The Hoff Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Spillet han viste i Tottenham gjorde jo at man forventet store ting av ham, desverre virker det som om han har problemer med å takle presset. Jeg personlig var aldri sånn superpositiv, for gammel og for dyr var det jeg tenkte. Men nå skal ikke jeg sitte her å være etterpåklok. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Spillet han viste i Tottenham gjorde jo at man forventet store ting av ham, desverre virker det som om han har problemer med å takle presset. Jeg personlig var aldri sånn superpositiv, for gammel og for dyr var det jeg tenkte. Men nå skal ikke jeg sitte her å være etterpåklok. Jeg var ikke udelt positiv til han jeg heller. Han må heve seg noen hakk for at han skal være verdt den prisen vi betalte for han. Når han har dagen er han magisk, når han ikke har dagen er han verdens mest frustrerende spiller å se på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) synes alltid han har spilt sånn jeg. Husker en sa at nå har vi brukt 30 mill på en spiller som ikke løper Men er glad han er i klubben. Det er summen som var 10 mill for mye. Sa vel det når vi kjøpte han også Synes liksom at det ikke rimer at den dyreste spilleren vi har kjøpt er Berbatov Endret 26. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) United closing in on Mesut Özil Endret 26. juli 2010 av Mr.SS 3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 United closing in on Mesut Özil Jeg håper dette stemmer! Han kan bli et skikkelig røverkjøp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ozil for 16M hadde vært tidenes scoop. På linje med Evra/Vidic. Alikevel har jeg mine tvil. 1/1 på at han signer for United er faen meg for godt. Hvor er Barcelona? Vil tro at de har større sjangs enn oss på å skaffe seg tysktyrkern. 16M er uansett lommerusk for en spiller vi sårt trenger. La meg våkne opp til denne signeringen i morgen tidlig, værsåsnill Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Veldig vanskelig rykte synes jeg. Vet ingenting om han bortsett fra et vm, men vi kan ta sjangsen for 16 mill. Er ikke i mot denne signeringen. Endret 27. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Er dette noe vi noe vi ifølge ryktene snart skal få svar på, eller er det bare flørting med spilleren til siste døgn? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Dagens rykte er at Aalesund sin sisteskanse Andreas Lindegaard følges av klubben. Yay Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Å DET HADDE VÆRT HELT KONGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yay..... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Han er dansk da.... Håper for guds skyld at dette ikke stemmer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 United vil bare oppleve å ha en keeper av Schmeichels kaliber og som samtidig er fra lille Danmark.... Noe annet vil være som å vinne i lotto fire uker etter hverandre. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 det hørtest mongo ut en keeper er vel en keeper uansett kor han er i fra, men eg følger ikkje med på tippeligaen så eg kan ikkje sei eg veit noko om han... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Han er TLs beste keeper, men det skal vel ikke så mye til for å bli god her i landet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 det hørtest mongo ut en keeper er vel en keeper uansett kor han er i fra, men eg følger ikkje med på tippeligaen så eg kan ikkje sei eg veit noko om han... Du mener at sjansene for å fostre opp gode keepere er like store i f.eks Norge som tja... Spania? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Det ville vært en liten nedtur i forhold til Neuer ja, men har ikke vist noe avskrekkende for min del, så dette synes jeg er helt greit. La han spille på andrelaget, +gi han kamper i f.eks Ligacupen og mot noen bunnlag i serien. En grei begynnelse for dansken. Endret 27. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Selv om han ikke har vist noe avskrekkende trenger det ikke bety at han er god nok for United. Dessuten, Neuner er en pen skiskytter. Neuer spiller i Schalke 04. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Det ville vært en liten nedtur i forhold til Neuner ja. Alle spillere er en nedtur i forhold til Magdalena. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Rettet det . Skrev så raskt at jeg ikke fikk det med i farten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå