Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kopierer dog iblant andre journalister og presenterer det som sin egen eksklusive info, uten å kreditere de som var først 😕

Men når vi snakker om sola:

Så dette er vel overgangene til United hittil, inkludert de to vi lånte:

Inn: Mount, Onana
Ut: De Gea, Butland, Elanga, Weghorst, Sabitzer, Jones, Tuanzebe, Zidane, Galbraith, Bernard, Telles, Savage + trolig Henderson

Lenke til kommentar

Hmm ja er dyrt nok. Ser ut som ender på 75m+10m euro. Totalpakka altså 85m euro.

Får håpe han fases forsiktig inn i PL i starten. Ikke mye skal til før engelsk media etc slakter han og viser til prislappen. Har troen på han, men tror nok han trenger tid til å tilpasse seg. Trosalt kun 20 år.

Lenke til kommentar

Er vel av de største spisstalentene i verden, som har bevist seg i en topp 5-liga. Da blir det dyrt, så jeg kan ikke si prislappen sjokkerer helt når man ser hva andre spillere går for? City selger akademispillere på 17 jeg aldri har hørt om for 20 mill for tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper Martial holder seg relativt skadefri, slik at ikke en 20 åring må bære det ansvaret det er å være spiss for United helt alene. Må innrømme at jeg ikke kjenner for godt til han. Men gøy med enda et Skandinavisk innslag i troppen!

Lenke til kommentar

Kanskje det at han "bare" har scoret 9 mål i Italia. Har dog scoret 6 mål på 6 kamper for Danmark.

Til sammenligning kosta Haaland 60m euro når City kjøpte han. Og han scoret totalt 86 mål i Dortmund alle sesongene han var der. Når det er sagt tror Højlund er verdt alle penga på sikt. Føles som han er "the real deal"

Spennende tider. Liker det å kjøpe ungt og utvikle til en verdensstjerne!

e: 16G/2A på 2177 min for Danmark og Atalanta. Ikke så gæli det.

Ekstra deilig at han er United fan også!🤩😎

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
2 hours ago, ReaveЯ said:

Til sammenligning kosta Haaland 60m euro når City kjøpte han. Og han scoret totalt 86 mål i Dortmund alle sesongene han var der. Når det er sagt tror Højlund er verdt alle penga på sikt. Føles som han er "the real deal"

Haaland hadde kosta 2-3 ganger så mye om han ikke hadde en utkjøpsklausul.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...