mestere og tar CL og FA-cupen og :D . Ny treble og SAF vil igjen bli snakket om som tidenes beste manager :thumbup:

Lenke til kommentar

Carrick var meget god i CS-kampen og har vel ikke startet etter det. Jeg ønsker iallfall ikke å kvitte meg med Carrick.

 

This. Hva faen, LuckyNumber7? Han spilte jo herlig mot Chelsea også har vi ikke fått sett ham denne sesongen etter det, hvordan blir han "bleikere og bleikere" for hver kamp når vi ikke får se ham spille en gang? Irriterende kommentar.

ja jøss, du er blind du, nei vet du hva, Carrick er Verdens beste fotballspiller, ingen er bedre, raskere, eller mer teknisk, patetisk. Carrick er Dårlig. jeezz

Endret av Sir LuckyNr7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...