ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Nå skal vi vistnok være i forhandlinger om Sarr også. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Watford skal ha avslått lån + opsjon på kjøp for £45m Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sarr er ikke litt god nok, håper dette bare er tull. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Roma jobber med å få Smalling. Skjer mest sannsynlig i følge Romano. Vinduet stenger om 50 min i Italia. Romano er live med 433 på instagram. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Kan ikke skjønne at det ikke skal skje. Roma MÅ ha en stopper inn, hvis ikke sliter de. Temmelig sikker på at de punger ut. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Kan ikke skjønne at det ikke skal skje. Roma MÅ ha en stopper inn, hvis ikke sliter de. Temmelig sikker på at de punger ut. Vel, vi også må ha en stopper inn uten at det skjer. Bare bra om noen andre er i samme posisjon som oss 😅 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 ProphetSe7en skrev (2 minutter siden): Vel, vi også må ha en stopper inn uten at det skjer. Bare bra om noen andre er i samme posisjon som oss 😅 Andre steder det skriker mer på enn stopper slik jeg ser det. Som for eksempel en høyrekant som forsterker XI og en CDM som kan spille når Matic ikke spiller. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) LIVE Endret 5. oktober 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ikke ment mot deg bshagen, må bare si at jeg spyr hardt av United Stand og Mark Goldbridge (eller Brent di Cesare som han egentlig heter). Men har tjent gode penger på å bytte lag, det har han 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Ikke ment mot deg bshagen, må bare si at jeg spyr hardt av United Stand og Mark Goldbridge (eller Brent di Cesare som han egentlig heter). Men har tjent gode penger på å bytte lag, det har han Agreed! Men i dag er det deadline. Har du en bedre stream, så gjerne! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Gleder meg til å se Pellistri. Regner med at han kommer, men vet ikke hva som kan forventes. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Godt poeng @bshagen, jeg har ingen bedre, og sitter på et tog! TV2 har vel startet sin sending da, hvis man vil høre om de andre lagene og Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Noen som vet noe om disse to? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Godt poeng @bshagen, jeg har ingen bedre, og sitter på et tog! TV2 har vel startet sin sending da, hvis man vil høre om de andre lagene og Kom akkurat av toget selv. Får vel finne meg en stream da (har ikke TV) 😛 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Dette toget er i hvertfall i ferd med å bli et hype train når jeg ser disse signeringene av unge talenter til akademiet. Digger den retningen, veldig viktig for fremtiden! 3 Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) For et begredelig vindu. Hvor mange år skal det bli uten en ordentlig høyreving? Det vil si etablert spiller, ikke et talent som kanskje kommer til å bli god om 5 år. Endret 5. oktober 2020 av Teal. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Teal. skrev (Akkurat nå): For et begredelig vindu. Hvor mange år skal de bli uten en ordentlig høyreving? Det vil si etablert spiller, ikke et talent som kanskje kommer til å bli god om 5 år. Er du helt historieløs? 😳 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Teal. skrev (1 minutt siden): For et begredelig vindu. Hvor mange år skal det bli uten en ordentlig høyreving? Det vil si etablert spiller, ikke et talent som kanskje kommer til å bli god om 5 år. Om vi treffer på et talent så kan de slå gjennom i løpet av et år elle to. Lurer bare på om Sancho-toget har gått, eller om vi prøver igjen neste år. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Er du helt historieløs? 😳 Tydeligvis... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå