Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg ser han avbildet med Alex og en trøye foran seg, tviler jeg på alle disse ryktene. Kan ikke huske sist United kjøpte en spiller som jeg gjerne kunne tenkt meg i rødt før han var signert. (Overser da klart Hargreaves som hadde storspilt i tiden før, samt Tevez av diverse årsaker).

Lenke til kommentar

United-signeringer har blitt så uvanlige at jeg slutter å gå på ryktene lenger. Balotelli var nærme å signere for oss, før han endte opp i City. Skjer garantert det samme her, bortsett fra at det ikke trenger være City.

Lenke til kommentar

det hørtest mongo ut :) en keeper er vel en keeper uansett kor han er i fra, men eg følger ikkje med på tippeligaen så eg kan ikkje sei eg veit noko om han...

Du mener at sjansene for å fostre opp gode keepere er like store i f.eks Norge som tja... Spania?

Neinei, eg meiner berre at å avskrive keeperar frå mindre land berre fordi dei er fra mindre land ikkje henger på greip :)

Lenke til kommentar

http://www.footballtransfertavern.com/2010/07/premiership/mesut-ozil-spotted-at-the-airport?

Ozil angivelig sett på flyplassen i Manchester. Håpe han skal besøke klubben i rødt og ikke i blått...

Både Gill og Ferguson befinner seg vel i U.S. Ikke at de er de eneste som kan forhandle da. Kan vel hende vi gjør som vi gjorde med Ramsey, sender Neville.

Det var vel Giggs hvis jeg husker rett, ikke at det spiller noen rolle..

Lenke til kommentar

http://www.footballtransfertavern.com/2010/07/premiership/mesut-ozil-spotted-at-the-airport?

Ozil angivelig sett på flyplassen i Manchester. Håpe han skal besøke klubben i rødt og ikke i blått...

Både Gill og Ferguson befinner seg vel i U.S. Ikke at de er de eneste som kan forhandle da. Kan vel hende vi gjør som vi gjorde med Ramsey, sender Neville.

Det var vel Giggs hvis jeg husker rett, ikke at det spiller noen rolle..

Det var Neville. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...