Old Game Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) ... har forlengst konkludert med at jeg, dessverre, hadde/fikk rett og at dere tok feil. Business as usual mao. Endret 11. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Wayne Rooney er for dårlig for United. See what I did there? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Wayne Rooney er for dårlig for United. See what I did there? Om 15 år får du rett og da kan du le av oss som ikke er like fremsynte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nå skal dere være snille med game. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Minner om retningslinjene #1 som blant annet sier: "Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.". Ett innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Herre ... Da poster jeg linken igjen for whoever som posta den istad. Robben tror Sneijder blir United-spiller. Personlig ser jeg på Sneijder som totalt urealistisk mtp utalelser, kontrakt, situasjon og ikke minst at Benitez sikkert har vondt for å selge til Fergie. Jeg vil ha Özil! http://www.youtube.com/watch?v=sOYXwfu0vX4&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kjøpet av Obertan virker mer og mer meningsløst jo mer og mer spilletiden uteblir for hans del, så får ikke håpe på flere fremtidskjøp. Kan ikke si at jeg så helt hvorfor han ble vraket etterhvert... det verste av alt er at SAF ikke trenger å bruke så uhorvelig mye penger for å få mer av det vi mangler. tenk da: J.Cole/Berbatov Rooney hvis han først skal beholde sin formasjon, så passer det å hente han som hånd i hanske! forresten så synes jeg det stinker CL-gull hvis det blir seendes sånn ut: Valencia-Fletch-Carrick-Nani J.Cole Rooney Med Carrick i form, så er det ikke mye det laget mangler! Synes ikke dere og at det stinker CL-gull? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg syns den midtbanen lukter middelmådig. Carrick og Fletcher, gud så grått offensivt. Fletcher er helten min, men at han skal ta ansvar og ta opp arven etter Scholes er bare å glemme. Han har sine kvaliteter, de kommer til sin rett når vi ikke har possesion eller han ikke må være playmaker. Carrick, kongen av støttepasninger skaper ikke en drit så feig som han er blitt. Den eneste man vet leverer der er jo Valencia, men også han trenger bedre opptrekkere. Nei, noe nytt sentralt. Da kan det lukte annet enn gammel sølvpuss i Europa. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Denne skulle vel oppsummere PSV og Geirs morsomheter. Elsker gif's. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Synest den var dårlig Game.... 1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Synes ikke dere og at det stinker CL-gull? Nei? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Özil har sagt at han blir i Bremen ut kontrakten, dvs. han spiller der kommende sesong. Så vi kan glemme han i hvert fall. Ellers er jeg ganske sikker på at vi blir linket til mange, mange spillere de to neste månedene, men hva vil vi stå igjen med når overgangsvinduet stenger? Smalling og Hernandez. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Akkurat i dag ser det vel ut til at "alle" som er linka til United enten vil bli i klubben dei er i, eller så går United ut og seier at vi ikkje er interessert. At vi blir linka til fleire er nok sikkert, sidan vi framleis er i silly season, men det spørs nok om det faktisk vil komme noko fleire kjøp. Med tanke på det laget vi sender over dammen, så er det litt trist også, for det er eit lag som består av endel eldre herrar og ein flokk unggutar som endå ikkje har bevist noko for klubben. Synd at ikkje nokon av VM-spelarane blir med over sidan litt av grunnen til at United reiser til USA er for å styrke markedet sitt der borte Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 blir sikkert freebies SAF kommer til å gå for da. vel, uansett hva han går for av forsterkninger, blir laget forsterket på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hva er greia med Balotelli? Er han noe god? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hva greia er? Usikker på hva slags greie det skulle vært, men i tilfelle ville det vel vært noe alá en bølle med delvis mangel på respekt og innsikt. Samtidig en fysikk som får Carew til å se ut som en lilleputtspiller og en stor målscorer. Ett utrolig talent, sammenlignbar med f.eks. Pato (i følge enkelte). God: Ja, helt klart. Men for min del hadde det vært takk, men nei takk, om det var opp til meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Balotelli er et gudbenådet talent som kan nå så langt som han bare vil. Han har ikke bare en fysikk som latterliggjør 95 % av verdens fotballspillere, men en slepen teknikk og et fremragende tilslag. Dessverre har han holdningsproblemer som så ofte kommer med spillere som vet de er fenomenale, selvtillit er selvsagt en positiv ting, men Balotelli legger så langt ikke ned nok arbeid samtidig som han ikke er villig nok til å ta imot instrukser. Jeg mener og minnes en Jose Mourinho uttalelse før semi-finalen i CL der Mourinho mente han kunne blitt verdens beste om han bare ga 80 % på treningsfeltet. Eto'o har selv spådd at han har kvalitetene til å kunne bli verdens beste og han har høstet ros fra spillere som Zlatan og Cannavaro. Et ego som må jekkes ned et par hakk, men jeg griner hvis City skulle snappe mannen og vi går glipp av et slikt fenomen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.dagbladet.no/2010/07/14/sport/fotball/premier_league/manchester_city/12556282/ Ryddesalg hos City. Saann sett bortifra at det er snakk om City-spillere her, saa hadde jeg blitt fornoeyd med Robinho og/eller Ireland i klubben. Saerlig sistnevnte har jeg vaert svak for en stund. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 JamesHorncastle Gazzetta claims Mario Balotelli's agent met with directors from #MUFC in Amsterdam yesterday. 'Face-to-Face obviously authorised by Inter' Alexis Sanchez going nowhere. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 http://www.dagbladet.no/2010/07/14/sport/fotball/premier_league/manchester_city/12556282/ Ryddesalg hos City. Saann sett bortifra at det er snakk om City-spillere her, saa hadde jeg blitt fornoeyd med Robinho og/eller Ireland i klubben. Saerlig sistnevnte har jeg vaert svak for en stund. Neitakk, ingen av dem JamesHorncastle Gazzetta claims Mario Balotelli's agent met with directors from #MUFC in Amsterdam yesterday. 'Face-to-Face obviously authorised by Inter' Alexis Sanchez going nowhere. Dette er den eneste spillern jeg skulle ønske kom til United, men jeg tviler sterkt, Vi har en gjerrigknark av en manager, å noen Jævler som eiere. så dette er nok bare en fantasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå