Step_up Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kommer han så lurer jeg på om jeg skal skaffe ett stort bilde av han og henge han slik at jeg kan se på han før jeg legger meg . blir mange våte drømmer av fotballen han skal spille for United da Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 this will end in tears Frykter det samme. Har ikke klart å blokkere håpet så nå blir jeg faktisk litt skuffet dersom vi ikke signerer han. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ferguson er en luring, bare vent.. Snart er Ozil signert Neppe, blir det en ny signering, av kaliber verdensklasse blir jeg glad, hvis ikke fortsetter jeg med håpet om en kanskje 5-6 plass i det minste blant di 10 beste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er det nå jeg skal si at Ferguson var på Craven Cottage idag og så på Özil? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Overhypa rykte? Så aldri Fergie på TV-bildene? Dessuten, SAF trenger nok ikke å bli overbevist av Ozil, vi har sett på han for blant annet 1 år siden + vi spiller Fulham borte i runde to. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Overhypa rykte? Så aldri Fergie på TV-bildene? Dessuten, SAF trenger nok ikke å bli overbevist av Ozil, vi har sett på han for blant annet 1 år siden + vi spiller Fulham borte i runde to. Bilde av Ferguson før kampstart idag Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Overhypa rykte? Så aldri Fergie på TV-bildene? Dessuten, SAF trenger nok ikke å bli overbevist av Ozil, vi har sett på han for blant annet 1 år siden + vi spiller Fulham borte i runde to. Sånn da? Jeg tror media legger for mye i det, men om jeg ikke husker feil er det vel du som er vorende journalist her på forumet og da fryder du deg vel med slike overskrifter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Overhypa rykte? Så aldri Fergie på TV-bildene? Dessuten, SAF trenger nok ikke å bli overbevist av Ozil, vi har sett på han for blant annet 1 år siden + vi spiller Fulham borte i runde to. Sånn da? Jeg tror media legger for mye i det, men om jeg ikke husker feil er det vel du som er vorende journalist her på forumet og da fryder du deg vel med slike overskrifter Nåja, skal bli sportsjournalist ja. Men er vel mer at jeg håper på at vi får Özil enn at jeg går på alle overskrifter Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er det nå jeg skal si at Ferguson var på Craven Cottage idag og så på Özil? Nå har du satt igang en prosess de færreste vet omfanget av. Fallet kommer til å bli i overkant drøyt for enkelte, det er nå et faktum. Når selv Geir M, tidenes mest sindige kar, skriver at han blir skuffet om Øzil ikke kommer, kan dere tenke dere hvordan verden vil se ut for Lucky7. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Smiler fra øre til øre, Henken. Det hadde jo vært en fryd. Skal inrømme at jeg blir skuffa selv den dagen det ikke skjer. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 det er visst flere som ser det samme som meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sånn da? Jeg tror media legger for mye i det, men om jeg ikke husker feil er det vel du som er vorende journalist her på forumet og da fryder du deg vel med slike overskrifter Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 David Beckham will sign for Gillingham, declaring: 'It's always been my dream club.' Coincidentally, they're also the ONLY club who wanted him. He will then spend much of the season on the bench, shouting and screaming at his team-mates to play better. Freddie Flintoff will be appointed official Inspiration Coach for the England football team. Noe sier meg at jeg ikke kan ta dette seriøst... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) kan ikke se bort fra at han prøver å hente han billigere mtp Europa for Werder. Så til en annen spiller. Hadde vært spennende å se hva Lindegaard kunne gjort på dette nivået. tror det kunne tjent seg å få han på prøvespill, eler låne han ut sesongen, eller foreta ett lavrisikokjøp for så å låne han ut igjen... Toner ned Özil-rykter Umulig å si noe med alt som skjer...Ene øyeblikket er han på Craven, i det neste snakker han til media og avviser alt... Endret 8. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 det er visst flere som ser det samme som meg Du og Piers Morgan. Gratulerer! Mannen har overhodet ingen peiling når det kommer til fotball. Tidligere redaktør i News of the World forteller oss det meste. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Manchester United grab first prize and eye Mesut Ozi Ferguson deflected the questions with his first response that "a lot of clubs are interested in Ozil". He said he was "happy with the squad" and pointed out United play Fulham in 13 days. Yet it is rare these days for Ferguson to watch United's opponents – he usually leaves it to his scouts to compile reports for him – and when he was asked to clarify if the club would make a bid, there was another oblique answer. "I didn't say that" was his first response, followed by "I don't know." Det spekuleres i om at SAF i disse dager prøver å overbevise Glazer-familien til å gå med på et kjøp av Özil hvorfor er forumet så fucka her FIXED: Var noe malware dritt som fucka opp nettleseren min. Endret 9. august 2010 av Chicharito Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du får ikke lime inn HTML, med mindre du bruker [ code][ /code] Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Og der nådde Özil tråden på redcafè 100 sider. Siste ryktet som gikk var at Pep Guardiola takket nei til å kjøpe han. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Viss dette har litt virkelighet i seg, så klikker eg .. "Ifølge avisene Sport og Mundo Deportivo er Barcelona og Werder Bremen enig om overgangssummen. Sport hevder summen ligger en plass mellom 95 og 120 millioner kroner, mens Mundo Deportivo skriver at Barca må ut med 80 millioner kroner for 21-åringen." Mellom 80 og 120 millioner for en sånn gullgutt..Nei huff Barcelona kjøper Øzil Endret 10. august 2010 av RedLegend Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Så lite for han og vi gjør ikke noe med det? Fy faen. Trodde ikke Barca hadde mer penger jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå