Geir M Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Trenger en ny keeper snart ja. Hadde vært helt greit med Akinfeev men jeg er ikke sikker på at han er helt toppklasse. Han er toppklasse på noen ting, men er relativt svak i feltet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Ferguson gjør noen rare kjøp i blant, men å bruke £7.4M på en 20 år gammel reservelagsspiller? Så dum er han ikke. Endret 18. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Krangelen er død for min egen del, SLN7. Jeg har kanskje en tendens til å være krass til tider, men du kan gjerne sende meg en PM hvis det skjer, det er absolutt ikke min intensjon. Jeg vil helst ha Lloris eller en av tyskerne i fremtiden. Akinfeev er litt svak i feltet, samtidig er han en vanvittig keeper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Enig Jørgen, vil heller ha Lloris jeg også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 LLoris støttes av man crush reasons. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Selv har jeg gått rundt og ønsket meg René Adler lenge. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Neuer er bare å glemme. Schalke-gutt til tusen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg ser også på Lloris som det beste alternativet når VDS legger hanskene på hylla. Men jeg hadde ikke klaget dersom det skulle bli Adler, Neuer eller Akinfeev heller. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Krangelen er død for min egen del, SLN7. Jeg har kanskje en tendens til å være krass til tider, men du kan gjerne sende meg en PM hvis det skjer, det er absolutt ikke min intensjon. Jeg vil helst ha Lloris eller en av tyskerne i fremtiden. Akinfeev er litt svak i feltet, samtidig er han en vanvittig keeper. Da er vi jaggu enige, men jeg vil gjerne ha Sanchez fremfor alle Lenke til kommentar
surtei Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Meireles hadde vært fantastisk, men jeg tror ikke SAF kommer til å bruke mer penger dette vinduet, dessverre.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Tidligere var Franskmannen min favoritt, men etter fjorårets sesong så har det endret seg. Tidligere fremsto Russeren som vaklete og usikker i sitt feltarbeid, nå er det Lloris som fremstår slik. Apekatt'sk? Jeg vet ikke, men det er noe teatralsk ved han. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Lloris? Kan ikke si han imponerte meg veldig i VM, ikke det at han var noe dårlig heller. Av keepere er Neuer mitt soleklare førstevalg. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mange keepere som er klasse om dagen i alle fall. Spørsmålet er bare hvem som vil til oss uten at vi må pøse ut cash. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mener dere at vi bør kjøpe ny keeper i år? I år kommer jo Van der sar til å stå så lenge han er skadefri, ikke mange keepere som har lyst å komme til united for å være reserve vel? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Januar hadde vært helt greit da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Mener dere at vi bør kjøpe ny keeper i år? I år kommer jo Van der sar til å stå så lenge han er skadefri, ikke mange keepere som har lyst å komme til united for å være reserve vel? Ikke år for min del. Januar eller neste sommer. Det vi trenger i sommer er en offensiv midtbanespiller, men nå vet jeg ikke hvem det skulle være lengre. Real må vel selge Vaart nå? Han er litt utsatt for skader, men er en solid spiller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 DuckerTheTimes : #MUFC are not in for raul meireles for those asking Visse rapporter på at Bebe har vært mindre imponerende på trening også, men det stammer fra en lite troverdig kilde. Uansett vil jeg ikke si at det er lovende nytt, nei. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vel av det jeg har sett av disse skrytevideoene har han absolutt ikke imponert meg nevneverdig. Jeg håper selvsagt han er helt fantastisk, men stiller meg sterkt kritisk til kjøpet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg tror jeg stiller meg mer enn kritisk til det kjøpet. Kan ikke fatte at vi brukte £7M på den fyren der. Virker kun som katta i sekken om du spør meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det er ikke superlativer nok for hvor mye katte det er i den berømte sekken. Tipper under 100 minutter på A-laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå