kandinsky Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Starter pressekonferansen nå eller var det 15.00 norsk tid? Er spent, selv om jeg har mista litt troa igjen. At least after 2500 entries, we have established that Ozil's gf has a nice pair. Everything else is pure speculation. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 det vil være så nydelig om gullgutten kommer til oss 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fin type du! Vel, takk for det. For meg framstår du som en idiot som ikke skjønner selv de enkleste vitser. 7 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) er det virkelig nødvendig å ty til personangrep selv om han "ikke skjønte" den da? Endret 2. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ser ikke ut som det var noen pressekonferanse likevel. En eller annen sucker på the caff som har spredt bullshitt tydeligvis. Har ikke sett noe på andre nettsider, twitter ect heller. Ikke meningen å presse opp kunstige forventinger i tråden folkens, my bad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 er det virkelig nødvendig å ty til personangrep selv om han "ikke skjønte" den da? Gjør jo ikke annet selv fyren. Så mynten er den samme. Og tro meg Step_up: Han skjønte den. Ser ikke ut som det var noen pressekonferanse likevel. Blir gal av silly season..... 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Will Anderson Petulance force Sir Alex's hand? AP, 2nd August 2010 After crashing his expensive Audi R8 super-car in Portugal, and previously going AWOL to Brazil Anderson's United future is in the balance as the star who never shined in the glittering United team that won the domestic and European double in 2008. Sir Alex fears Anderson's willingness to lead a party lifestyle and attitude problems will only hinder his comeback from knee surgery. Sources close to Old Trafford believe Anderson could be offloaded to make way for the signature of Mesut Ozil, the star of the German world cup team. The attacking midfielder plays a similar role to that initially thought Anderson would provide at Old Trafford; "I am under contract at Werder." Ozil said, before smiling at journalists. "But I am open to listening, I hear rumours and I know United are the best team for any player who wishes to express himself on the football pitch." United have previously tried to sign Ozil, once as a youngster and an inquiry was made before the World Cup, where Ozil won many plaudits during the tournament, it is believed a fee of over £12,000,000 will be needed to sway Werder, considering Ozil only has one year on his contract left - United are believed to have the fee at hand but the sale of Anderson would certainly help balance the books at Old Trafford, where much financial insecurity is spoken of, it is unlikely with the clubs balances so delicately poised Sir Alex would spend large amounts without recouping some of the figure. Lenke til kommentar
masb Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Må si jeg har sansen for Anderson, og derfor er det synd at framtiden hans i klubben nå er usikker. Men jeg må si at jeg skjønner hvorfor Sir Alex er interessert i å selge fyren når han stuter rundt som omtalt i diverse artikler. Om et salg av Anderson åpner for et kjøp av Özil så er det vel verdt det. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 har du link til disse artiklene? har aldri hørt noe om saken. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) har du link til disse artiklene? har aldri hørt noe om saken. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10044152 http://www.dagbladet.no/2010/08/01/sport/fotball/premier_league/manchester_united/anderson/12798836/ http://menmedia.co.uk/news/s/1312736_united_star_anderson_dragged_out_of_burning_car_after_crash Trenger du flere? Endret 2. august 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 er ikke helt sikker på at det er det han mener. tror ikke at han mener at Anderson bør selges fordi han er i en bilulykke Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har jeg sagt det da? neppe. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Selv om jeg alltid har ett godt øye for Anderson, så ville jeg gjerne byttet han ut for Øzil, fordi jeg tror Øzil kan gjøre det glimrende for oss allerede denne sesongen, noe jeg ikke tror Anderson er i stand til. Jeg tror dog heller ikke at Anderson noen gang vil komme opp på ett nivå Øzil kan nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg tror Øzil fort kan være en flopp. Vi har bommet mye på ukjente spillere som har spilt et godt mesterskap. Som Kleberson og Poborski Kommer selvsagt mye an på prisen. 15 mill spå kan det være aktuelt Endret 2. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå er ikke Özil spesielt ukjent, kanskje på forumet og i England, men han har vært en stor spiller i Bremen denne sesongen. Dessuten har han tatt svært store steg som spiller allerede. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå ja. Vil ikke kalle han kjent heller. Det var nå i vm at folk utenfor Tyskland fikk vite om han. Og det er jo bare 5-6 kamper Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Å hevde at Ozil er ukjent er utrolig. Jeg ser minimalt av Bundesliga selv, men har lest mye, hørt mye og fått med meg en del. Fjorårssessongen til Ozil var sterk og om du tror Ozil har vært helt ukjent og at United er interessert først nå basert på et VM så tar du styrtelig feil. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Du er klar over at Bundesliga er en massiv liga, Limbeck? En god del som følger med vet vel stort sett hvem som utmerker seg i de aller største ligaene (Spania, Italia, England, Frankrike, Nederland og Tyskland), og jeg kan garantere at dette ikke er første gang vi titter på Özil. Han er stor i Bundesliga, stor. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Vel. Kjøper vi han så får vi se. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ender vell opp i Chelsea, det hadde dog vært en gigantisk nedtur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå