Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jørgen: Nå hørtes du veldig ut som en City supporter her. Massiv og x2 stor og et par størst. Alt i et lite avsnitt :p

Jeg for min del hadde kun hørt om Özil før VM, men føler ikke like godt med utenfor England lengre, så at han var så god var meg en stor overraskelse. Av prinsipp er jeg enig med Limbeck i at vi bør være forsiktige med å kjøpe spillere basert på VM-prestasjoner, da tempo/nivået ofte er endel lavere enn hva tilfellet er i PL, men i denne saken er jeg utelukkende positiv til et kjøp. 1. Fyren er ung og har åpenbart et enormt talent. Hvorvidt han vil slå til fra dag en har jeg ingen bakgrunn for å hevde, men det er en større sannsynlighet for at han gjør det enn feks Gibson eller Cleverly. 2. Prislappen er svært liten iht markedet og spillerens alder/kvalitet. 3. Han er skreddersydd for vår vår midtbane i teorien. Han er akkuratt den type spiller vi mangler. Eneste han mangler er den råeste målteften, men den kan fort komme med årene.

Lenke til kommentar

En ting som er verdt å nevne i forhold til Poborsky og Kleberson er at han kommer fra en massiv (harhar.gif) liga. Jeg er utelukkende positiv til Özil, men håpet er lite. Det største hoppet Mesut gjorde fra 08 - 09 sesongen til 09 - 10 var forøvrig å forbedre avslutningene sine. Jeg er uansett positiv til neste sesong.

Lenke til kommentar

Har ikke vært så urolig i år når de gjelder midtbane kjøp, for jeg følte at cleverly ville få et gjennombrudd å gjøre mye bra denne sesongen. Hvis han går på utlån er vi nødt til å få en ny offensiv midtbane! Gibson kan jo bare skyte, noe han gjør jævla bra, men har virkelig fått sansen for cleverly!

Lenke til kommentar

Gibson kan jo bare skyte, noe han gjør jævla bra

Nja, jævla bra er strengt tatt en ganske stor overdrivelse. Han pleier som regel å fyre av 5-6 skudd pr. kamp han spiller, og da er det egentlig ingen stor overraskelse at ett av skuddene ender på mål. Resten av forsøkene ender enten altfor langt til siden, eller altfor langt over mål. Misforstå meg rett, synes det er herlig at spillere prøver på langskudd, men blir rett og slett irritert når folk sier at Gibson skyter ekstremt godt. :ermm:

Ellers blir jeg skuffet om vi ikke får tak i en offensiv midtbane. Det var den eneste posisjonen jeg ønsket å forsterke før sommeren. Andre lag har Fabregas, Lampard og Stevie G på midtbanen som når som helst kan avgjøre kampen til sin fordel, hvem har vi?

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Eikrem? Take off your Norwegian glasses.

trenger da ikke bruke norske briller for det. enten åpner det for Eikrem, ellers finner vi ut hva slags ambisjoner han egentlig har. Vil finne det rart hvis han da ikke står på kravene hva gjelder utlån. Dog er jeg sikker på at SAF vil låne han ut hvis han ikke kommer til å bruke han på A-laget. SAF vil nok ikke ødelegge ett talent ved å la han råtne hos reservene...

Latias:Vi har Nani som kan avgjøre til vår fordel. han er riktignok ikke offensiv midtbane da ;)

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Eikrem? Take off your Norwegian glasses.

trenger da ikke bruke norske briller for det. enten åpner det for Eikrem, ellers finner vi ut hva slags ambisjoner han egentlig har. Vil finne det rart hvis han da ikke står på kravene hva gjelder utlån. Dog er jeg sikker på at SAF vil låne han ut hvis han ikke kommer til å bruke han på A-laget. SAF vil nok ikke ødelegge ett talent ved å la han råtne hos reservene...

Det åpner ikke noe mer for en spiller som er dårligere enn Cleverly at Cleverly går på utlån for å bli bedre. Det skulle igrunn bare tilsi at veien for Eikrem er enda lenger.

Lenke til kommentar

voldsomt hvor vi skulle være ute med den dårligere/bedre diskusjonen. At han har for tiden er kommet lengre i utviklingen, trenger ikke nødvendigvis bety at Eikrems ferdigheter er dårligere...Hvorfor i all Verden skulle SAF ødelegge ett slikt talent som Eikrem ved å holde han på reservelaget? blir nok enten lån eller kamper for A-laget denne sesongen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...