Step_up Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 uansett om det er hold i dette eller ikke, så har jeg ingen tro på at SAF går gjennom vinduet uten å forsterke lagdelen. Han har jo selv sagt at PL er blitt jevnere og tøffere og da ligger det litt i kortene at han selv tror det kan bli vanskelig uten forsterkninger... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 The Times reveals Chelsea have entered the race to sign Mesut Ozil and says they are in talks to seal a £13m deal for Germany star Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så lenge prisen holder seg på det nivået så kan vi prøve oss på han Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det ville vere trist om Özil skulle gå for mindre enn £15mill, uten at vi prøvar oss i det heile tatt. Heilt klart ein spelar vi kan få god nytte av framover, med eit par eldre spelarar i sentrale midtbaneposisjonar som neppe held noko meir enn ein sesong til. Werder kan uansett ikkje krevje for mykje for ein spelar som berre har ein sesong igjen av kontrakta, men spørsmålet er om vi kunne konkurrert med Chelsea og Barca på lønningar. Samstundes så ville det jo vere ein test på om spelaren vil spele for oss, eller om han gjekk dit han vart lova mest mogeleg pengar. Det er vel litt typisk silly-season dette. Først kjem det ei mengde rykte om United, som kanskje ikkje har noko i seg i det heile tatt, og så kjem ein av våre største utfordrarar og snappar opp spelaren. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Dritt nyheter Det er litt leit hvis det er faktisk sånn at vi ikke har råd til å konkurere om en spiller som går for rundt £15 mill, mtp. at vi solgte en spiller i fjor man nesten kunne ha kjøpt en hel tropp for. Føler jeg gruer meg mer og mer til at Giggs og Scholes legger opp. Endret 10. august 2010 av Chicharito Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Som jeg har sagt tidligere, så var vel siste ryktet at Pep Guardiola takket nei til å signere Özil fordi han ville satse på akademispillerne sine (Pedro, Busquets, Jonatan Dos Santos osv.) istedenfor Özil! Det står imellom ManUtd, Chelsea og kanskje Arsenal (selv om jeg tviler på Arsenal) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gir snart opp denne Özil nå. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 det er direkte trist at vi ikke kjøper en spiller som Özil den lave prisen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Özil sier at han ikke har hørt fra Barcelona http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_vet_ingenting Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gotta love silly season! 2 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Özil sier at han ikke har hørt fra Barcelona http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_vet_ingenting Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Uavhengig av hvem som vil ha han så skjønner jeg ikke hvorfor det tar så helvets lang tid før noe skjer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Özil er vel som mange andre fotballspillere. Sier han velger klubb etter det sportslige, men til slutt står det på pengene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Så om Özil ikke går til united så tenker han bare på penger? (bare spør) Kan umulig tenke på det sportslige om han går til Barca eller Chelsea lizm? Forøvrig enig med Hyrlen, irriterende at spillekjøp\salg tar så jævlig lang tid før det gjøres noe. Spesielt når man vet at spilleren skal selges. Endret 10. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hey lizm dude. Kanskje grunnen til at det tar så jævlig lang tid er presset for bedre kontrakt og mer penger. 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DTguardian Confirmed, from high at #MUFC, that Fergie was at Fulham last w-e purely to see Ozil - not, as he said, to see forthcoming opponents Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Cathcart til Blackpool - United.no For et par sesonger siden hadde jeg stor tro på at han skulle slå igjennom, men etter ryktene den siste tiden kom ikke dette som et sjokk. Det skal bli spennende å se hvordan det går med han i Blackpool fremover. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Aldri sett så mye av han og på det nivået der føler jeg ikke vi mister noen stor spiller. Han er like gammel som Chris Smalling og bare ett år yngre enn Evans, så det skulle vel blitt vansklig for han i United. Veldig spinkel, er han ikke? Lykke tell får'n ha uansett. Ser at Matt James er lånt ut til Fergie jr og Preston North End. Han har jeg sansen for. Dessverre så har jeg lest mer enn jeg har sett av han, men han virker som et stort talent. Kaptein og flere MotM for Englands U20 (U19?) landslag. Mens vi er inne på samme spor så var Tom Cleverly en av Englands beste i går i U21-kampen. 2-0 seier og én assist på Tom. Cleverly går i år utenom 25-manns-tropp-systemet p.g.a. alder. Kan det forresten stemme at vi har 13 homegrown spillere i den 25m-troppen, eller surrer jeg? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kanskje harmløst og blåst ut av proposjoner, men Ozil fikk sin egen Utd-profil på Manutd.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå