Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

uansett om det er hold i dette eller ikke, så har jeg ingen tro på at SAF går gjennom vinduet uten å forsterke lagdelen. Han har jo selv sagt at PL er blitt jevnere og tøffere og da ligger det litt i kortene at han selv tror det kan bli vanskelig uten forsterkninger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville vere trist om Özil skulle gå for mindre enn £15mill, uten at vi prøvar oss i det heile tatt. Heilt klart ein spelar vi kan få god nytte av framover, med eit par eldre spelarar i sentrale midtbaneposisjonar som neppe held noko meir enn ein sesong til. Werder kan uansett ikkje krevje for mykje for ein spelar som berre har ein sesong igjen av kontrakta, men spørsmålet er om vi kunne konkurrert med Chelsea og Barca på lønningar. Samstundes så ville det jo vere ein test på om spelaren vil spele for oss, eller om han gjekk dit han vart lova mest mogeleg pengar. Det er vel litt typisk silly-season dette. Først kjem det ei mengde rykte om United, som kanskje ikkje har noko i seg i det heile tatt, og så kjem ein av våre største utfordrarar og snappar opp spelaren.

Lenke til kommentar

Dritt nyheter :(

Det er litt leit hvis det er faktisk sånn at vi ikke har råd til å konkurere om en spiller som går for rundt £15 mill, mtp. at vi solgte en spiller i fjor man nesten kunne ha kjøpt en hel tropp for. Føler jeg gruer meg mer og mer til at Giggs og Scholes legger opp.

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt tidligere, så var vel siste ryktet at Pep Guardiola takket nei til å signere Özil fordi han ville satse på akademispillerne sine (Pedro, Busquets, Jonatan Dos Santos osv.) istedenfor Özil!

Det står imellom ManUtd, Chelsea og kanskje Arsenal (selv om jeg tviler på Arsenal)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så om Özil ikke går til united så tenker han bare på penger?

(bare spør)

Kan umulig tenke på det sportslige om han går til Barca eller Chelsea lizm?

Forøvrig enig med Hyrlen, irriterende at spillekjøp\salg tar så jævlig lang tid før det gjøres noe. Spesielt når man vet at spilleren skal selges.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Aldri sett så mye av han og på det nivået der føler jeg ikke vi mister noen stor spiller. Han er like gammel som Chris Smalling og bare ett år yngre enn Evans, så det skulle vel blitt vansklig for han i United. Veldig spinkel, er han ikke? Lykke tell får'n ha uansett.

Ser at Matt James er lånt ut til Fergie jr og Preston North End. Han har jeg sansen for. Dessverre så har jeg lest mer enn jeg har sett av han, men han virker som et stort talent. Kaptein og flere MotM for Englands U20 (U19?) landslag. Mens vi er inne på samme spor så var Tom Cleverly en av Englands beste i går i U21-kampen. 2-0 seier og én assist på Tom. Cleverly går i år utenom 25-manns-tropp-systemet p.g.a. alder.

Kan det forresten stemme at vi har 13 homegrown spillere i den 25m-troppen, eller surrer jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...