Limbeck Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.dagbladet.no/2010/07/14/sport/fotball/premier_league/manchester_city/12556282/ Ryddesalg hos City. Saann sett bortifra at det er snakk om City-spillere her, saa hadde jeg blitt fornoeyd med Robinho og/eller Ireland i klubben. Saerlig sistnevnte har jeg vaert svak for en stund. Micah Richards hadde kanskje blitt bra, men da må han bli kvitt skadene Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det bare jeg som er alt for stolt til å like en overgang fra City/Chelsea/Liverpool? Hater det hver gang vi blir linka til Ireland, Robinho, Joe Cole etc. Uavhengig av ferdighetsnivået. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Ireland har jo i tillegg tatovert City-vingene på ryggen, så han kan vi bare avskrive. Er heller ingen stor fan av spillere som kommer direkte fra våre rivaler. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) er heller ingen fan av spillere fra rivalene, men hvis du kan gjøre klubben bedre sier jeg gjerne ja takk Endret 14. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er det bare jeg som er alt for stolt til å like en overgang fra City/Chelsea/Liverpool? Hater det hver gang vi blir linka til Ireland, Robinho, Joe Cole etc. Uavhengig av ferdighetsnivået. Har ingenting imot de fra Chelsea. De andre overnevnte byr meg imot. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Man Utd går for Lahm Bayern skal visstnok få tak i van Der Wiel fra Ajax, som gjør at de kan selge Lahm til Manchester United. Spørsmålet er hva som skal skje med Rafael.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hadde vært tidenes mest tullete overgang. No thanks. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hadde vært tidenes mest tullete overgang. No thanks. Det samme tenkte jeg, whatthehell. Dog, jeg har sett verre rykter denne sesongen. Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Man Utd går for Lahm Bayern skal visstnok få tak i van Der Wiel fra Ajax, som gjør at de kan selge Lahm til Manchester United. Spørsmålet er hva som skal skje med Rafael.. Nå skal det sies at det er lenge siden jeg har fulgt med på fotball, men Lahm kan vel ha potensiale til å være et av Uniteds bedre kjøp de senere årene? Jeg har alltid trodd Lahm var en middelmådig spiller som kom til å fade vekk med årene, men det skal sies at jeg fikk et positivt inntrykk av prestasjonene hans i VM. Tho tror jeg prislappen er stiv. Uniteds kontrakter med blant annet Hargreaves og Berbatov har vel ikke akkurat gitt full uttelling.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Men det siste vi trenger er backer... Vi trenger midtbanespillere og evt en ny spiss. Thats it. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vi trenger en høyreback, ettersom Neville begynner å gå ut på dato, og Rafa kan trenge et år eller to på seg. Isåfall har vi ingen backup der hvis han skulle bli skada. Det er sunt å ha to spillere som kjemper om plassen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Vi trenger en høyreback, ettersom Neville begynner å gå ut på dato, og Rafa kan trenge et år eller to på seg. Isåfall har vi ingen backup der hvis han skulle bli skada. Det er sunt å ha to spillere som kjemper om plassen. Brown. O'Shea. De Laet dersom det virkelig blir krise. Selv Fabio kan spille på høyresiden. Backer har vi nok av, det er ikke det vi trenger akkurat nå. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg digger Lahm, men som dere sier er han ikke akkurat den spilleren vi trenger nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Den franske Ligue 1-klubben Sochaux var interessert i Mame Biram Diouf da han var i Molde, men hadde lite å stille opp med da Manchester United kom på banen. Senegaleseren fikk fem innhopp på tampen av sist sesong for storklubben, men med Javier Hernandez på vei inn, kan det bli aktuelt med et utlån kommende sesong. Ifølge Daily Mail er nå Sochaux på banen igjen for å låne den tidligere Molde-spissen. De kan gjerne få han. Tror ikke han blir noen suksess i United. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Vi har nok ikke mer penger i kassa, vi har kjøpt småsmuler, å har ikke råd til mer. GET IT! Ryktene er til for å selges for avisene, ikke noe mer. dette sa jeg for flere mnd siden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (Muppet: An idiotic football "fan" who prefers news about transfers to actually watching the game. They are known to base their opinions on the computer game, "Football Manager".) La Gazzetta dello Sport reports Manchester City are prepared to offer 30m EUROS for Inter Milan striker Mario Balotelli. Da kan vi bare glemme han Pete Fraser: Various newspapers are reporting that Wayne Rooney is set to sign a new five-year contract at Manchester United worth £140,000-a-week. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kan godt like å se Rooney forlenge. Men er ikke videre bekymret for at han skal stikke til City, Chelsea, Barca, Real eller en av de andre møkkaklubbene... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) La Gazzetta dello Sport reports Manchester City are prepared to offer 30m EUROS for Inter Milan striker Mario Balotelli. Da kan vi bare glemme han Nei, det sto også i papiravisen at Balo foretrekker United fremfor City, ifølge deres rapporter. Hans forhold til Mancini skulle visstnok ha kjølnet etter at kontakten dem imellom har vært fraværende etter at Mancini måtte forlate Milano-klubben. Og med Azzurini kompis Macheda på laget er det isåfall mer sannsynlig at han ønsker seg til de røde enn de lyseblå. ...Uansett så tror jeg ikke han drar, med Moratti's høye prisantydning og med en ny trener så skjønner jeg ikke hvorfor Balo absolutt må forlate Inter. Ny trener - nye muligheter. Med Benitez sitt 4-2-3-1-system vil han nok også få mer spilletid enn tidligere. Endret 16. juli 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Du vet laget Valencia spurte United om vi ville ha Villa for omtrent 300 millioner (hvis jeg ikke husker feil) men United takket nei! Fordi vi ikke hadde råd?? Men nå er han i Barca! Eller skulle jeg ønske at vi hadde putta på et bud på Aguero EDIT: Og Suarez som hadde 41 mål på 42 kamper (tror jeg). Men United kjøper bare unge spillere og trener dem opp. Som er ganske bra fordi noen av de beste spillerene vi har idag, har vi nettopp trent ja, men vi kan vel kjøpe noen ferdige stjernner også.. Endret 16. juli 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du vet laget Valencia spurte United om vi ville ha Villa for omtrent 300 millioner (hvis jeg ikke husker feil) men United takket nei! Fordi vi ikke hadde råd?? Men nå er han i Barca! Eller skulle jeg ønske at vi hadde putta på et bud på Aguero EDIT: Og Suarez som hadde 41 mål på 42 kamper (tror jeg). Men United kjøper bare unge spillere og trener dem opp. Som er ganske bra fordi noen av de beste spillerene vi har idag, har vi nettopp trent ja, men vi kan vel kjøpe noen ferdige stjernner også.. da vil jeg gjerne se et sitat eller hva faen det kalles om dette. Jeg vil heller ha Alexis Sanchez enn Suarez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå