Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Høyrekanter er ikke enkle å finne, Jakob nevner Valencia - men en godbit i United var Beckham - vår siste ordentlige klassespiller på høyreving i mine øyne. Slike kommer ikke i ett transfervindu, de dyrkes. Det er snart 20 år siden vi hadde ham i klubben, men det er kun dette du ser etter? Selvsagt skal vi ha inn talenter folkens! Enig i det du skriver. Både Valencia og Nani hadde gode sesonger, men vi trenger høyt nivå over flere år. Sånn som Beckham. Det er derfor vi alle har håpet så hardt på Jadon Sancho. Blir spennende å se hva som skjer med Pellistri og Traore på sikt. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sikkert derfor det ikke ble offentlig innen kl19:00 italiensk tid. Regner med at de har søkt om utsettelse og at det går i orden. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Norsk: #AsRoma, gul #Smalling. Partene venter på å få vite om alle dokumentene er arkivert innen 20. Bekreftelse forventes fra Lega og Figc 👇 Shit. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Flere sier det samme. Dette stemmer nok bra, i og med at vi ikke hørte noe før det italienske vinduet stengte, samtidig om at Romano og co sa at det var done deal. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ducker nevner at det var Everton Romero ville til. Ikke rart at han er attraktiv for dem, og heller ikke rart at United ikke vil selge ham til dem. De har sett sterke ut, og Woody og co vil vel ikke risikere å forsterke dem. Naturligvis best å selge til utlandet, men ville dere solgt til Everton eller hatt som tredjekeeper. Jeg heller mot selg. Vi skal være bedre en Everton over 38 kamper uansett om de har Romero eller ikke. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bare glad for at United ikke gir hva Dortmund krever, hadde vært galskap 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Facundo Pellistri på medical. Han kommer vel ikke rett inn på førstelaget vel? u23 først regner jeg med. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 ProphetSe7en skrev (4 minutter siden): Bare glad for at United ikke gir hva Dortmund krever, hadde vært galskap Ingen spiller jeg mener vi trenger mer i hele verden en Jadon Sancho. Men samtidig så er jeg helt enig. Når BvB ikke vil ta konsekvensene av Covid 19, så får de ikke solgt heller. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 To spillere vi tilsynelatende har fått greit betalt for dette vinduet. Skulle helst sett enda litt mer aktivitet, spesielt forsterket forsvaret vårt med en stopper og en ny høyreback samt et ekte arbeidsjern på midten med mer kvalitet enn de vi alt har. Får håpe de har en bedre plan til januar, at de henter inn det som trengs så tidlig som mulig når vinduer åpner Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jakobk skrev (37 minutter siden): Ingen spiller jeg mener vi trenger mer i hele verden en Jadon Sancho. Men samtidig så er jeg helt enig. Når BvB ikke vil ta konsekvensene av Covid 19, så får de ikke solgt heller. Ingen andre tok åtet heller. Det er også noe å tenke på 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Latterlig at han får nr. 7 spør du meg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Tullete å gi ham nr 7 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Endret 5. oktober 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Juventus fikk tak i Chiesa for 50 millioner; høyreving, 10 mål og 10 assists i Serie A forrige sesong (noe som er imponerende når du spiller for et lag som Fiorentina). Dette er en spiller jeg mener UTD burde hatt som alternativ til Sancho, helt uforståelig at klubben heller velger å bruke 30 millioner på 'talenter' av tvilsom kvalitet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 ProphetSe7en skrev (34 minutter siden): Tullete å gi ham nr 7 Tror du han kler nummer 7-drakta bedre enn Michael Owen? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Strengt tatt har vi vel manglet en skikkelig spiller i drakt nr 7 like lenge som vi har mangler en kantspiller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå