Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, utrolig deilig å lese at Vidic har signert ny kontrakt. Nå ble helga enda litt bedre!

Har signert? link?

edit. sorry, skal lese litt mere før jeg spør.

Dette er helt enestående nyheter. Vidic er konge

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er vel fremdeles noen kontrakter som skal forhandles, men det blir da bedre og bedre.

2011: van der Sar, Cathcart, Neville, Giggs, Scholes, Hargreaves, Owen

2012: Kuszczak, O'Shea, Evra, Brown, de Laet, Fletcher, Carrick, Park, Anderson, Gibson, Possebon, Rooney*, Berbatov.

Tror ikke alle disse får ny kontrakt innen to år dog, for å være ærlig.

Lenke til kommentar

Jeg har lært meg for lenge siden at jeg ikke skal bli glad eller skuffet når det kommer diverse rykter om fremtidige eller nåværende MU spillere. Jeg kunne være glad i ei uke når det feks stod at United var veldig nærme Zlatan, så blir jeg dratt rett ned i sorpa når det neste uke står at United har kjøpt Owen.. Kommer jo nye idiotiske rykter hver uke, så jeg hadde blitt et nervevrak om jeg ikke hatt sluttet å følge disse ryktene :)

Lenke til kommentar

Tror nok det er mange som er glad for at Berbatov ble kjøpt, men virker ikke sånn på dette forumet..

Du skulle ha sett folka her inne når han ble kjøpt. De fleste la til "-batov" på slutten av nicket sitt bare for å hylle han. Ikke alle av de er like Berba-elskere den dag i dag. :new_woot:

Lenke til kommentar

Hehe, håper virkelig han blomstrer i år. Er jo magisk å se på han når han har dagen :dribble:

Men ingen som kommenterer at Balotelli visstnok har gått til City? Tror han kommer til å bli en glimrende spiller, spesielt viss vi hadde hentet han og Ferguson hadde fått skikk på oppførselsen hans

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...