Jotun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tror ikke noe på det igrunn.... Blir bare skuffet om man tror på slike rykter Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Vi får aldri Ozil, vi har handlet allerede å det var i Januar Vinduet. å nå er vi blakke. Så ryktene er KUN for avissalg. ikke no annet, tar jeg feil nå, skal jeg så klart bøye meg i støvet, men inntil da, forget any more new signing this windows. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Folkens, kutt ut. Om jeg ender opp med forhåpninger som ikke blir møtt blir det månelyst. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Lucky. Du har fått hakk i plata for lenge siden. Det virker så nært nå at jeg kommer til å bli skuffa uansett om vi ikke får han. Han kan jo ikke bli i Werder én sesong til. Endret 28. juli 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Folkens, kutt ut. Om jeg ender opp med forhåpninger som ikke blir møtt blir det månelyst. Det var fullmåne igår sorry, jeg bare måtte Lucky. Du har fått hakk i plata for lenge siden. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Fant en tråd på redcafe sine sider på transfers som het *trommevirvel* Mikkel Diskerud... Please hold oss unna han! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Her er det noen som er i overkant overoptimistiske registrerer jeg og da ser jeg mitt snitt til å slå disse brukerne hardt ned i gulvet igjen. Bettingselskapene fryser/kutter oddsen på overgangshistorier som dette relativt ofte og er en like god kilde som andre sladreaviser som dm, mirror, sun og co. Ikke noe å bry seg om. Kutta oddsen helt på Joe Cole til United også og han var vi aldri intressert i. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Vi blakke. Jeg tror du har sagt det endel ganger tidligere Vi er blakke. Vi er blakke. Vi er blakke. Vi er blakke. Endret 28. juli 2010 av Giallorossi 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Godt å se at du utnytter sommerferien til det fulle Giallo 3 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Mesut kan ikke være noe annet enn en drøm.. Viss vi hadde fått han vet ikke jeg hva jeg hadde gjort Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Godt å se at du utnytter sommerferien til det fulle Giallo Sommerferie er for de svake Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Øzil inn, da mangler vi bare en keeper og spiss og da blir det CL- gull (det kan det da bli uansett med gullgutten min i klubben). Synd at vi ikke fikk Joe "Hoe" Cole, men men... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 Øzil inn, da mangler vi bare en keeper og spiss og da blir det CL- gull (det kan det da bli uansett med gullgutten min i klubben). Synd at vi ikke fikk Joe "Hoe" Cole, men men... Wait... Når signerte assistkongen Petter Vaagan Moen for United? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Godt å se at du utnytter sommerferien til det fulle Giallo Sommerferie er for de svake Ferie generelt er oppskrytt! Endret 28. juli 2010 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Øzil inn, da mangler vi bare en keeper og spiss og da blir det CL- gull (det kan det da bli uansett med gullgutten min i klubben). Synd at vi ikke fikk Joe "Hoe" Cole, men men... Wait... Når signerte assistkongen Petter Vaagan Moen for United? Har to gullgutter jeg vet du Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Godt å se at du utnytter sommerferien til det fulle Giallo Sommerferie er for de svake Ferie generelt er oppskrytt! Hva er ferie? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 My point excactly Limbeck. Men du har da vel en eller annen grendagut som kan melke kydne og slå kødnet mens du nipper til en amarone i syden? Noe nytt sladder om tyrkeren i dag? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Coccamocca har naa Ashley Young som et "usikkert rykte". Ogsaa en spiller jeg hadde vaert straalende fornoeyd med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå