blured Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Haha. Vi får se i morgen 14.30. Om Sancho er med i troppen da, bør Ole litt vurdere det. 🙃 (Og om han ikke er med, så blir det noen dager frem til deadline day med heftige spekulasjoner, frem til det uansett vel ender opp med at det ikke blir noe). Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Mye rykter om James ut nå. Om klubben presterer å selge en kantspiller uten å hente inn en på høyre så gir jeg opp. Nå er ikke jeg noe tilhenger av James, men uten alternativer på høyre så er det idioti å selge. En kan jo i det lengste håpe at salg av James betyr at de har en plan om en spiller inn, men skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke mye tro på det. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Da kan jeg ikke skjønne annet enn det kjøres diamantformasjon uten kanter. Får plass til De Beek, Bruno og Pogba sammen og. Men siden det kvittes med spillere regner jeg med det frigjøres midler til en eller flere nye spillere... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Eller til større utbytte Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Det kan enten være noe på gang eller ikke en dritt på gang. Klarere kan man ikke si det Filtvedt mener det er fordi han prøver å presse frem en overgang: Endret 3. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Men vil en egentlig ha en spiller til klubben som er så illojal ovenfor arbeidsgiver? Hva skjer da om 2 år når han vil til real eller en annen klubb? Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Romano mener UTD snakker med Cavani. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 16 minutes ago, Teal. said: Romano mener UTD snakker med Cavani. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg griner Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Griner om Cavani blir han eneste som kommer..... Over the top. Sett det før at høyt profilerte spillere med høy lønn kommer til United og underpresterer (ref: Falcao, DiMaria, Sanchez m.fl.) Neitakk... Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Orker ikke mer. Få meg ut av dette marerittet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Har ikke isolert sett noe mot Cavani, det gir bredde på topp som sannsynligvis er langt bedre enn Ighalo. Gratis overgang og samme lønna han hadde i PSG meldes det vel. Men det jeg har noe i mot er at denne overgangen, hvis det skjer, sier ganske mye om hva som ikke kommer nå. For det er jo en kortsiktig, midlertidig løsning. For akkurat nå ser det ut som: Ny høyreving? Nei Ny venstreback? Nei Ny defensiv midtbanespiller? Nei Ny midstopper? Nei Ny offensiv midtbanespiller? Ja Edinson Cavani? Ja Og det er litt vanskelig å svelge at man kanskje ikke lykkes i å oppgradere de posisjonene jeg regner med at Solskjær har pekt ut som viktigst, og som vi har svakest dekning i. Endret 3. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ja, men er det smart om det går på bekostning av langt viktigere posisjon som er høyrekant? James, Lingard, Mata som backup der holder ikke. Bare håper klubben har ett annet ess i ærmet før vinduet stenger. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Om det er i stedet for, i mangel på, eller på bekostning av noe annet vet vi jo ikke... Vil egentlig ikke tro at en gratis Cavani har noen innvirkning på om vi kan få Sancho eller ei. Den dealen lever nok sitt eget liv uavhengig av denne (hvis det skjer). Virker som det skjer: Til 2022. Da erstatter han egentlig Ighalo som forsvinner i januar. Endret 3. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Fyren er 33 år og har spilt ~ 30 kamper de siste to årene på grunn av skade. Forrige sesong scoret han 4 mål på 14 kamper i ligue 1 (lavt nivå i forhold til PL) til tross for at han ble servert av Neymar/Mbappe/Di Maria. 😬 Endret 3. oktober 2020 av Teal. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Teal. skrev (Akkurat nå): Fyren er 33 år og har spilt ~ 30 kamper de siste to årene på grunn av skade. Forrige sesong scoret han 4 mål på 14 kamper i ligue 1 (lavt nivå i forhold til PL) på tross av at han ble servert at Neymar/Mbappe/Di Maria. 😬 Men er han bedre å ha i bakhånd i troppen den neste halvannen sesongen enn Ighalo? Det blir jo egentlig spørsmålet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Cavani stinker Woodward laaaaaang vei! Vi husker jo når han signerte Schweinsteiger. Hvor mange over the hill spillere skal vi skaffe? Schweinsteiger, Zlatan, Mata, Matic, Ighalo, Sanchez og nå ... Cavani?! Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Men er han bedre å ha i bakhånd i troppen den neste halvannen sesongen enn Ighalo? Det blir jo egentlig spørsmålet. Hadde heller tatt Luka Jovic på lån og så kjøpt en 'fast spiller' neste år. I og med at UTD er eid av gjerrigknarker blir dette bare ønsketenkning. Romano melder at Cavanis agent ønsker 10 millioner € i fees, så kommer jo spillerens lønn (sikkert 200.000 € i uka) oppå det. Latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå