Mr. President™ Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Legger ikke så mye i at han ønsker CL, det gjør jo de fleste spillerne uten at det har vært et veldig stort hinder for oss de siste årene. Hadde United vært helt uaktuelle på grunn av det så hadde nok ikke dette utviklet seg så langt som det har, samtaler og forhandlinger mellom klubbene er som regel noe av det siste som skjer. Kommer klubben til enighet med Barca så er det nok bare snakk om tid før overgangen er reell, men før det legges inn noe bud så må nok EtH overbevise FdJ om prosjektet sitt, det tror jeg ikke at er usannsynlig at han greier. Det eneste hinderet da ville vært om vi fikk konkurranse fra en annen klubb som er villige til å legge så mye penger på bordet for ham. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Dersom han blir presset ut av Barcelona pga økonomi så er det veldig trist for både han personlig og Xavi. Om det skjer og han må forlate uansett, så er det kanskje ikke så gærent for han å komme til United og Ten Hag fremfor andre klubber. Sikkert bedre å komme til en manager og spillestil han kjenner fremfor noe mer ukjent. Endret 3. juni 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Ifølge Samuel Luckhurst i MEN, som ikke alltid har rett, er det bestemt at Bailly og Tuanzebe skal selges. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 (endret) Lei av å lese om FDJ alt. Blir han en ny Pogba som drar gratis om 5 år og aldri får vist seg fra sin beste side over tid, eller vil han gi 100% fra dag en, riktig innstilling å gi alt for laget? I år skal jeg styre unna rykter igjennom sommeren, heller bli positivt overrasket når en spiller blir bekreftet klar. Endret 4. juni 2022 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. juni 2022 Del Skrevet 4. juni 2022 ProphetSe7en skrev (14 minutter siden): I år skal jeg styre unna rykter igjennom sommeren, heller bli positivt overrasket når en spiller blir bekreftet klar. Lykke til Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Nå som Rangnick er borte er det på tide å snakke opp spillergruppa igjen Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Om det enda ikke er klart hvorvidt De Jong ønsker å spille for oss eller ikke, er det bare å bevege seg videre. Er jo også en vanskelig overgang pga fort har mange avhengigheter. De Jong --> United, men bare om Lewandowski --> Barcelona, men bare om Mane --> Bayern, men bare om (Núñez?) --> Liverpool Så klubben må i så fall sette en tidsfrist for når denne dealen skal være i boks, og begynne å se på alternativer parallelt. Edit: (Kilden hans er Marca tho...) Endret 8. juni 2022 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) United XI 22/23 Endret 8. juni 2022 av Mr. President™ 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 I tillegg til Marca melder også Gerard Romero at det er "bevegelse fremover" i den potensielle overgangen til De Jong. https://www.united.no/nyhetsarkiv/united-bud-vurderes-av-barcelona/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Dette er jeg ganske positiv til. Eriksen gratis. Han vil være en fin spiller å ha i troppen og en oppgradering fra Mata/Lingard som kan bidra i en eller to sesonger. Kommer ikke til å spille veldig mye, så om det er planen og det så klart kommer andre signeringer så sier jeg bare kjør på. Endret 14. juni 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Han har ikke hjerte til å si nei til united.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Snikpellik skrev (3 timer siden): Kommer ikke til å spille veldig mye, Da tviler jeg på at han gidder komme. Målet hans er jo VM med Danmark. Da må han spille. Og hvem i United er bedre, egentlig? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Sexylubb1 skrev (8 minutter siden): Og hvem i United er bedre, egentlig? Bruno Fernandes? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Bruno Fernandes? Ah. Jeg tenkte han kom til å spille i midten og Eriksen "ute på kanten" som i Spurs. Poenget står jo uansett, da. Tviler på han går til United for å være backup for Fernandes. Endret 14. juni 2022 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Snikpellik skrev (1 time siden): Bruno Fernandes? De har nå litt ulike styrker der Bruno er bedre på noe og Eriksen på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå