Jotun Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kunne gjort mye for promille idag. Det handler vel stort sett om å på ett eller annet vis innta alkohyler. Så mye annet kan man vel ikke gjøre for å oppnå promille? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dagens rykte: * Asiatiske forretningsmenn er villige til å kjøpe Manchester United fra amerikaneren Malcolm Glazer. Gruppen av oppkjøpere skal ha lagt et bud på 13 milliarder kroner for å ta over klubben. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dagens rykte: * Asiatiske forretningsmenn er villige til å kjøpe Manchester United fra amerikaneren Malcolm Glazer. Gruppen av oppkjøpere skal ha lagt et bud på 13 milliarder kroner for å ta over klubben. Velkommen etter.Postet denne halv 3 inatt på Redcafe Og 1 milliard pund er vel 9,4 milliarder kroner... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 MEN ser på spelarar som kan vere aktuelle for United over nyttår. Daily Mail meinar vi er først i køa for Dzeko Medan VitalFootball har eit litt meir realistisk syn på potensielle kjøp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ribery er til salgs! Er veldig usikker om vi trenger han likevel lengere? Vi har en meget god Giggs, og en habil Obertan og en grei Nani på venstrevingen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 50-60 millioner euro? Nei takk, det er en ganske drøy pris. Men vi trenger vinger. Nani er ikke grei lenger, man er ikke grei når man ikke har startet de siste 10 kampene eller noe. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis vi først skal svi av en stor sum, så er det like greit å svi den av på Franck Ribery. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis vi først skal svi av en stor sum, så er det like greit å svi den av på Franck Ribery. Bytt Ribery med Nani + at Bayern får noe penger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 Ben Arfa til United? Akkurat nå tar jeg hvem som helst som faktisk kan spille fotball. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Veldig god spiller. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ben Arfa til United? Akkurat nå tar jeg hvem som helst som faktisk kan spille fotball. Agreed, jeg gruer meg til møte med Milan.. eller skal jeg si resten av kampene fremover Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Luis Fabiano sier han vil til United! En herlig spiss som dominerer i Sevilla. Eneste negative er at han sikkert kommer til å slite med den engelske spillerstilen, og han er også snart 30. Synes vi burde satse på noe ungt. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Enig med Latias, sats heller på noe litt yngre enn Luis Fabiano. Vil også ha Ben Arfa. Hadde likt om det hadde blitt prat om Ashley Young til Manchester United! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Problemet med engelske spillere er at de er sykt overpriset. A Young hadde vært et fantastisk alternativ, men han kommer til å koste så det holder. Lenke til kommentar
masb Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca Og vi burde selge Fletcher siden jeg solgte han en gang på FM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca Det er en vesentlig forskjell på FM og virkeligheten... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca lol :!: Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca Jeg fikk han gratis fordi han ikke fikk ny kontrakt med Marseille og nå storspiller han på et lag som ligger på 2. plass i PL. Ser folk maser om at vi skal satse ungt, men vi har jo allerede tre svært gode og ikke minst unge talenter på spissplass i Macheda, Welbeck og King. Det er jo begrenset hvor mange talenter vi klarer å utvikle. Sier ikke at vi ikke skal kjøpe ungt, men jeg syns ikke det behøver å være et krav. Endret 21. desember 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 for guds skyld ikke kjøp ben arfa. kostet meg 300 mill på FM og ble solgt sesongen etterpå for 142 mill og endte på reservelaget til barca Jeg fikk han gratis fordi han ikke fikk ny kontrakt med Marseille og nå storspiller han på et lag som ligger på 2. plass i PL. Ser folk maser om at vi skal satse ungt, men vi har jo allerede tre svært gode og ikke minst unge talenter på spissplass i Macheda, Welbeck og King. Det er jo begrenset hvor mange talenter vi klarer å utvikle. Sier ikke at vi ikke skal kjøpe ungt, men jeg syns ikke det behøver å være et krav. Alt er relativt. Dzeko f.eks. er ganske ung, men er blitt så god at han ikke lengre kan anses som et talent, men som en god spiller som også er ung. Hvis vi skal kjøpe en spiss er han mitt førstevalg. Ribery er drømmespilleren på venstrekanten, men han blir nok så dyr at Ferguson dropper han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå