Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, følger bare med her og på United.no stortsett, dere andre følger med i flere kanaler. Finnes det *noe* som helst av rykter som ligner på at det er en form for bevegelse i klubben? Eller er det bare «utbytte sikret» og business as usual der det ser ut til å bli nok en tragisk sesong for oss? 

Lenke til kommentar
bshagen skrev (På 24.6.2022 den 18.29):

Ok, følger bare med her og på United.no stortsett, dere andre følger med i flere kanaler. Finnes det *noe* som helst av rykter som ligner på at det er en form for bevegelse i klubben? Eller er det bare «utbytte sikret» og business as usual der det ser ut til å bli nok en tragisk sesong for oss? 

Av mer pålitelige rykter denne sommeren vil jeg si det har vært:

• De Jong (CM, Barcelona). Tipper det er 95% at skjer, selv om Barcelona er en av de mindre pålitelige klubbene å forhandle med.
  • Eriksen (CM/AM). Kontrakten hans går ut 30 juni + han er på ferie. Så vil antakelig ikke skje noe her før starten av juli. 
  • Antony (RW, Ajax). Meldt av båden Hirst og Romano. Ser ut til at Ajax nok krever mer enn han er verdt for å beholde han.
  • Timber (CB, Ajax). Virker som om han velger å bli i Ajax for å sikre plassen sin til Qatar VM for Nederland.

Tipper de Jong er klar rundt 1 juli, og Eriksen (dersom vi klarer å overbevise han) like etter. Også kommer klubben til å jobbe med en tredje spiller etter det, men da litt mer åpent hvilken posisjon (RB, RW, DM, CM ?) basert på hva som er tilgjengelig i markedet.

Om en btw ser på hva som er gjort av signeringer tidligere, så er det ikke for ofte at vi har signert spillere tidlig i juni. Egentlig bare Bailly i 2016 og James i 2019. De fleste signeringer har kommet i starten av juli:

1224717655_Screenshot2022-06-26at11_25_57.thumb.png.7cdbd04fc63f020c09ebebb607154fb7.png

Endret av blured
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sitat

Google Translate: #Feyenoord last night reached an agreement with #Manchester United over Tyrell #Malacia . Now it's up to the player to get out. With that they hijack the deal at Olympique #Lyon

Tyrell Malacia er en 22 år gammel nederlandsk venstreback. Det må vel bety at Telles er på vei ut?

Edit: Snikpellik 4 sekunder raskere enn meg... :D 

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

:D 

Spennende spiller, hadde vært kult. Veldig teknisk begavet og driblesterk etter hva jeg leser om han. Meget bra pasningsfot ser det ut til, som er viktig for Ten Hag i den posisjonen.

Vet ikke om det eventuelt betyr Telles på vei ut. Er vel ganske lite rykter om det foreløpig, selv om jeg vil tippe han ligger litt tynt an ved kjøp av en venstreback. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...