Old Game Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg er for tvangssterilisering, hvis du vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) kilde... Edit: Til lucky Endret 16. juli 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 kilde... Edit: Til lucky Whatevva Jeg er for tvangssterilisering, hvis du vet hva jeg mener? ? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Joe Cole må jo utenlands å spille fotball med sine kriterier, så tror at alle engelske lag kan glemme han... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Du vet laget Valencia spurte United om vi ville ha Villa for omtrent 300 millioner (hvis jeg ikke husker feil) men United takket nei! Fordi vi ikke hadde råd?? Men nå er han i Barca! Eller skulle jeg ønske at vi hadde putta på et bud på Aguero EDIT: Og Suarez som hadde 41 mål på 42 kamper (tror jeg). Men United kjøper bare unge spillere og trener dem opp. Som er ganske bra fordi noen av de beste spillerene vi har idag, har vi nettopp trent ja, men vi kan vel kjøpe noen ferdige stjernner også.. da vil jeg gjerne se et sitat eller hva faen det kalles om dette. Jeg vil heller ha Alexis Sanchez enn Suarez. Sitat om hva da? At United ikke hadde råd til å kjøpe Villa? Det sto på vg at United hadde takket nei pga pengemangel. Jeg tror forsatt ikke på det. Hva skjedde med de penga vi fikk for ronaldo (å ja, jeg vet om alt Glazer tullet, men nei, de ble ikke brukt på noe sånt). Valencia trengte penger så de måtte selge Villa for en rimelig pris Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Bremen braced for Özil offersThe likes of Real Madrid and Manchester United are reported to be weighing up approaches to Bremen for their prized asset, aware that Ozil has the potential to be a world-class performer for years to come. Bremen are, understandably, reluctant to do business, but appreciate that their hand may be forced. Sky Sports Blir spennende å se om vi har muligheten til å signere Özil. Han er en av to spillere jeg ønsker til United i løpet av sommeren. Liker den frie rollen han hadde for Tyskland under VM, og tror han kan gjøre det ganske godt i en rolle som en angripende midtbane spiller hos oss. Han har huet til å spillet de riktige passningene, og er ganske god til å holde på ballen under press. Tror også han er den typen spiller Berbatov savner i laget. krysse fingrene! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Om faktisk Ozil går i dette overgangsvinduet, men velger Real e.l. over oss så blir jeg skuffa. Sammen med Sneijder så er det den eneste signeringen jeg kan tenke meg i år som jeg hadde feira av. Den dagen jeg våkner til "Ozil confirms United transfer" skal det sprutes både champagne og .. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg tror ikke Real vil ha Özil, ifølge Mourinho sine uttalelser er det rett og slett ikke spillertypen han leter etter. Jeg tror Mourinho mye heller vil ha noe alá Khedira enn Özil. --- Jeg noterer meg at Coccamocca nylig har endret posten sin. Motstridende til MENs nyheter om at Vidic angivelig skal være på vei bort skriver han at Vidic er nærmere enn ny kontrakt for øyeblikket. Det samme er også seks andre spillere, noe jeg ser på som meget positivt, da vi har altfor mange spillere som har kontrakter som går ut i 2011/2012, og da er vi sårbare for situasjoner alá den Brown hadde for noen sesonger siden. Noterer meg også at Welbeck er på vei til Sunderland på lån, tror ikke det er så dumt. Hadde gjort seg med litt PL-matching på gutten. In (6/8)- Nemanja Vidic (pending extension) (2012-14) (unconfirmed) - Darren Fletcher (pending extension) (2012-14) (unconfirmed) - Wayne Rooney (pending extension) (2012-15*) (unconfirmed) (*2016) - John O'Shea (pending extension) (2012-14) (unconfirmed) - Tomasz Kuszczak (pending extension) (2012-14) (unconfirmed) - Anderson (pending extension) (2012-14) (unconfirmed) - Ramon Azeez (Future Pro Academy) (*special talent clause) (unconfirmed) - Luke McCullough (free agent) (2012) (confirmed) - Christopher Lloyd Smalling (Fulham) (2014) (confirmed) - Javier Hernández Balcazar (Chivas Guadalajara) (2014) (confirmed) - Joe Coll (Glenea United) (2013) (confirmed) - Marnick Vermijl (Standard Liege) (2014) (confirmed) - Tom Cleverley (extended contract) (2013) (confirmed) - Nani (extended contract) (2014) (confirmed) Out (10/11) - Danny Welbeck (Sunderland) (loan) (2011) (unconfirmed) - Matthew James (Preston North End) (loan) (2011) (confirmed) - Tom Heaton (released) (transfered to: Cardiff City) (2014) (confirmed) - Zoran Tosic (CSKA Moscow) (2015) (confirmed) - Ben Foster (Birmingham City) (2014) (confirmed) - Ron-Robert Zieler (released) (transfered to: Hannover 96) (2012) (confirmed) - David Gray (released) (confirmed) - Febian Brandy (released) (confirmed) - Sam Hewson (released) (confirmed) - Scott Moffatt (released) (confirmed) - Daniel Drinkwater (Cardiff City) (loan) (2011) (confirmed) Sikre informasjonsbiter (via BBS / 24 timers realtime streamserver worldwide) - Mario Balotelli (Internazionale Milano) (*pending) (Manchester City) (Chelsea) - Luis Suarez (Ajax) (*pending negotiations) (Manchester City) (Chelsea) - Edin Dzeko (Wolfsburg) (*pending negotiations) (Manchester City) (Chelsea) - Yoann Gourcuff (Bordeaux) (*pending negotiations) (Real Madrid) - Sotiris Ninis (Panathinaikos) (*pending extension) (2012-14) Usikre rykter (som spres via mediekanaler på internett som f.eks VG, TheSun, Goal.com) - Raul Meireles (Porto) - Phillip Lahm (Bayern Munich) - Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Det var da voldsomt med keepere vi ble kvitt. Håper vi får inn en ung og lovende keeper også, for jeg tror vi sliter dersom VDS og PIG er skadet samtidig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Synd Jotun ikke var her til å lage tull om Joe Cole/Joe Coll (Glenea United) (2013) (confirmed). PSV: Jeg har ikke fulgt med et sekund på Mourinho etter han gikk til Real. Vet ikke hva planene hans er, men jeg vet at de i utgangspunktet ikke har bruk for han. Det hindrer ikke Barca i å jakte på Cesc etc. Blir bare skuffa om Ozil går denne sesongen men velger noe annet enn United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Synd Jotun ikke var her til å lage tull om Joe Cole/Joe Coll (Glenea United) (2013) (confirmed). Eg vet.... Har følt meg så pjusk den siste tiden. Ikke helt meg selv.... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 frykter mest at Cole drar til Real...Da vil han vel definitivt få oppfylt alle kriteriene. Mourinho sier vel ikke nei takk til en bosmanspiller... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 frykter mest at Cole drar til Real...Da vil han vel definitivt få oppfylt alle kriteriene. Mourinho sier vel ikke nei takk til en bosmanspiller... Det er vel ikke noe å frykte? Hva skal de med han? Joe Cole kunne vært interessant siden han er gratis, men jeg vil ikke ha enda en kjeks i klubben. Han krever vel en ganske heftig lønn også. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 hvis han vil bli i England, så MÅ han gå ned i lønn. Og da er det praktisk umulig å gå til en annen klubb i England enn United med hans kriterier. Og mtp uttalelsene fra offisielt hold om få kjøp, så er denne det mest realistiske... Hva Real skal med han? Vel, han er en god fotballspiller, Mourinho er gammel Chelsea-trener og Real oppfyller de aller fleste kriteriene for Cole. Hadde de to ett bra forhold? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Patrice Evra er i Real Madrids søkelys. Den nyansatte Real Madrid-manageren José Mourinho er for fullt i gang med å planlegge neste sesong. Ryktene har sagt han er veldig interessert i å hente Nemanja Vidic, men serberen er ikke den eneste United-spilleren han kunne tenke seg. Nå er også Patrice Evra i portugiserens søkelys. Mourinhos førstevalg er Chelseas Ashley Cole, men Carlo Ancelotti har blitt sitert på at han er 100% sikker på at Cole spiller for Chelsea også neste sesong. Ifølge Manchester Evening News er Evra mannen Real Madrid vil gå for hvis de ikke klarer å lokke Cole til klubben. Hvis Evra blir solgt til Real Madrid går det rykter om at Fabio Coentrão fra Benfica er franskmannens erstatter. Coentrão hadde et strålende mesterskap for Portugal og skal ha blitt verdsatt til £25 millioner. Blir rett og slett skuffet om Evra velger å dra til RM. Blir skuffet om han i det hele tatt drar. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Mediaset.it melder i dag om at Balotellis framtid avgjøres om 48 timer. United skal visst være favoritter med et bud på £35M. Håper det er bs. Hva skal vi med han da? Snakker jo VM i usympatisk. Kan jo få Özil for den prisen. Sikkert litt billigere og. Endret 19. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva vi skal med han? Et fantastisk fotballtalent. Ferguson kan håndtere bråkebøtter, og de blir gjerne verdensklasse til slutt også. Balotelli har det meste. Syk fysikk, han har teknikk, er god på hodet og bekler flere offensive posisjoner. Ville vært glimrende i dagens United-lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Han er drittsekk nummer en. Han er god, men takler faen ikke fyren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi må ha noen klyser i klubben sånn at de andre lags supportere kan hate noen hos oss både fordi de er svinegode og noen skikkelige spyttklyser Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Coccamocca skriver at et eventuellt salg av Vidic kommer til å finansiere kjøpe av Balotelli, med Suarez som plan b om vi ikke får kjøpt Balotelli. Det arger meg litt at vi ikke ser mer på midtbanespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå