ProphetSe7en Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) Jakobk skrev (2 timer siden): Hvorfor kan de ikke ha både Eriksen og Sanchez? Sanchez har spilt alle sine kamper for Inter som spiss, og om han skulle spille ving, så blir det vel ikke konkurranse om plassen der heller Alle 67 minuttene fordelt over 3 kamper denne sesongen? Eller har han spilt mer? Mener jeg leste det var så lite, men mulig jeg tar feil her. Han har vel mer eller mindre vært skadet konstant? Så jeg ser ingen grunn til at Inter skal ha noen interesse av å beholde Sanchez på hverken lån eller permanent, og med Eriksen inn så trenger de gjerne frigjøre litt på lønnsbudsjettet sitt. Edit: Ser han fikk 69 minutter for Inter i går Endret 15. januar 2020 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Min spådom: 1. Fernandes vil spille i England 2. fernandes hyller pochetinno 3. Pochetinno vil til United 4. Solskjær forlater unitet 5. Poch og Bruno kommer til united Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 ProphetSe7en skrev (11 timer siden): https://www.dailystar.co.uk/sport/football/kalidou-koulibaly-transfer-man-utd-21278856 Sun, mirror og men melder alle "done deal". £64 mill Hva tenker dere om dette stemmer? For gammel, eller perfekt signering? Ingen tvil om at han er langt bedre enn Jones, Bailly, Rojo og annet ræl vi har, men alder og at han kommer fra Serie A taler i mot, samt han har vel ikke vært like god denne sesongen som tidligere. Med tanke på at det er januar, og en kanskje slipper å se Jones, Rojo eller Bailly i midtforsvaret til United noen gang igjen om dette stemmer, så synes jeg det er vel verdt det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) ProphetSe7en skrev (44 minutter siden): Sun, mirror og men melder alle "done deal". £64 mill Ingen seriøse journalister som har skrevet et eneste ord om Koulibaly denne måneden. Ryktet du viser til stammer fra den italienske journalisten Fabio Santini, som ikke er troverdig. Daily Star, Mirror osv "bekrefter" overganger hele tiden for å få klikk, uten at det skjer. MEN har ikke meldt noe, de har bare skrevet om ryktet. - Nå ble Gedson Fernandes nettopp bekreftet av Spurs. Han har samme agent som Bruno Fernandes, nemlig Jorge Mendes. Kanskje det kan få fortgang i overgangen. Det stemmer bra overens med rapportene fra portugisiske Record i dag tidlig (før Gedson ble bekreftet av Spurs): Endret 15. januar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Snikpellik skrev (6 minutter siden): Ingen seriøse journalister som har skrevet et eneste ord om Koulibaly denne måneden. Ryktet du viser til stammer fra den italienske journalisten Fabio Santini, som ikke er troverdig. Daily Star, Mirror osv "bekrefter" overganger hele tiden for å få klikk, uten at det skjer. MEN har ikke meldt noe, de har bare skrevet om ryktet. Kjenner ikke til ham, men i følge united.no så har han truffet i det siste Sitat Santini har den siste tiden hatt riktig i at Carlo Ancelotti skulle til Everton og at Mikel Arteta skulle til Arsenal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Lettere å tippe på managere enn spillere vil jeg tro Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Lettere å tippe på managere enn spillere vil jeg tro Du må gjerne prøve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Skal gjøre(og har gjort det) neste gang det er aktuelt. ? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/transfer-news/man-united-transfer-news-llorente-17533044 Er han god? Mer rykter enn vanlig for tiden føler jeg, uten at det betyr noe som helst Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Litt utvikling nå. Ser ut som dette kommer til å skje nå, ut fra hvilke journalister som melder. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Håper United klarer å plukke han opp foran Chelsea. Han og Bruno inn i Januar så har vi et meget godt vindu. Sitat Boubakary Soumare kan velge mellom Manchester United og Chelsea før januarvinduet stenger, melder Sky Sports. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Frykter litt hvordan United ikke klarer å bli enig om pris med Bruno i følge ryktene. Kommer vel noen andre å plukker han opp før vi blir enige Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Woodward sparer penger, jeg forventer ingen signeringer og blir positivt overrasket om vi får en. Endret 16. januar 2020 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Noen som har sett noe av Boubakary Soumaré? Spiller visst defensiv eller sentralt på midtbanen. Tror dere at det er sannsynlig at han kommer? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Jakobk skrev (13 minutter siden): Noen som har sett noe av Boubakary Soumaré? Spiller visst defensiv eller sentralt på midtbanen. Tror dere at det er sannsynlig at han kommer? Jeg tror ikke det er usannsynlig at han kan ende i United hvis klubben er keen. Har bare sett han i én eller to kamper, men sett en del klipp og lest litt om han. Han ligner skikkelig på Pogba, en vaskeekte box-to-box midtbanespiller med gode egenskaper både offensivt og defensivt. Eller kanskje Yaya Touré er en bedre sammenligning på spillestil. Dekker store rom, god ballvinner og ser alltid etter å spille ballen fremover. Kan være litt "reckless" til tider, det er mye vilje og kraft. Tror han har fått to røde kort denne sesongen. Har lagt merke til hvor god han er til å skjerme ballen og dra av press, litt som Dembeles storhetstid i Spurs. Han har også imponerende nærteknikk til å være en stor kar. Veldig ung, slik som resten av troppen vår. Fyller 21 år om en drøy måned, og ville vært et spennende kjøp! - Mer Bruno-nytt som peker mot en overgang. Her er det et rent sitat fra manageren til Sporting: Endret 16. januar 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Takk for alt, Young. Spesielt at kapteinen plutselig går midt i sesongen. Endret 16. januar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) Skulle ønske de kunne venta til sommeren, men forståelig Young vil dit nå og sikkert større mulighet for å spille fast. Litt bittert det tynnes enda mer i rekkene. Young har vært involvert i totalt 21 kamper denne sesongen. Ikke gjort seg helt bort siste kampene han har spilt. Men nå må det snart kjøpes spillere... Endret 16. januar 2020 av ReaveЯ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Jaja, hvorfor er det alltid så mye tull og overganger drar ut i det uendelige med oss før klubben til slutt har en latterlig unnskyldning? Blir det reprise? http://sportwitness.co.uk/portugal-bruno-fernandes-risk-man-united-wont-go-e50m-guaranteed/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Klarer ikke å finne sitatet på noen av Skys plattformer, så det må ha blitt sagt på tv-sending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå