ReaveЯ Skrevet 21. juli 2023 Del Skrevet 21. juli 2023 Ikke engang £4m plus addons klarer vi å få for han her..🫣 Skal ikke forundre meg om Bailly, Telles, Fred, Maguire osv er her når sesongen starter. Murtough og co må få fart på sakene der! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. juli 2023 Del Skrevet 21. juli 2023 Al Nassr har ikke lov å kjøpe spillere pga utestående krav fra tidligere kjøp. Med mindre de har gjort opp for seg den siste uken. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. juli 2023 Del Skrevet 21. juli 2023 Ikke ofte Fabrizio feiler på "Here we go" da..🫠 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juli 2023 Del Skrevet 21. juli 2023 Han kopierer dog iblant andre journalister og presenterer det som sin egen eksklusive info, uten å kreditere de som var først 😕 Men når vi snakker om sola: Så dette er vel overgangene til United hittil, inkludert de to vi lånte: Inn: Mount, Onana Ut: De Gea, Butland, Elanga, Weghorst, Sabitzer, Jones, Tuanzebe, Zidane, Galbraith, Bernard, Telles, Savage + trolig Henderson Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. juli 2023 Del Skrevet 22. juli 2023 Bør snart kommer inn litt også :s Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 (endret) Blir spennende dager neste uke! Endret 23. juli 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. juli 2023 Del Skrevet 24. juli 2023 Enda en spiller han har hatt i tidligere klubber? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. juli 2023 Del Skrevet 24. juli 2023 Hmm ja, tror de kjenner hverandre fra tiden i Utrecht. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 24. juli 2023 Del Skrevet 24. juli 2023 (endret) Hva vet dere og tror om han? Husker han var god i VM, thats it. Endret 24. juli 2023 av OddZen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Endelig! 🙌💯🥳 Detta blir bra! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 800 mill for en relativt uprøvd 20åring. Helt tragisk. Burde ikke kosta halvparten engang. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Bryr meg vanligvis ikke om pris, men dette virker jo helt absurd? Men vi trenger en spiss, så godt å få det på plass. Men tror ikke dette er en garantist for 20+ mål som er det vi trenger sårt. Blir spennede å følge om ikke annet 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Hmm ja er dyrt nok. Ser ut som ender på 75m+10m euro. Totalpakka altså 85m euro. Får håpe han fases forsiktig inn i PL i starten. Ikke mye skal til før engelsk media etc slakter han og viser til prislappen. Har troen på han, men tror nok han trenger tid til å tilpasse seg. Trosalt kun 20 år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Er vel av de største spisstalentene i verden, som har bevist seg i en topp 5-liga. Da blir det dyrt, så jeg kan ikke si prislappen sjokkerer helt når man ser hva andre spillere går for? City selger akademispillere på 17 jeg aldri har hørt om for 20 mill for tiden. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Håper Martial holder seg relativt skadefri, slik at ikke en 20 åring må bære det ansvaret det er å være spiss for United helt alene. Må innrømme at jeg ikke kjenner for godt til han. Men gøy med enda et Skandinavisk innslag i troppen! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Kanskje det at han "bare" har scoret 9 mål i Italia. Har dog scoret 6 mål på 6 kamper for Danmark. Til sammenligning kosta Haaland 60m euro når City kjøpte han. Og han scoret totalt 86 mål i Dortmund alle sesongene han var der. Når det er sagt tror Højlund er verdt alle penga på sikt. Føles som han er "the real deal" Spennende tider. Liker det å kjøpe ungt og utvikle til en verdensstjerne! e: 16G/2A på 2177 min for Danmark og Atalanta. Ikke så gæli det. Ekstra deilig at han er United fan også!🤩😎 Endret 29. juli 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 2 hours ago, ReaveЯ said: Til sammenligning kosta Haaland 60m euro når City kjøpte han. Og han scoret totalt 86 mål i Dortmund alle sesongene han var der. Når det er sagt tror Højlund er verdt alle penga på sikt. Føles som han er "the real deal" Haaland hadde kosta 2-3 ganger så mye om han ikke hadde en utkjøpsklausul. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Haaland-avtalen kostet nok mer totaltsett med tanke på lønn\agentfee osv. Ikke billiggutt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Det er sant. Kane for eksempel ville også kostet mye mer enn Højlund totalt sett. Prisene er ville og det er aldri noen garanti for at det vil fungere. Jeg er bare fornøyd med at United har kjøpt en spiss som ikke er 40 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå