Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Cleverley blir, i følge Ben Hibbs på twitter. Akkurat det i seg selv er jeg svært glad for, da han har et stort talent det er dumt å kaste bort på dumme låneopphold. Likevel er nok dette spikeren i kista for at vi ikke henter noen flere spillere dette vinduet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hille: Nå har jeg hørt det og. Hadde aldri trodd at det fantes folk utenfor United-leiren som setter dagens Carrick foran dagen Modric. Siden du er Spurs-supporter så går jeg ut i fra at du ser "alle" kamper, men jeg skal jo innrømme at mine første tanker er at du ikke har sett nok av Modric. I mine øyne er han en av de mest undervurderte i ligaen.

JohnRichard: Herlig nytt. Jeg har troa på Welbeck i en mindre klubb enn United. Flott fyr, liker spillertypen, men det klassiske nåløyet er uhyre trangt i United og mener han blir for liten der. Sunderland er en klubb jeg har sansen for. Campbell, Richardson, Bardsley(, Cattermole, Turner, Ferdinand). Tror Welbeck sklir godt inn der på bekostning av Kenwyne.

Samtidig så kunne jeg ikke hata Blackburn mer enn det jeg gjør og da syns jeg naturligvis MB Diouf passer inn og. Håper han blir der.

At Cleverly blir betyr nok ikke at Ozil er utelukka, men om tyrkern, mot ryktene ikke kommer så har vi hvertfall en som kan prøve seg smått i år. Gibson og Carrick blir nok prioritert foran Tom uansett.

Lenke til kommentar

Hille: Nå har jeg hørt det og. Hadde aldri trodd at det fantes folk utenfor United-leiren som setter dagens Carrick foran dagen Modric. Siden du er Spurs-supporter så går jeg ut i fra at du ser "alle" kamper, men jeg skal jo innrømme at mine første tanker er at du ikke har sett nok av Modric. I mine øyne er han en av de mest undervurderte i ligaen.

JohnRichard: Herlig nytt. Jeg har troa på Welbeck i en mindre klubb enn United. Flott fyr, liker spillertypen, men det klassiske nåløyet er uhyre trangt i United og mener han blir for liten der. Sunderland er en klubb jeg har sansen for. Campbell, Richardson, Bardsley(, Cattermole, Turner, Ferdinand). Tror Welbeck sklir godt inn der på bekostning av Kenwyne.

Hvis du tror Welbeck vil ta plassen til Kenwyne Jones på bakgrunn av ferdigheter så overvurderer du den unge United spilleren. Hvis Sunderland vil cashe inn og selge Jones så kan det skje, men Jones vil spille klart mer en Welbeck om ikke skader forandrer det.

Lenke til kommentar

La faktisk ikke merke til det, men er helt enig med YNWA32 i dette tilfellet. Bruce gjorde alt han kunne for å holde interesserte klubber unna i januar-vinduet og Jones er definitivt en spiller Bruce finner plass til. Jeg tror sjansen er større for å danke ut Campbell, men ser ikke bort i fra at han blir 3. valg.

Lenke til kommentar

PS! jeg vil bare understreke at jeg synes Welbeck er en meget spennende spiss og jeg har stor tro på at han vil slå til og spille fast på et eller annet lag i PL de neste 3-5 årene.

Men p.d.d er han for langt bak Bent/Jones for å ta en fast plass på Sunderland.

Lenke til kommentar

Absolutt. Var mer en "håper" enn "tror" som jeg ser jeg skrev. Men at Welbeck nå kommer til å spille fler PL-kamper enn i United burde vel ikke være umulig.

Er enig i dette og, samtidig som at jeg tviler på at det blir United.

PS! jeg vil bare understreke at jeg synes Welbeck er en meget spennende spiss og jeg har stor tro på at han vil slå til og spille fast på et eller annet lag i PL de neste 3-5 årene.

Lenke til kommentar

Og der var King klar for utlån til Preston i tre mn

"No, obviously not, you're a bit crap, but if you'll pay his wages you can have Owen..."

"OMG! OMG!" (Drops phone in excitement)

"...Hargreaves. Hello? Hello?"

Hahahah!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Blir ikke noen Özil

The lack of high-profile arrivals has led to accusations Ferguson’s hands have been tied by the Glazer family. But the manager stands by his assertion that the market values do not tally with his own.

He said: “ People are screaming for us to buy players for a lot of money but I don’t see any reason to do that – we’ll only buy if we think it is going to add to the team and make us better.

“I don’t see the value in terms of adding to our squad when I look at what I have. I’m happy with what I’ve got and I don’t see any reason to add to that just because people want you to buy someone.

“Supporters like you to buy players, they like to see a big signing every year. I think sometimes the players like to see a big signing but for me I think we’ve got to be sensible and look at our own squad. What do we need? The answer is that the players people are saying are available don’t excite me.”

Begynner å bli nokså tydelig at dette ikke lengre bare er narrespill i meida for å presse prisen ned imo.

Lenke til kommentar

Blir ikke noen Özil

The lack of high-profile arrivals has led to accusations Ferguson’s hands have been tied by the Glazer family. But the manager stands by his assertion that the market values do not tally with his own.

He said: “ People are screaming for us to buy players for a lot of money but I don’t see any reason to do that – we’ll only buy if we think it is going to add to the team and make us better.

“I don’t see the value in terms of adding to our squad when I look at what I have. I’m happy with what I’ve got and I don’t see any reason to add to that just because people want you to buy someone.

“Supporters like you to buy players, they like to see a big signing every year. I think sometimes the players like to see a big signing but for me I think we’ve got to be sensible and look at our own squad. What do we need? The answer is that the players people are saying are available don’t excite me.”

Begynner å bli nokså tydelig at dette ikke lengre bare er narrespill i meida for å presse prisen ned imo.

Klarer ikke helt å tolke det slik. Tolker det dithen at ferguson kan godt snope, men handler ikke profiler bare for å handle profiler. Og det er eg helt enig med han.

Han sier jo at han handler hvis han mener united trenger vedkommende. Om united trenger eller ei vil jo alltid være en diskusjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...