Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville tall for en sentral midtbanespiller. Er jo akkurat det vi trenger, en midtbanespiller til som bidrar med scoringer og målpoeng. Vi ser jo hvordan det går uten Pogba som har vært involvert i det meste vi har skapt tidligere. Frontrekka vår har levert skikkelig bra denne sesongen, flere mål enn for eksempel Liverpool sin, men når det ikke kommer scoringer regelmessig fra andre lagdeler så er det ikke nok. 

Håper så jævlig at det blir en overgang, så som det er klart at han selv vil til United. Vi trenger helst en spiller til inn dette vinduet også, men det er veldig lite konkrete rykter og vi er halvveis i vinduet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for oppklaring. Har ikke sett sporting-kamper, så gikk ut fra at han hadde spilt 10-er i 4231 eller lignende siden det sto AM. Lurer på hva han har spilt i de tre kampene som transfermarkt har registrert som CM.

Tror du at planen er å 

a) legge om til 433 og la han spille indreløper

b) fortsette i 4231 og la han spille sentralt på midtbanen

c) fortsette i 4231 og la han spille i 10-errollen

Lenke til kommentar

Jeg tror poenget med dette kjøpet er å få en ekstra spiller i 10'er rollen, samtidig som en får backup i 8'er rollen. En kan også rotere underveis i kampen mellom Fernandez og Pogba på den måten

Er slikt kjøp gjør også at en kan selge unna en av Lingard/Andreas/Mata

Tror ikke de selger Matic uten å hente inn enda en på midten, men er vi heldig blir det to kjøp i januar

Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Ole gikk jo bort fra 433 forrige sesong da Pogba og Herrera ble skadet, siden vi da ikke lenger hadde løpskraften til å spille det. Siden den tid har han vært ganske klink på 4231 og en 442-diamant noen ganger. Vil tro Bruno er mest tiltenkt en tierrolle, men kan også spille dypere og være rotasjon/backup der. 

EDIT: @ProphetSe7en kom meg i forkjøpet, slenger meg på det han sier :)

EDIT 2: Aner ikke hva det betyr eller om det betyr noe, men Woodward er i Paris. Sikkert for å signere en avtale med en fransk leverandør av kontorrekvisita:

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Raiola ønsker å kapre Rashford som klient." Mino Raiola has met with Marcus Rashford's agents over the possibility of representing the Manchester United star, according to reports"

Pogba, Lingard og Rashford i stallen er et greit kupp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tåkefyrste skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er han så jævlig ivrig på våre spillere? Det finnes flere klubber i england med penger.

De spiller på et av verdens største klubb vell? Agentdrøm det. 

Lenke til kommentar

Gammelt nytt. Ble meldt forrige uke at folkene deres hadde møttes «previously», og at Rashford takket nei til Raiolas tjenester. Husker dessverre ikke kilden nå.

EDIT: finner ikke selve artikkelen av en eller annen grunn, men det var The Times.

Nå som det plutselig har blitt gjort til en «nyhet» igjen i dag av DailyMail og andre tabloider som har slengt seg på, er historien plutselig det motsatte, at Rashford skal ha blitt «impressed». Det er etter alt å dømme bare bullshit. Kildekritikk er viktig!

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jakobk skrev (6 timer siden):

Takk for oppklaring. Har ikke sett sporting-kamper, så gikk ut fra at han hadde spilt 10-er i 4231 eller lignende siden det sto AM. Lurer på hva han har spilt i de tre kampene som transfermarkt har registrert som CM.

Tror du at planen er å 

a) legge om til 433 og la han spille indreløper

b) fortsette i 4231 og la han spille sentralt på midtbanen

c) fortsette i 4231 og la han spille i 10-errollen

Lita update, kom over denne tråden som vår venn Jonas har laget her. Forklarer kanskje litt av det du lurer på!

Lenke til kommentar

United har garantert være i kontakt med Eriksen alt, det samme har nok en drøss med andre klubber. Han er jo i en situasjon der han selv kan velge klubb nå mer eller mindre og kan snakke med alle.

Inter er forresten den siste klubben jeg håpet Eriksen skulle ende opp i. Det betyr vel nesten garantert at Sanchez returnerer til United og vi er stuck med ham og lønningen han hever.

Merker jeg ble litt nysgjerrig på hva Ed gjør i Paris. Burde ikke han være all in på Bruno i disse dager? Vi har vel lært fra før at han ikke er noen stor multitasker når det kommer til overganger ? 

Det er vel strengt tatt ikke Ed som tar seg av forhandlinger av spillere lengre, det ansatte de vel Judge til? Så Ed i Paris er nok ikke relatert til spillere inn/ut tenker jeg.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (31 minutter siden):

Det er vel strengt tatt ikke Ed som tar seg av forhandlinger av spillere lengre, det ansatte de vel Judge til? Så Ed i Paris er nok ikke relatert til spillere inn/ut tenker jeg.

Det er riktig, Matt Judge som er «chief transfer negotiator» siden i sommer, visstnok. De har nok uansett et team så hvor Woodward befinner seg har sikkert ikke så mye å si.

www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/man-utd-transfer-news-latest-16495915.amp

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...