Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Carrick har riktignok skuffet de siste to sesongene men allikevel har han blitt tatt ut på landslaget. Jeg velger å tro at det skyldes mer Carrick enn England. Fra mitt ståsted så har han gjort en bra jobb defensivt... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 I de siste to sesongene har Denilson slått mer utfordrende og risikable pasninger enn Carrick. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 I de siste to sesongene har Denilson slått mer utfordrende og risikable pasninger enn Carrick. Denilson i Arsenal? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 BenHibbs SAF: ‘The squad is stronger than last season, with the younger players having another year under their belts.’ #mufc (via @DTguardian) Det kan så vere, men dette er vel endå eit signal om at det neppe blir nokre skikkelige signeringar denne sommaren. Dersom SAF er av den oppfatninga at laget er sterkare enn i fjor, så betyr vel også det at han meinar at vi er sterke nok til å knappe inn det eine poenget Chelsea vann med i fjor. Eg er absolutt motstandar av at vi skal kjøpe spelarar berre for å kjøpe spelarar, men samstundes så er eg av den oppfatninga at vi manglar ikkje berre litt, men faktisk ein god del på å vere på det nivået vi aller helst bør vere om United som klubb skal halde seg oppe i toppen i England og Europa. Når ein ser kor mykje pengar eindel andre klubbar rundt omkring sprer rundt seg, så må United truleg nytte seg av at klubben har høg status rundt omkring og er ei stor merkevare, for å lokke til seg spelarar. Eit problem med "satsinga" som vi driv på med akkurat no, (Smalling og Erta inn denne sesongen, Owen, Diouf og Valencia sist sesong, der einaste Val til no har gått inn og tatt ein sentral plass i laget. Erta og Smalling må sjølvsagt få sjansen først, men skulle Hernandez ende med å bli sendt på lån, så sliter eg litt med å forstå kvifor vi gadd.) er at det for mange som ser klubben utanfrå ikkje vil virke som om ambisjonane er så høge som dei kanskje har vore. Ein klubb som ikkje klarar å fornye seg tilstrekkeleg og ikkje ser ut til å gjere noko med problemområda i laget vil sjå ut til å mangle litt ambisjonar. Og dersom United skulle ende som ein klubb som ikkje kan bruke noko særleg med pengar på spelarar og som heller ikkje ser ut til å ha høge nok ambisjonar, så vil dette føre til at spelarar utanfrå gjerne ikkje ynskjer å spele for United, og i neste instans at spelarar i klubben blir leie av mangel på satsing og deretter ynskjer seg vidare til meir frodige jaktmarker. Dette er nesten ein av hovudgrunnane til at ynskjer at vi snart skal gjere eit litt meir "skikkelig" investering på spelarmarknaden, at vi framleis skal virke interessante for spelarar utanfrå, og kanskje spesielt at våre beste spelarar ser at vi faktisk vil fornye oss for å hevde dei ambisjonane som denne klubben har bygd på sidan Busby sine dagar, om ikkje lenger. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 med den uttalelsen så stinker det Joe Cole lang vei! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 I de siste to sesongene har Denilson slått mer utfordrende og risikable pasninger enn Carrick. Denilson i Arsenal? Ja. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 men kan skjønne uttalelsen. I alle sesongene har Vds rensket bort det aller meste av de "litt vriene" situasjonene. Når han ikke spilte så mye vi ville ønsket i fjor, så merket man den lille usikkerheten de tok med seg i målet. Er sikker på at gullet forsvant der! Og O'shea og Brown>Neville any day! Bare SAF slutter med eksperimentet sitt med Rooney som alenespiss... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vanskelig å skjønne hva du egentlig diskuterer. Hva er det du skjønner? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 uttalelsen archanios siterer Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 ... Og dersom United skulle ende som ein klubb som ikkje kan bruke noko særleg med pengar på spelarar og som heller ikkje ser ut til å ha høge nok ambisjonar, så vil dette føre til at spelarar utanfrå gjerne ikkje ynskjer å spele for United, og i neste instans at spelarar i klubben blir leie av mangel på satsing og deretter ynskjer seg vidare til meir frodige jaktmarker. Dette er nesten ein av hovudgrunnane til at ynskjer at vi snart skal gjere eit litt meir "skikkelig" investering på spelarmarknaden, at vi framleis skal virke interessante for spelarar utanfrå, og kanskje spesielt at våre beste spelarar ser at vi faktisk vil fornye oss for å hevde dei ambisjonane som denne klubben har bygd på sidan Busby sine dagar, om ikkje lenger. Kunne ikke sagt det bedre. Det er mine tanker 100%. Samtidig så tror jeg vi fortsatt vil kunne være med i toppsjiktet både i England og Europa med det laget vi stiller i dag. Syns signeringen av Ôzil virker mer og mer sannsynlig. Silly Season er en skummel periode. Blir redd av rykter som Annan, Cahill (Diouf forrige sesong) osv. Håper vi får gjennom Mesut eller en lignende type. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Kjøpet av Obertan virker mer og mer meningsløst jo mer og mer spilletiden uteblir for hans del, så får ikke håpe på flere fremtidskjøp. Kan ikke si at jeg så helt hvorfor han ble vraket etterhvert... det verste av alt er at SAF ikke trenger å bruke så uhorvelig mye penger for å få mer av det vi mangler. tenk da: J.Cole/Berbatov Rooney hvis han først skal beholde sin formasjon, så passer det å hente han som hånd i hanske! forresten så synes jeg det stinker CL-gull hvis det blir seendes sånn ut: Valencia-Fletch-Carrick-Nani J.Cole Rooney Med Carrick i form, så er det ikke mye det laget mangler! Endret 10. juli 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Gjelden nedbetalt? Flere milliarder forsvinner ikke ned i et sort hull. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 tror jeg har sovd for lite. ble litt tullerusk her...selvfølgelig har United milliarder i gjeld, beklager den Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ingen sannhet i ryktene om Wesley Sneijder-bud, sier Fergie eller er dette et av sir alex sine triks for å ikke få budkrig Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Niko: SAF utelukket i dag at det er interesse for özil fra Uniteds side. Så dere kan nok stryke han fra ønskelista. Chancelor; Carrick er fortsatt en 10x så god spiller som Denilson. Jeg vet at det er Lørdag, men likevel - legg fra deg posen med sopp og ta en realitetpille. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Han har ett år igjen av kontrakten sin, han spiller i en gutteklubb (i forhold til nivået sitt) og han er ikke fremmed for å bytte klubb. Det tatt i betraktning i tilegg til at han har hatt ett fantastisk mesterskap og det akkurat er hans type spiller vi trenger, så ser jeg ikke på det som usannsynlig. Eneste jeg finner som tilsier at SAF ikke vil er united.no's tolkning av "Ungguttene våre har vokst og stallen er dermed sterkere enn i fjor". Kan hende jeg har oversett noe konkret. Det hadde ikke vært første gang Fergie leker med tanker, ord og handling Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Chancelor; Carrick er fortsatt en 10x så god spiller som Denilson. Jeg vet at det er Lørdag, men likevel - legg fra deg posen med sopp og ta en realitetpille. Vis du kan vise meg hvor jeg har skrevet noe slikt, så blir jeg veldig takknemmelig I de siste to sesongene har Denilson slått mer utfordrende og risikable pasninger enn Carrick. Forøvrig står jeg på den. Selv om den er satt på spissen. Carrick har vært safe hele veien, og omtrent alle pasninger han har slått er støttepasninger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Niko: SAF utelukket i dag at det er interesse for özil fra Uniteds side. Så dere kan nok stryke han fra ønskelista. Hvor har du lest det? :\ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 "Taylor skriver også at Ferguson nekter den påståtte interessen for det tyske stjerneskuddet Mesut Özil." Kan selvsagt bare være tullprat fra SAF, men jeg har mine tvil. Cancelor: Fordi det er tøv å sammenligne Carrick med en 3-rangs spiller fra Arsenal som aldri har bevist noe som helst på øverste nivå. Jeg er forumets fremste MC kritiker og har vært det i omtrentelig en sesong før resten av folket her inne fikk opp øynene. Men at han slår mer feigere passer og er mindre kreativ (ikke dine ord, men du ser hvor jeg vil hen) enn Denilson er bullshit. Ergo, legg fra deg posen med sopp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg er forumets fremste MC kritiker og har vært det i omtrentelig en sesong før resten av folket her inne fikk opp øynene. Eventuelt en sesong før han faktisk begynte å spille dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå