Sir LuckyNr7 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi kan bytte Balotelli med Berbatov Nei, skulle heller ha hatt David Villa, men nei da, vi takket nei... Vi er blakke vøttø Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi kan bytte Balotelli med Berbatov Nei, skulle heller ha hatt David Villa, men nei da, vi takket nei... Vi er blakke vøttø Men vi hadde ikke trengt Villa om Ronaldo hadde vært en virkelig United spiller og ikke en tufs. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Hvorfor er Ronaldo en tufs? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi kan bytte Balotelli med Berbatov Nei, skulle heller ha hatt David Villa, men nei da, vi takket nei... Vi er blakke vøttø Men vi hadde ikke trengt Villa om Ronaldo hadde vært en virkelig United spiller og ikke en tufs. Hadde Ronaldo fortsatt vært United spiller idag hadde vi hatt et underskudd på £40mill Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi kan bytte Balotelli med Berbatov Nei, skulle heller ha hatt David Villa, men nei da, vi takket nei... Vi er blakke vøttø Men vi hadde ikke trengt Villa om Ronaldo hadde vært en virkelig United spiller og ikke en tufs. Hadde Ronaldo fortsatt vært United spiller idag hadde vi hatt et underskudd på £40mill Det er ikke sikkert. Hadde han vært United spiller hadde vi sikkert vunnet mer, som betyr MER PENGER! Hvorfor er Ronaldo en tufs? Fordi han dro fra klubben som gjorde han til den han er idag (verdens beste klubb, og da han dro ble også en tufs). Hva er det som er så spesielt med Real Madrid? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke glem at vi har en samlet gjeld på rundt 9 milliarder kroner, å hvis du har lest United supporteren hadde du visst dette, å salget av Ronaldo gjorde at vi gikk i pluss, hvor skulle vi ellers fått £80M fra? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke glem at vi har en samlet gjeld på rundt 9 milliarder kroner, å hvis du har lest United supporteren hadde du visst dette, å salget av Ronaldo gjorde at vi gikk i pluss, hvor skulle vi ellers fått £80M fra? Har lest United Supporter bladet. Hadde vi hatt noen andre eiere hadde det kanskje ikke vært slik. Uansett så ble det lovet at salget av Ronaldo ikke skulle bli brukt på gjelden men på spillerkjøp. Og likevel så hadde vi ikke råd til Villa fordi penga likevel ble brukt på å betale den jævela gjelden.. Hvis United ikke har råd til Villa og at vi var i minus. Er United blitt en fattig klubb nå? Vi får innekter også så jeg tror vi hadde klart oss om lot være å bruke ronaldo-penga på gjelden. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg syns vi skal være forsiktige med å si at vi er 100 % sikre på at vi har brukt Ronaldo pengene til å betale gjeld med. Silly season er ikke over, og slik situasjonen ser ut nå ser det ut som vi er nødt til å handle inn erstatninger, og det kan bli dyrt. Hvor mye har vi brukt av Ronaldo pengene nå uansett? Vi har jo hatt en del små kjøp selv om vi ikke har tatt en Real Madrid som det ser ut som mange har lyst til at vi skal gjøre. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Eh.....15:02 We laughed off talk of Fernando Torres coming to Old Trafford last week, for a multitude of reasons, but the People claim Chelsea 'insiders' are fearful that the striker actually wants to join United rather than the Premier League champions, and will turn his back on a move south in order to secure one down the East Lancs Road. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Er Veldig overrasket at Cole velger LFC. Eller egentlig ikke siden han er blendet av pengene. Det er ikke av sportslige grunner, SAF har fulgt han i lang tid og vil ikke tro at Hodgson har gjort det samme. Når man så ofte spør Redknapp om hvordan det gikk med J.Cole, så tror jeg at han hadde gått til en manager som elsker han, i.o.m at jeg vil omtale SAF sitt forhold til Cole på denne måten. Geografidelen var bare pisspreik. Det verste er jo at United matchet alle hans kriterier, så går han til LFC pga penger. Veldig trist i grunn... Endret 19. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er du nå så veldig sikker på det? Ryktene tilsier rundt 85-90 tusen pund i uka, som er en del. Men han skal feks ha fått mer i West Ham, og jeg er sikker på at om United virkelig ville ha han så kunne dere ha matchet det. Jeg tror forøvrig at United tok til fornuft og ikke gikk etter den heller middelmådige Cole, og heller går etter Balo/Özil. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) tja, har sett ett par innlegg(vet ikke om det var her eller VGD), hvor noen hadde skrevet at ett av kriteriene var CLspill. Alt preiket om London vet vi nå bare var piss, og han kunne vunnet noe i United. Det gjør han nok ikke i LFC... Lønnen er 1 mill i uken... Vet ikke hvordan dagsformen hans er, men en Cole i tålelig grei form er en klassespiller! Endret 19. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har Sir Alex fuglt Joe Cole i lang tid? Han var nok en beundrer for mange år siden, men United har flere ganger avkreftet av vi har vært ute etter Cole denne sommeren. According to Macari he talked with a trusted person within the United camp which confirmed him that we are not interested in Balotelli. It was on MUTV." Da tror jeg vi kan glemme Mario Balotelli i alle fall. Han blir nok City spiller og mine mistanker ble bekreftet i samme slengen; Inter bruker Uniteds navn for å presse opp prisen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 man kan få mange til å gå ut i avisen og si noe, før man selv sier noe helt annet... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Cole til scouserene. HELVETE !!!! Dette er mannen jeg håpte mest på i sommer og så drar han dit 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Cole til scouserene. HELVETE !!!! Dette er mannen jeg håpte mest på i sommer og så drar han dit 1. Han er overprisa. Av seg selv. Selvopptatt blære. (ref. lønn) 2. Tidligere Chelsea-spiller (+ sa nei til United for å kunne dra til Chelsea i utgangspunktet) 3. Skadeplaga bisquit. 4. Hvem skulle han danka ut av dagens 11? 5. Gammel. Er sjeleglad vi ikke signerte han. Hater overganger mellom klubber jeg hater og United. 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Var strengt tatt ikke en overgang mellom Chelsea og Liverpool da han ikke spilte der lengre. 28 er vel ikke så veldig gammelt heller. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hehe, pirkerud. Hva er forskjellen? Når jeg hater en overgang mellom f.eks Chelsea - United så spiller det liten trille om han stod lista som "free transfer" i noen uker i silly season. Og gammel er et punkt som allerede har begynt å svekke han med tanke på lengre restitusjonstid ved skader osv. Alikevel, for Liverpool sin del, så kan denne signeringen være gull verdt. Med den troppen dere har i dag er Joe Cole en fin forsterkning. Jeg snakker om United og hvorfor Limbeck ønsket JC mest av alle som kan streife innom klubben. Det er også derfor det er postet i Uniteds ryktetråd. Skulle jeg skrevet en post i TiA om JC hadde det blitt noe som de to første setningene over i andre avsnitt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ja, jeg skjønner. Klarte bare ikke å la være å kommentere. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 han er gammel WH spiller(så ikke på overgangen som en Chelseaspiller til United), ville vært ett bra supplement og er ikke så gammel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå