Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Uhu gøy. Tipper den kommer 20:00. Vinduet i Italia stenger om 3 min, så bør høre noe fra Roma snart om Smalling skal dit. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Teal. skrev (2 minutter siden): Tydeligvis... ? Talenter er jo én av grunnstammene i klubben. United har bestandig (under SAF) vært en god blanding av talent, erfaring og superstjerner, og perfekte spillere vokser ikke på trær. Jeg utfordrer deg til å fortelle oss hvilken god høyreving vi hadde sist, og når det var? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bra med Telles og Cavani, men føler det mangles de viktigste signeringene på stopper og høyreving. Håper han fra Atalanta, Traore kommer i januar og kan spilles inn på laget. Virker ganske lovende! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Liten påminnelse om at PL-klubber kan registrere fra Championship frem til 14. oktober. Så Sarr-ryktet kan leve frem til da. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Men da får han ikke spille i CL. Blir vel registrert i CL-troppen i januar eventulet. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 bshagen skrev (8 minutter siden): Talenter er jo én av grunnstammene i klubben. United har bestandig (under SAF) vært en god blanding av talent, erfaring og superstjerner, og perfekte spillere vokser ikke på trær. Jeg utfordrer deg til å fortelle oss hvilken god høyreving vi hadde sist, og når det var? United er ikke lenger styrt av SAF. Han utrettet ting med middelmådige spillere som var på kanten til umenneskelig. Sier seg selv at Ole ikke kan replisere det. Har ingenting mot å hente utenlandske talenter så lenge de er helt fenomenalt gode, som f.eks Cherki fra Lyon eller Camavinga fra Rennes. Virker dog som om det har blitt en norm å bare la slike spillere dra til Madrid uten en gang å legge inn bud. Siste gode høyreving var vel Di Maria. Verdensklassespiller som UTD ruinerte totalt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Teal. skrev (2 minutter siden): Siste gode høyreving var vel Di Maria. Verdensklassespiller som UTD ruinerte totalt. Siste gode høyreving for UNITED? EDIT: Du veit nøyaktig hva jeg spurte om Endret 5. oktober 2020 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Siste gode høyreving for UNITED? Han var jo god til å begynne med? Rart hvordan spillere som dominerer i sine respektive klubber kommer hit og stagnerer etter noen måneder. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Teal. skrev (1 minutt siden): Siste gode høyreving var vel Di Maria. Verdensklassespiller som UTD ruinerte totalt. Han ble ikke ruinert av United. Han hadde et holdningsproblem, og ville ikke være i klubben. Han ble ranet, og slet nok med psyken. Kona hatet Manchester. Han har vært klasse for PSG så ble ikke ruinert. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Teal. skrev (1 minutt siden): Han var jo god til å begynne med? Rart hvordan spillere som dominerer i sine respektive klubber kommer hit og stagnerer etter noen måneder. Jeg spør igjen jeg. Når hadde United en skikkelig god høyreving sist? En som var klasse over tid? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg kan ikke komme på noen etter Ronaldo. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Jeg spør igjen jeg. Når hadde United en skikkelig god høyreving sist? En som var klasse over tid? Ronaldo, men man kan jo faktisk ikke forvente å hele tiden ha en sånn spiller på høyrevingen. Om det er standarden blir det jo tilnærmet umulig å kjøpe spillere. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ronaldo var sist, men har vært mange gode før han også. Får håpe vi snart har en ny en Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Jeg spør igjen jeg. Når hadde United en skikkelig god høyreving sist? En som var klasse over tid? Tja, Valenica hadde en god sesong i 11/12 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Nani var god han og, før han mista futten. På årets lag i PL, og årets spiller i klubben i 10/11 eller 11/12 eller når det var. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Men er alt for mange år siden vi har hatt en god høyrekant, eller en høyrekant i det hele tatt. Viktig med bredde i troppen, men enda viktigere med spillere i alle posisjonene... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Fin pris for en så god spiller. Endret 5. oktober 2020 av Jakobk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Teal. skrev (10 minutter siden): Ronaldo, men man kan jo faktisk ikke forvente å hele tiden ha en sånn spiller på høyrevingen. Om det er standarden blir det jo tilnærmet umulig å kjøpe spillere. På sitt beste så var Ronaldo på venstre siden. Poenget var at du vil ha en spiller NÅ og ikke en spiller som blir bra om "5 år", og jeg ber om siste klassespiller på vår høyrekant. Høyrekanter er ikke enkle å finne, Jakob nevner Valencia - men en godbit i United var Beckham - vår siste ordentlige klassespiller på høyreving i mine øyne. Slike kommer ikke i ett transfervindu, de dyrkes. Det er snart 20 år siden vi hadde ham i klubben, men det er kun dette du ser etter? Selvsagt skal vi ha inn talenter folkens! EDIT: Nå fikk jeg meg selv til å føle meg gammel Endret 5. oktober 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå