Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk alle pengene på David Villa og David Silva. Tenk deg Villa og Rooney på topp. :new_woot: silva og scholes/fletcher.

En ny ving eller 2 trengs også. synest ikke Valencia har infridd forventningene.

Da spørr jeg: Hva forventer du av Valencia? :) For noen ny Ronaldo blir han nok aldri :) Synes han er god! Lærer han å bruke venstreslegga si så er han en av de beste vingene i verden :)

Lenke til kommentar
Valencia synes jeg har vert knallgod. Er flink til å pasere spillere. Rask. Gode inlegg. Blir ikke så veldig hindret av venstrebeinet

Han er mektig sterk og har god fart. Men jeg er uenig i at mangelen på en venstrefot ikke hindrer han. Det sinker spillet og han ville vært en mye mye bedre spiller om han ikke var så forutsigbar.

Lenke til kommentar
Bruk alle pengene på David Villa og David Silva. Tenk deg Villa og Rooney på topp. :new_woot: silva og scholes/fletcher.

En ny ving eller 2 trengs også. synest ikke Valencia har infridd forventningene.

Da spørr jeg: Hva forventer du av Valencia? :) For noen ny Ronaldo blir han nok aldri :) Synes han er god! Lærer han å bruke venstreslegga si så er han en av de beste vingene i verden :)

En av de beste? Ronaldo, Messi, Ribery. Han blir nok aldri en av de beste så lenge han ikke bruker venstre foten. Jeg håper de beste for Valencia. Men en av de beste, de blir han aldri!

Lenke til kommentar

Elendig til å slå innlegg, hvor ofte treffer han berbatov med ett innlegg? Han er ikke særlig teknisk heller, som Fergie sa når han hentet han. Han mente at han var en type spiller som Ronaldo.

Vi trenger noen som kan gjøre ting på egenhånd. En ronaldo på kanten, en Villa/Torres på topp. Og selvfølgelig en kreativ midtbanespiller (Silva)

Lenke til kommentar

Elendig til å slå innlegg, hvor ofte treffer han berbatov med ett innlegg? Han er ikke særlig teknisk heller, som Fergie sa når han hentet han. Han mente at han var en type spiller som Ronaldo.

Vi trenger noen som kan gjøre ting på egenhånd. En ronaldo på kanten, en Villa/Torres på topp. Og selvfølgelig en kreativ midtbanespiller (Silva)

Du lever i en drømmeverden!

Lenke til kommentar

Det var jo bare noen eksempler på hvilken TYPE spillere vi trenger.

Og det er absolutt ikke noe drøm å klare og hente Villa og Silva for under det vi solgte Ronaldo for. Valencia har økonomiske problemer.

Det er dog to spillere som kjenner hverandre veldig godt, og vil tilpasse seg laget fortere.

Lenke til kommentar

Og det er absolutt ikke noe drøm å klare og hente Villa og Silva for under det vi solgte Ronaldo for. Valencia har økonomiske problemer.

Det er dog to spillere som kjenner hverandre veldig godt, og vil tilpasse seg laget fortere.

Valencia har aldri vært noen neste Ronaldo og vil neppe bli det heller. Valencia er en ving, mens Ronaldo var mer en angripende indreløper som skøyt ballen i mål istedenfor å legge inn..

Jeg er veldig usikker på om Silva og Villa hadde slått igjennom i PL.. Spesielt Silva!

Lenke til kommentar

Så er ikke de to spillerene verd tåneglene til Ronaldo heller

Lenke til kommentar
Valencia synes jeg har vert knallgod. Er flink til å pasere spillere. Rask. Gode inlegg. Blir ikke så veldig hindret av venstrebeinet

Han er mektig sterk og har god fart. Men jeg er uenig i at mangelen på en venstrefot ikke hindrer han. Det sinker spillet og han ville vært en mye mye bedre spiller om han ikke var så forutsigbar.

Han skaper veldig mye i nesten hver kamp han spiller.

Lenke til kommentar

Så er ikke de to spillerene verd tåneglene til Ronaldo heller

Vet du i det hele tatt hvem David Villa og David Silva er?

Ville heller hatt begge de enn Ronaldo, t.o.m betalt ekstra.

Lenke til kommentar

Ja, men dette måtte jo sette en av spissene våre på benken også. Og da med tanke på hele pakka, så ville jeg heller hatt en spiller med kvalitetene til Ronaldo i klubben, enn Silva og Villa. Det faktum at disse to er enormt gode, er ikke synonymt med at de begge vil slå gjennom i Premier League.

Endret av passion
Lenke til kommentar

Såklart vet jeg ikke hver Silva iog Villa er.......

Ingen av dem er noen garangti for suksess i England. Villa hadde nok laget noen mål, men Silva kan fort på problemer med fysikk og tempo. De er stjerner i Valencia som alerede er hektet av.

Dette skal vi altså sprenge overgangsrekorden vår for? Vil tro at vi må over 50 mill for dem

Lenke til kommentar

Hoho, du liker å provosere, Limbeck? Hvis ikke er du nok litt for glad i Ronaldo, ikke verdt tåneglene hans engang, jaja, :!:. Når det er sagt så hadde det ikke verdt så utrolig rart å sprenge transfer-rekorden når du har solgt en spiller til £80M og ble fortalt at United hadde £20M utenom dette som kunne brukes på overganger. Nå sier jeg derimot ikke at det er hverken nødvendig eller riktig å bruke pengene på David Villa og Silva, fordi begge spillerene betyr så uhyre mye for Valencia at jeg ikke er sikker på at vi får tilstrekkelig med kvalitet for pengene. På dager av ren frustrasjon kan jeg selvsagt være tilbøyelig til å si at vi skal bruke alt, og bare få inn en kvalitetspiller, men sånn som nå, hvor jeg er litt småtrøtt og reflekterer over hvilke kjøp vi kan gjøre så ser jeg flere potensielle kjøp.

Junior Stanislas er et West Ham-produkt, og virker veldig lovende i år, Zavon Hines, også fra West Ham har gjort en gjennombruddsesong i år. Han spiller med glede, fart og viljen til å passere spillere. Liverpool måtte sparke han ned tidligere i år når de spilte mot han, nettopp fordi beina hans beveget seg såpass fort at han var umulig å stoppe. Di Maria er tidligere nevnt, godt mulig Ben Arfa kunne fått en ny start for oss, kvalitetene er der. Ashley Young er en våt drøm, Dempsey har jeg sansen for, alt i alt finnes det en god del flotte kantspillere der ute, og også flotte spissalternativer hvis det skulle være aktuelt, men du må huske på en ting Limbeck, ingenting er billig lenger. Hvis Ronaldo er verdt £80M (noe han ikke er) er Ribery verdt £50M. Det vil nærmest være umulig å finne en spiller som er etablert som stjerne på sitt eget lag for under £20M. Vi hadde sjansen tidligere i år når Real Madrid solgte Robben unna, men da tok vi den ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...