Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Joe Cole har uttalt at han ønsker nye utfordringer, samt være viktigere for det respektive laget (...Som han var i West Ham, som han sa), er det rart? Etter flere år i Chelsea, og en relativt ubetydelig rolle innad i laget (Ja, en liten overdrivelse) tærer det på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting? Vi har jo hentet to spillere allerede

Hvis vi hadde fått Cole i tilegg hadde jo sommeren vert nydelig på overgangsmarkedet

Har vi hentet to spillere i sommer? Nei.

Til det siste, mener du virkelig dette er godt nok? Vi har knapt nok forsterket. Spissplassen er forbedret ørlite med noe som mest sannsynlig vil være benkesliter den første sesongen. Defensivt har vi også kjøpt en spiller som kun tar opp plassen på benken til Brown, Neville/Rafael, O'shea eller Fabio foreløpig.

Men hva du vil. Du har mange som er enige med deg

Tror Man City hadde vert en fin klubb for deg

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Tror Hernandez saken har vist seg å være pølsevev, en hunsj jeg baserer på klubbens uttalelser siden sist jeg skrev om saken. Både Phelan og Sir Alex har snakket positivt om spilleren nylig og hvor mye de gleder seg til å vedkommende i preseason osv. Dessuten stammet samtlige nyhetsartikker rundt saken fra samme kilde, nemlig smått spekulative marca.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2942094.ece

Enten har United bydd på Sniejder (£29m) i et mediestunt for å lure fansen til å tro at penger finnes, ellers så har vi faktisk mye å handle for.

Lenke til kommentar

Hvis vi hadde fått Cole i tilegg hadde jo sommeren vert nydelig på overgangsmarkedet

Til det siste, mener du virkelig dette er godt nok? Vi har knapt nok forsterket. Spissplassen er forbedret ørlite med noe som mest sannsynlig vil være benkesliter den første sesongen. Defensivt har vi også kjøpt en spiller som kun tar opp plassen på benken til Brown, Neville/Rafael, O'shea eller Fabio foreløpig.

Spar meg, du vet jeg er veldig moderat når det kommer til kjøp. Jeg lever likevel ikke på en rosa sky.

Lenke til kommentar

Spar meg, du vet jeg er veldig moderat når det kommer til kjøp. Jeg lever likevel ikke på en rosa sky.

Jeg tror det er akurat det du gjør

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

15:46 Ajax's Luis Suarez is still skirt-lifting in the general direction of Europe's major clubs, judging by quotes on tribalfootball.com. "The first thing I want to do after the World Cup is go on a holiday," says the Uruguayan striker, linked strongly with United and Tottenham. "After that, we'll have to wait and see what will happen on the transfer market. I think that the people at Ajax all know that it will be very difficult for them to hold on to me."

14:31 United and a clutch of other clubs have been eyeing Porto's Bruno Alves since 2010 began, according to rumour-mongers, and it seems the hulking central defender is now going to start gently nudging the exit door. "I have a permanent contract, but I am ambitious," he is quoted as saying by sport.co.uk. Slightly oddly, for somebody based in Portugual, he adds: "I hope for a European club."

Lenke til kommentar

Slag under beltestedet det der Limbeck, og til hvilken nytte? Respektløst, og ingen andre enn du her inne skjønner hvordan du klarer å dra en City-parallell.

Forøvrig: Hargreaves mister pre-season. Har gitt opp spilleren for lenge siden, desssverre. Bare en bonus hvis han kommer tilbake nå. Meget ergelig, da vi visste han nærmest var fotballinvalid da vi kjøpte han.

Lenke til kommentar

ALEX FERGUSON FOCUSES ON MESUT OZIL

Ikke noe annet enn hva som allerede har blitt sagt. Jeg hadde tatt imot Özil med åpne armer. Venter også i spenning på noen A. Sanchez rykter, syntes de lar vente på seg :hrm:

Håper dette stemmer. Özil er den spilleren jeg aller helst ser at vi kjøper i år. Sanchez er god, men han spiller vel mest høyreving? Özil er nøyaktig den spillertypen vi trenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...