Boll1 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Manchester United og Rooney setter seg rundt forhandlingsbordet ved neste sammenkomst. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fantastisk deilig å lese (Rio's twitter-melding) om at Vidic skal signere på ny kontrakt. Herlig! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Ah, utrolig deilig å lese at Vidic har signert ny kontrakt. Nå ble helga enda litt bedre! Har signert? link? edit. sorry, skal lese litt mere før jeg spør. Dette er helt enestående nyheter. Vidic er konge Endret 23. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fantastisk deilig å lese (Rio's twitter-melding) om at Vidic skal signere på ny kontrakt. Herlig! Link til Rios twitter? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 http://twitter.com/rioferdy5 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 nå bør man ikke være så sikre på ptvitter da, men David Gill har jo gått ut og sagt det samme Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Djiiiz, united.no. Skal vi lasse på flere kilder? Twitter har ingenting annet med saken enn at jeg leste at Rio skrev om Vidic. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Strålende nyheter, da slipper vi ryktene for noen år håper jeg Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Dette er bare bra nyheter Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er vel fremdeles noen kontrakter som skal forhandles, men det blir da bedre og bedre. 2011: van der Sar, Cathcart, Neville, Giggs, Scholes, Hargreaves, Owen 2012: Kuszczak, O'Shea, Evra, Brown, de Laet, Fletcher, Carrick, Park, Anderson, Gibson, Possebon, Rooney*, Berbatov. Tror ikke alle disse får ny kontrakt innen to år dog, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Håper Hargy får ny £200.0000 kontrakt i mårra- Nei fytti for noen gode nyheter. Rooney har jeg aldri tvilt på, men Vidic hadde jeg resignert på at vi kom til å miste. Sommeren er sånn delvis reddet. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) ....... Endret 26. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg har lært meg for lenge siden at jeg ikke skal bli glad eller skuffet når det kommer diverse rykter om fremtidige eller nåværende MU spillere. Jeg kunne være glad i ei uke når det feks stod at United var veldig nærme Zlatan, så blir jeg dratt rett ned i sorpa når det neste uke står at United har kjøpt Owen.. Kommer jo nye idiotiske rykter hver uke, så jeg hadde blitt et nervevrak om jeg ikke hatt sluttet å følge disse ryktene Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 United har kjøpt Owen. Fytti feite da hadde eg blitt skuffet. Heite bananer! Heldigvis fikk vi han, man betaler ikke for daukjøtt! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 var veldig veldig mange som jubla hemningsløst over Berbatov Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 var veldig veldig mange som jubla hemningsløst over Berbatov Jeg er fortsatt glad for det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 var veldig veldig mange som jubla hemningsløst over Berbatov Jeg er fortsatt glad for det. Samme her og jeg kan heller ikke se hvordan innlegget passer seg inn her uansett. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tror nok det er mange som er glad for at Berbatov ble kjøpt, men virker ikke sånn på dette forumet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Tror nok det er mange som er glad for at Berbatov ble kjøpt, men virker ikke sånn på dette forumet.. Du skulle ha sett folka her inne når han ble kjøpt. De fleste la til "-batov" på slutten av nicket sitt bare for å hylle han. Ikke alle av de er like Berba-elskere den dag i dag. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Hehe, håper virkelig han blomstrer i år. Er jo magisk å se på han når han har dagen Men ingen som kommenterer at Balotelli visstnok har gått til City? Tror han kommer til å bli en glimrende spiller, spesielt viss vi hadde hentet han og Ferguson hadde fått skikk på oppførselsen hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå