Jotun Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Glad vi ikke fikk Cole. Han kommer til å trene mest med Torres neste sesong.... 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Litt spesielt at han valgte Torres over Owen og Hargreaves muligens? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Torres er finere vet du PSV... Litt mindre mann, litt mer dame. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Joe Cole er en bra signering for Liverpool,men i United ville han bare blitt en squad player... (hva syns dere om den nye avataren? ) Endret 19. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hadde du putta en 100x100 ramme rundt den hadde jeg likt den bedre for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 hvordan kan dagens tropp være bra nok? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fatter jeg ikke at han kan si. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Gjentar min kommentar på u.no: Gjør vi en dårlig sesong nå grunnet en ræva midtbane og mangel på offensiv kraft legger jeg absolutt all skyld på Fergie. At manageren sitter på hendene gjør meg langt mer kravstor enn ellers. Det er lov til å prøve og feile, men å sitte på gjerde å klage på "no value" to sesonger på rad er ikke akseptabelt, ei heller for Alex. Lurer på hva vi gjør neste sesong når Edwin, Neville, Giggs og Scholes etter all sannsynlighet legger opp. Skal Amos (som aldri blir god nok anyway), PIG, Obertan og Gibson ta over for disse kanonene? Javel, da går vi en nitrist fremtid i møte for å si det mildt. Siden det er Fergie, lar jeg tvilen komme han tilgode. Det er i det minste beundringsverdig å satse så hardt på ungdommen, det skal skotten ha. Med som sagt, går det ikke, så håper jeg han legger opp å lar en manager med litt mer teft på markedet få slippe til. "Orker ikke" en ny sesong hvor vi er totalt avhengig av en spiller og blottet for kreativitet fremover på banen. Det er så langt unna the united way som du kommer. Skuffet, men ikke overrasket. Vi har heldigvis en god tropp denne sesongen, jeg er mer bekymret for neste. Endret 20. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ekko? Uansett, jeg er igrunn enig, men paa en annen side saa setter jeg litt pris paa denne politikken ogsaa. Paa den ene siden har for meg en fotballklubb mer sjarm hvis den satser paa ungt og egenprodusert, men paa den andre siden saa skal United alltid vaere en reell utfordrer til tittelen. Som jeg ogsaa har skrevet tidligere. Det er faktisk aa forvente at spillere som Gibson, Obertan og Anderson forbedrer seg fra i fjor. Gitt at Gibson forbedrer teknikk og ballbehandlig, samt faar litt hoeyere treffprosent paa skuddene sine, saa skal du ikke se bort i fra at han vil spille en stor rolle. Jeg mener aa huske at en viss Darren Fletcher ogsaa var utskjelt fra helvete og tilbake for noen aar siden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Ikke ulovlig gjenta seg selv til det kjedsommelige vet du Sting. Vi får håpe og tro at ungguttene våre tar steget samt at Hernandez blir en monsterhit. Nå skal jeg gi slipp på min beleiring av denne tråden. Det er over og ut for denne gang Endret 20. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fortsett gjerne med aa skrive her. Jeg leser til eksamen om dagen, og trenger noe aa kaste bort tiden med paa. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvis Kaká er utilpass i Real Madrid mener jeg vi bør benytte sjansen for å hente den brasilianske midtbanemaestroen! Jeg vet han kommer til å koste, men det er på tide å bruke litt penger. Fantastisk spiller og person som vil legge tungen på vår vektskål hva angår trofeer! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Real Madrid: Gode spillere. Spille sammen: Litt peiling Manchester City: Også noen gode spillere Spille sammen: No idea! 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg blir ikke lei meg om han kan komme for £10-15M ... Reds back in for Özil Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg blir ikke lei meg om han kan komme for £10-15M ... Reds back in for Özil 10-15 er gi-bort-pris for Özil. Det ville vært helt fantastisk om det skjedde. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Fantastisk, ja. Mulig, nei. Ferguson sier stadig at han er fornøyd med dagens tropp, og det irriterer meg. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Leste noe rykter om at Joshua King er på vei til Millwall på lån ut sesongen. Noen som har hørt noe? Kan det være noe sannhet i det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ryktebørsen. Hvorfor i all verden linker du til denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå