DJ_Dark Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Øzil inn, da mangler vi bare en keeper og spiss og da blir det CL- gull (det kan det da bli uansett med gullgutten min i klubben). Synd at vi ikke fikk Joe "Hoe" Cole, men men... Wait... Når signerte assistkongen Petter Vaagan Moen for United? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Coccamocca har naa Ashley Young som et "usikkert rykte". Ogsaa en spiller jeg hadde vaert straalende fornoeyd med! Usikkert rykte går under tullete rykter nettavisene poster om, noe Coccamocca rager høyt over i systemet. Tviler sterkt på at Ashley Young kommer til oss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 http://www.sportingo.com/football/a13871_manchester-united-beat-chelsea-arsenal-ozil-signature Jeg poster det bare slik at jeg også har bidratt litt til sillyseason. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kutta oddsen helt på Joe Cole til United også og han var vi aldri intressert i. Hvordan vet du dette? Kilde? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Vet og vet fru blom. Alle (ben hibbs, flere som bla d.taylor i the guardian osv) som har inside rundt United var raske til å avkrefte ryktet og alle på samme dag. dvs, kilder innad i klubben avkreftet ryktet for dem. Var vel heller aldri noe konkrete detaljer rundt en evt joe cole overgang, så jeg kan nok med en viss trygghet (så mye man kan uten å kjenne noen av partene) si at United ikke var i kontakt med spilleren. Here you go. Så kan du lete litt selv. PS: Apropo Özil. Sjekk ut forsida på Untied.no. Er det noe som tyder på at vi er interesserte i Mesut Özil?Ikke som jeg har hørt om. Jeg hadde en rask prat med David Gill i går og han gjentok igjen at vi har penger hvis Ferguson vil bruke det. Han sa at de ser seg om etter spillere hele tiden - det er fortsatt lang tid igjen av overgangsvinduet. Nå tviler jeg på at GT hverken vet noe, eller har muligheten til å fortelle om overganger i det hele tatt. Så dette bør man ikke legge vekt på. Hun hadde mistet inside-privilegene på flekken om hun hadde røpet noe konfidensielt. Ozil is still on, selv om jeg enda ikke har sett noe fast som linker spilleren til klubben. Kun spekulasjoner foreløpig, men jeg tror nok han følges med argusøyne av Gill/SAF mht til kontrakt, pris og kvalitet. Endret 30. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
Corey Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg sier bare en ting; Mesut Özil Ja Takk! Jeg hatet Tyskland før VM og lenge før det, men denne lille mannen (samt den nye spillestilen til Tyskland) har gjort at jeg har falt pladask for Deutschland über allez. Måtte jo investere i en Tyskland Özil drakt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Özil visstnok linket til Real Madrid. Tviler sterkt for at Ferguson er ute etter å signere Özil. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvor mange lag skal egentlig Real Madrid stille med i La Liga i år? Syntes de skal ha alle spillerene de kan få kloa i jeg. Özil sa vel bare at han likte Spania i et intervju med Marca. Sier ikke akkurat at man hater Spania, når en blir intervjuet av en stor spansk avis. Også sa han vel noe sånn som "Im not talking about Real Madrid, for the moment". Så jeg lever fortsatt i dømmen, og kommer nok til å pløye alt av ryktebørser helt til det er bestemt hvor Özil skal spille hen kommende sessong. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Vet ikke om det er blitt lagt ut enda, men: Exclusive Q & A: David Gill Have you been surprised at the lack of the activity in the transfer market this summer? Gill:Well, there’s been one exception obviously! With the World Cup being on not a lot went on in June, but I think there will be more movement in August as clubs look at their squads, and I think there will be some trimming because of the squad limits being introduced in the Premier League. We have to name at least eight ‘home-grown’ players in a squad of 25 by 1 September. It’s something we need to consider from now on when we’re looking at new players to see how they will affect the squad balance. Midway through the tour it was reported you flew back to Manchester to sign a player… Gill:I have no idea where that came from! I can confirm I didn’t fly back though. As I’ve said before we’re always looking at things and I’m not saying we won’t do any business before the transfer window closes, but at the moment there’s nothing imminent. når han holder mulighetene åpne på den måten,så tror jeg det bare er ett forsøk på å holde evt. transfers skjult... Exclusive Q & A: David Gill Endret 1. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Özil dreams of England. Se til helvete å kjøpe han nå! 1 Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Manchester er jo koblet opp med özil, vil da si at det er noe Man U trenger, har har er jo rå med ballen, utholdenhet, han har også utrolig god spille forstårelse. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Verserer rykter på the caff om at klubben skal holde en ekstra pressekonferanse kl 15. Det har sikkert med kontrakten til Vidic eller noe i den duren å gjøre, men det er lov til å håpe at det kan være noe mer spennende enn som så. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hahaha. La ikke merke til luringen bak i bildet der med en gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Samtidig sier Özil at han ikke har noe hastverk med å komme seg til en storklubb. - Werder bestemmer seg kanskje for å beholde meg i ytterligere én sesong, eller så bestemmer de seg for å selge meg i sommer for å få penger. Det er opp til klubben, sier han. Özil hevder at penger ikke er avgjørende når han skal velge en ny klubb. - I løpet av din karriere som fotballspiller tjener du nok av penger. Det som gjelder for meg, er det sportslige, sier Tysklands VM-stjerne. Liker innstillingen! Kom til United! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Özil hevder at penger ikke er avgjørende når han skal velge en ny klubb. - I løpet av din karriere som fotballspiller tjener du nok av penger. Det som gjelder for meg, er det sportslige, sier Tysklands VM-stjerne. Liker innstillingen! Kom til United! Nja... Vil ikke ha løgnere i klubben. Pengene teller ikke my ass! 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Özil hevder at penger ikke er avgjørende når han skal velge en ny klubb. - I løpet av din karriere som fotballspiller tjener du nok av penger. Det som gjelder for meg, er det sportslige, sier Tysklands VM-stjerne. Liker innstillingen! Kom til United! Nja... Vil ikke ha løgnere i klubben. Pengene teller ikke my ass! Fin type du! lite som skal til for å bli en løgner og ikke passe i United ser vi. Virker ikke som en klubb gode spillere burde vurdere... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) det er vel kun mulig å vite hvis han velger oss. umulig å vite hvis han f.eks velger Chelsea, ettersom de kom foran oss forrige sesong. men det er ganske sannsynlig en miks...Dog i dagens marked så er det ikke mange CL-klubber som ikke kan betale spillerne sine ganske heftig...Blir mange slike spekulasjoner av slikt til slutt. tror en ganske stor prosentandel ville blitt fristet av Chelsea, så det blir nok en del å stemple til slutt. Har mye lettere for å se golddiggere når de går til f.eks City. Joe Cole f.eks gikk jo til Liverpool pga pengene. 96 var visst ikke nok. De klarte også å drepe Coles sportslige ambisjoner . Imponerende...Han hadde visstnok i tankene å spille CL før LFC kom på banen. Endret 2. august 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå