Jakobk Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Veldig forskjellige typer da Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. juni 2023 Del Skrevet 17. juni 2023 Ser vi ryktes til Romeo Lavia i dag. Det er en spiller jeg synes er veldig spennende og som jeg ikke ønsker å se i noen andre klubber. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Da var vi vistnok droppet interessen for Mount og går etter Caicedo istedet. Antar dette kun er et spill, med mindre de har planer om å hente to midtbanespillere denne sommeren. Det er jo vidt forskjellige spillere, så sånn sett en merkelig utvikling. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 ProphetSe7en skrev (20 minutter siden): - Hvis Chelsea virkelig drar dette ut, hvorfor ikke bare gå etter den spilleren Chelsea vil ha i stedet? Kan det være en bevisst taktikk fra United sin side? I såfall så ønsker jeg det *velkommen* fordi vi har vært rævvva på forhandlingsfronten de siste 10årene Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. juni 2023 Del Skrevet 24. juni 2023 Ja han er en god spiller som jeg gjerne vil ha til United, så jeg blir ikke lei meg om de kjøper han. Kanskje de får Mount gratis neste sommer eller billig i januar Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg tviler United går for en spiller som er 20-30m pund dyrere, men virket mest som taktikk for at Chelsea skal akseptere 55m pund på Mount. Med det budsjettet United har virker det sprøtt å gå for Caicedo for 80m pund da spiss og keeper er ett must. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Mount ender vel i Bayern, Arsenal eller Liverpool senere i sommer for halve prisen United fikk avslått 😅 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Tror ryktene om Caicedo bare er tull. Det samme er nok ryktene om at Bayern plutselig er interessert. De har vel gått over 50m en gang (De Ligt i fjor sommer). Høres mer ut som om Chelsea forsøker å presse oss til å øke budet litt til. Vanligvis er det jo falsk interesse fra oss andre bruker for å presse prisen opp... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Ja jeg tror ikke mye på dette jeg heller, men det gir mening å gå for Caicedo. 15M ekstra i forhold til Mount for en 21 år gammel spiller. Da var vi en DM i mange år fremover, kan spille sammen med Casemiro eller ta Casemiro sin plass når han er ute med karantene. Casemiro blir ikke yngre heller. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 Enig. Det MÅ inn enn DM uansett om Mount kommer. Så hvor mye vi sleit defensivt når Casemiro var ute med suspensjon Selg enten McTominay eller Fred og hent en som er god i ankerrollen. Lavia eller en annen ung lovende. Synes er synd vi kunne hentet Caicedo for 5m pund for noen år siden.. men det gjenspeiler hvor ræva United er på rekruttering/forhandlingsbiten.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg tror at en keeper som Costa eller Onana hadde vært en vanvittig forsterkning, men dette er bare latterlig. Laurie er Tier 1 på United Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Synes det er helt greit. Han har utsatt å signere i veldig lang tid nå, dermed tvunget United til å lete etter ny keeper. United har antakeligvis kommet ett stykke på vei rundt forhandlinger med ny keeper, og dermed er ikke lenger DDG tiltenkt rolle som førstevalg lengre. Så da får han godta nye vilkår om han skal bli værende. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. juni 2023 Del Skrevet 27. juni 2023 Rotete opplegg fra klubben! 😐 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Ett år siden: I dag: 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Bra å ikke gi uttrykk for at vi har for mye penger da. Samtidig har klubben hatt en tendens til å støtte manageren mer i det første vinduet enn de/det påfølgende... Når det heller alltid burde være en langsiktig tankegang, der man passer på å ikke bruke for mye på enkeltspillere (Pogba, Maguire, Sancho, Antony), samtidig som en faktisk sørger for at en hele tiden er offensiv og tar de mulighetene man får på overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 Hvilke spillere tror dere United lander? Og er det hold i spekulasjonene om at Mbappe er en del av planen hvis Saudi Sjeiken kjøper klubben? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 OddZen skrev (5 minutter siden): Hvilke spillere tror dere United lander? Aner ikke, det er lite rykter. Mount er nok den som er mest sannsynlig til nå. Men United har for vane å være ganske seint ute. Kjenner jeg bryr meg ganske lite egentlig. Det som føles betydningsfullt nå er det mulige salget av klubben til en autoritær stat. Sitat Og er det hold i spekulasjonene om at Mbappe er en del av planen hvis Saudi Sjeiken kjøper klubben? Qatar-sjeiken, ikke Saudi. Nei, det er det nok lite hold i. Ryktet om det stammer trolig fra Qatar selv. Det er PR for å få økt entusiasme om deres bud. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. juni 2023 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Spennende! Selv om han på langt nær er er en £60m spiller med ett år igjen av kontrakta. Virker som sto ganske høyt på prioriteringslisten til Ten Hag, så slikt sett er det en veldig viktig signering som passer bra inn i spillestilen. Regner med han tar plassen til Eriksen. Onana next? Endret 29. juni 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå