Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

BREAKING NEWS: According to Italy's famous Gazzetta dello Sport, Manchester United have agreed personal contract terms with 19-year-old Inter Milan wonderkid Mario Balotelli. It is believed United bid €30 (£25.5) Million for Balotelli, with president Massimo Moratti and agent Mino Raiola set to discuss the possible deal soon...

Evra blir i United, men Vidic forsvinner nok ganske sikkert dessverre.

DTguardian

For those asking, heard nothing to support rumours of Evra leaving #MUFC. He's always seemed v happy, so tempted to disregard it for now.

Ifølge samme kar, skal altså Vidic ønske seg bort.

http://united.no/united/nyheter/nyheter/kan_gaa_mot_slutten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BREAKING NEWS: United Agree Personal Terms With Balotelli

BREAKING NEWS: According to Italy's famous Gazzetta dello Sport, Manchester United have agreed personal contract terms with 19-year-old Inter Milan wonderkid Mario Balotelli. It is believed United bid €30 (£25.5) Million for Balotelli, with president Massimo Moratti and agent Mino Raiola set to discuss the possible deal soon...

Håper for all del det ikke ligger noe i dette.

Lenke til kommentar

Faen i helvette om det stemmer. Vidic har vært en av favorittspillerne mine i noen år nå. Hvem skal i så tilfelle erstatte han? Uansett hvem det eventuelt skulle bli kommer vi svekket ut av det.

Balotelli kan bli helt sykt god, og jeg tror han har veldig godt av å komme seg ut av Italia. Når det er sagt kan man stille spørsmålstegn ved om han har psyken som skal til for å bli blant de aller beste, for talentet har han uten tvil. Dersom vi kjøper han for masse penger vil jeg betegne det som et svært risikabelt kjøp, men som potensielt kan være vanvittig bra. Det er umulig å si hva som eventuelt vil skje med Balotelli i United. Han kan bli alt fra verdens beste spiller til en dyrkjøpt flopp.

Lenke til kommentar

hvis han vil bli i England, så MÅ han gå ned i lønn. Og da er det praktisk umulig å gå til en annen klubb i England enn United med hans kriterier. Og mtp uttalelsene fra offisielt hold om få kjøp, så er denne det mest realistiske...

Han er nå i Liverpool, så der tok du feil. ;)

Lenke til kommentar

Deilig at vi slapp han i United, jævlig at Liverpool fikk han. Tror han kan bli veldig viktig for Liverpool om han holder seg skadefri. Skulle ønske han dro til en middelhavsfarer eller utenlandsk klubb.

På en annen side kan jeg puste letta ut, hadde ikke likt han i United.

Lenke til kommentar

Vidic skal faen meg ikke noe sted enten han vil eller ikke. Hvis Ferguson takker ja for en stor sum penger er han en drittsekk! Hvor mange kan erstatte Vidic? Noen gode kan, men tror du United kjøper noen gode? Nei, da, de skal heller trene opp en erstatter! :thumbdown:

Tull, vi har erstatteren klar vi. Jonny Evans er klar for å ta steget opp, så henter vi heller en ung og lovende bak han. Akkurat som at Smalling en dag vil ta plassen til Rio ettersom de er samme type stopper.

Lenke til kommentar

Vidic skal faen meg ikke noe sted enten han vil eller ikke. Hvis Ferguson takker ja for en stor sum penger er han en drittsekk! Hvor mange kan erstatte Vidic? Noen gode kan, men tror du United kjøper noen gode? Nei, da, de skal heller trene opp en erstatter! :thumbdown:

Tull, vi har erstatteren klar vi. Jonny Evans er klar for å ta steget opp, så henter vi heller en ung og lovende bak han. Akkurat som at Smalling en dag vil ta plassen til Rio ettersom de er samme type stopper.

Smalling trenger forsatt trening og Evans er ikke helt god nok, men altså når Vidic ble skadet så kunne jo Evans bare erstatte han, og nå når Evans blir skadet, hvilken god og solid spiller skal da erstatte han? Jeg mener bare at hvis Vidic går så blir forsvaret vårt altfor svakt...da kan du si lykke til med en ny PL tittel...:hrm:

Lenke til kommentar

Evans er allerede en klassespiller på nivå med de aller beste og det i en alder av 22. Smalling er lovende og skal etter planen ta over for Rio, så fremtiden ser grei ut. Men det naivt å tro at vi ikke vil bli nevneverdig svekket om Vidic går pr i dag. Å kun tenke 3-4 år fremover i tid og glemme nåtiden er ekstremt farlig og er en fallgrube jeg tror Fergie er i ferd med å snuble ned i.

Ila et par sesonger har vi da mistet verdens beste spiller, verdens beste midtstopper og en verdensklassespiller i Tevez. Tragisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...