Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har Nani som kan avgjøre til vår fordel. han er riktignok ikke offensiv midtbane da

Har jeg sett en annen Nani enn deg? ikke offensiv?

Offensiv midtbane vil som regel si en som spiller offensivt sentralt på banen. Nani er ving.

• Liker 1
Lenke til kommentar

voldsomt hvor vi skulle være ute med den dårligere/bedre diskusjonen. At han har for tiden er kommet lengre i utviklingen, trenger ikke nødvendigvis bety at Eikrems ferdigheter er dårligere...Hvorfor i all Verden skulle SAF ødelegge ett slikt talent som Eikrem ved å holde han på reservelaget? blir nok enten lån eller kamper for A-laget denne sesongen...

Ødelegge? Eikrem er fortsatt bare 19 år og har til gode å virkelig vise seg frem over tid. Misforstå meg rett, Eikrem var knallgod tidlig i sesongen, men han har også vært skadeplaget. Hvorfor skulle et utlån av Cleverley åpne for Eikrem? Cleverley har som du nevner kommet lenger i utviklingen og er per dags dato en bedre fotballspiller enn Eikrem. Hvis vi leier ut Cleverley så er det mest sannsynlig fordi vi skal hente inn en spiller eller fordi han står langt bak i køen. Når det gjelder Eikrem så er han ikke god nok for Premier League og er fortsatt litt veik. Jeg kan ikke se for meg han briljere i f.eks. Championship med fysikken sin og regner da med at vi ikke kan få spillegarantier. Hva tror du er best for utviklingen hans? Benken eller reservelaget? Gutten er fortsatt bare 19 år.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende Eikrem får sjansen i Carling Cup, men det forteller oss ikke så mye. Manageren er kjent for å la unggutter slippe til der. Hvis Cleverley går på utlån vil jeg uansett anse sjansene til at Eikrem skal få spille Premier League som minimale, og selv med Cleverley i klubben har jeg tro på at Eikrem kan få en CC-debut.

Lenke til kommentar
Owen på utlån til Bristol City :ohmy: No trudde eg at eg hadde høyrd det mest i mine levedager, men å låne ut Owen fekk meg til å setja frukosten i halsen og vell så det... Om eg er positiv eller negativ veit eg ikkje, Owen har jo vist at han veit kvar målet står sjølv om han ikkje akkurat var kjempegod forrige sesong. Samstundes vil jo dette opne for Kiko og Welbeck som kanskje(?) kan ta steget opp!
Lenke til kommentar

Siste eg høyrde om Özil var at United hadde lagt inn bod eller skulle legge inn bod på han, var snakk om ca 110 millionar + Anderson. Skal sjå om eg finn kjelde, men trur ikkje kjelda var bland dei mest truverdige.

Edit: står på TV2 Nettavisen og, men trur ikkje det var der eg såg det.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Framleis voldsomt med rykte om Özil ja, men mange av dei er berre gjenopptakingar av kva andre har skrive og liknande. Hadde vore spanande å få noko litt meir konkret enn at Werder vil vurdere eventuelle bud og at Özil godt kan tenke seg å flytte på seg. Dersom vi ynskjer å kjøpe gutten og har pengar til det, så må det vel vere mogeleg å få gjort noko med det, ikkje vente til siste dag av vindauget, slik at prisen skyter i været grunna at City skal prøve å ta han som med Berba.

Lenke til kommentar

Ifølge nettavisen har vi jo innrømmet interesse på Özil nå, samt at det går rykter daglig... Jeg tror vi ender opp med han :) Cirka en dag før CS finalen :)

#

One thing is clear, I feel good. #Oezil #ozil 28 minutes ago via web

* Reply

* Retweet

#

Those who know me know just how ambitious I am and that I always put in the extra shifts to get things going. #Oezil #ozil #football 29 minutes ago via web

* Reply

* Retweet

#

The road to success is to BELIEVE. 9:34 AM Aug 3rd via web

Fra Özils egen twitter account.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Jeg syns det høres greit ut. Vi har et latterlig antall spisser som er andre og tredjevalg nå. Rooney er det eneste klare førstevalget i mine øyne. Berbatov og Hernandez er klare andrevalg, og samtidig er Macheda, Welbeck, Owen og Diouf både andre og tredjevalg relativt til hver enkelt situasjon. Etter det kan alltids både King og Obertan steppe inn på spissplass.

Utlån er det eneste rette når vi har så mye "tja" i stallen. Owen på utlån er ikke så usannsynlig spør du meg. Welbeck har det jo vært snakk om lenge. Noen må vike. Er spent på hvordan vi løser Berba/Hernandez situsjonen da, nå som Chicharito har vist seg så lovende. 3 mål på 3 kamper. Bra statistikk hittil.

Tror nok (dessverre) dette blir siste sesong i United for Berbatov. Kan ikke se at han skal kunne tilfredsstille haterne nå etter så lang tid hvor han absolutt har spilt bra, men fått seg i vrangstrupen hos enkelte med tanke på holdninger kontra mål osv. Debutsesong med greit antall mål både i CL og PL + nest flest assist i PL fikk refs fra alle kanter og da er det vrient å hente seg opp igjen fra bunkeren. Tviler på at han bøtter 20 i år og det åpner seg vel rom for Hernandez også. Det siste avsnittet her burde vel bli tatt i RedCafe om det i det hele tatt burde blitt posta. Fikk skrivediare som så ofte før.

Lenke til kommentar

vi har ihvertfall representanter for å se på Brede Hangelands bror i kveld...Der gjør han det sikkert bra...skal ikke se bort i fra at han blir invitert på prøvespill. og det må da være en guttedrøm for mannen?

niko:Med mindre han vil bruke mer tid på familielivet allerede nå, så er det mer sannsynlig at han forlenger enn at han drar når kontrakten løper ut. Berba er lojal med stor L!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Rykter går om alt og alle i store klubber og når Lindegaard blir rykta til United, så har vel også en byttehandel vært på noens lepper en eller annen gang. Hva er det du tenker på? Mer spesifikt.

For å være ærlig har jeg skikkelig sansen for Modric, samtidig som jeg stadig begynner å godta for meg selv at Carrick aldri kommer til å bli en av de aller skarpeste i den rollen han har nå. En byttehandel hadde ikke vært meg i mot og jeg vet fler er enig med meg.

Lenke til kommentar

Jeg husker bare det var snakk om en byttehandel, men var ikke sikker på hvilke spillere det var snakk om.

Er Tottenhamsupporter og sikkert en av få som ikke har sansen for Modric. Savnet var stort da Carrick forsvant.

Følte han passet bedre i rollen en Modric gjør. Modric blir fort litt puslette mot fysisk sterke lag. Han trenger plass for å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...