Delvis Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Snikpellik skrev (37 minutter siden): Varane kommer til å spille, men Lindelöf er nå vår tredje beste stopper. Han kommer definitivt ikke til å selges nå, og vil få en del spilletid. Undervurdert spiller mener jeg. Høres bra ut. Er spent på den kommende sesongen, håper Ole har foreberedt seg godt i ferien. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Greit å beholde Lindelof. Jeg ser ikke for meg han er typen som sutrer om han ikke er førstevalg heller. Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 (endret) Snikpellik skrev (1 time siden): Bailly er ikke til å stole på Apropo det. Han klarte i dag mot Spania først å heade ballen mot eget mål slik at de utlignet til 2-2 på overtid… Før han så på en corner i ekstraomgangene gikk så hardt inn i en spiller at det ble straffe. Godt å ha med seg en rutinert spiller. Endret 31. juli 2021 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 blured skrev (4 minutter siden): Apropo det. Han klarte i dag mot Spania først å heade ballen mot eget mål slik at de utlignet til 2-2 på overtid… Før han så på en corner i ekstraomgangene gikk så hardt inn i en spiller at det ble straffe. Godt å ha med seg en rutinert spiller. Men sendte de i ledelsen først, Bailly i et nøtteskall den kampen 😅 Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Kjipt. Men jeg tror dette er det beste valget for mange unge spillere. Sjansen for å bli satset på er større om en eies av klubben en spiller for vs å hele tiden gå på nye utlån. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. august 2021 Del Skrevet 14. august 2021 Smell ned navnet på det arket da Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Samtidig som Ole understreker hvor viktig Jesse kommer til å bli for oss denne sesongen (post match pressekonf), sier reservekeeperen til West Ham «sees snart». 🤔 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Ser kanskje mest ut som et ønske, ref emojiene? Anyways, vi husker Sanchez-uttalelsen til Ole. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg tolker det mer som et ønske fra reservekeeperen, ja. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. august 2021 Del Skrevet 16. august 2021 Jaja, men jeg tipper spillerne selv har litt innsikt, og at han ikke hadde skrevet det om det internt i WH var slik at de lenger prøvde å signere han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) En soleklar "vi vet du har hatt det bra hos oss, og du er velkommen tilbake, men vi skjønner at united er det du vil" melding fra keeperen i mine øyne.... Hvertfall rimelig dårlig gjort hvis det er en direkte mening bak for da sier han jo egentlig at JL egentlig ikke vil tilbake til united men blir tvunget. Høres jo fantastisk ut.... Endret 17. august 2021 av Jotun Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Shrager skal i følge United.no ha kilder i klubben. Tchouaméni er en 21 år gammel fransk defensiv midtbanespiller som fikk sitt store gjennombrudd for Monaco denne sesongen. Markedsverdi på €30m i følge transfermarkt. Ikke noe konkret enda, men virker spennende. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. august 2021 Del Skrevet 19. august 2021 Da kan vi legge den død igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Sier som jeg har sagt hvert vindu, er ganske så rolig på at han blir i United og ser det som det mest sannsynlige. Litt mer stressa denne sommeren pga kontrakten, men tror det går i orden. Han bør tilbys en svær kontrakt, United bør strekke seg langt for å beholde ham i klubben. Han har bedre spillere rundt seg nå, og har alltid vært en av lederne og limet i spillergruppa. Nå har vi i tillegg til det en liten fransktalende gjeng, som jeg tror gjør at han trives ekstra godt. Og viktigst av alt, han er ekstremt god - kanskje verdens beste i sin posisjon på sitt beste. Skal vi vinne Premier League bør Pogba beholdes. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Spennende han, men er vel ikke ankertypen United er ute etter Saul ? Må bli evt om Lingard blir solgt og De Beek lånt ut i såfall🙏 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Håper mer det er en avledningsmanøver for å få Wolves til å senke prisen litt på Ruben Neves. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Neves? Er du sikker på at du ønsker han da? Er han egentlig god nok til å løfte laget vårt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå