Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt ikke overbevist. Å innføre United som et mulig alternativ, vil kunne føre til at de (les: Raiola) kan presse frem en ganske mye bedre avtale fra Dortmund og Leipzig.

Når det er sagt så er han en type spiller vi helt klart mangler. Spent på hvor Martial evnt. får plass på laget, og hva det vil si for utviklingen av Greenwood.

Lenke til kommentar

Topp 5 hvorfor jeg ikke vil ha Brauten:

- Mino Raiola

- Vi trenger ikke en spiss. Vi har masse å velge i. Han vil ha en startplass, men dette vil jo gå ut over f.eks. Greenwood hvor vi har noe stort på gang.

- Han er norsk. Er det et folkeslag jeg har minst trua på her i verden så er det nordmenn. 

- Solskjær og tidligere elever har vel ikke vist se å være noen suksess.

- Jeg ønsker at Haaland skal få den beste utviklingen som mulig mtp det norske landslaget. Drømmen hadde jo vært han og Ødis i samme klubb.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Kun enig i ett av punktene dine og det er Raiola. Du glemmer at Solskjær selv er en suksess i United og at Braut også kan bli det på tross av at Solskjær har vært trener for Cardiff. Og er «Norsk». Ikke la overtro gå i veien for at Braut er sitt eget individ, banan

Vi trenger også en spiss til i min mening. Martial er så lat at det er provoserende

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Vi har ikke masse å velge i. Vi har en skadeutsatt Martial som ren nier, bak han er det Greenwood som nettopp har fylt 18 år og that's it. Rashford kan til nød spille der, men det er langt fra optimalt. Det blir litt som å si at vi ikke burde kjøpe Jadon Sancho fordi vi har Daniel James i samme posisjon. Vi er Manchester United, vi skal satse på alle turneringer og ha rotasjon og tøff konkurranse om plassene. 

Ellers er jeg enig i Raiola-punktet, men nå sies det at han ikke er agenten men bare rådgiver. Likevel skummelt. Er også enig i at en annen klubb kanskje er det beste valget for Haaland, jeg tror Dortmund ville vært helt perfekt for han og Norge.

At han er norsk har ingenting å si og bare et løst argument basert på hva som skjedde under Solskjær i Cardiff. Han kunne like gjerne vært fra Uzbekistan, Papua ny Guinea eller Antarktis for min del. Verdens største spisstalent er han nå uansett nasjonalitet og at han har jobbet med Solskjær før er en bonus. Ingen av Solskjærs tidligere (norske) elever har vært i nærheten av å gjøre det Haaland har klart denne sesongen.

 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da vil jeg tro det skjer, hvis det stemmer. Møtte Solskjær i Salzburg forrige uke og på vei til Manchester nå, hvis det ikke resulterer i noe så er det fryktelig rart.

Hvis noen hadde fortalt meg for ett år og et par dager siden at neste jul har Ole Gunnar Solskjær vært manager i United i et år, og har kjøpt Erling Braut Haaland som på den tiden har blitt verdens kanskje heiteste unge spisstalent så hadde jeg bare begynt å le. Det er jo helt sykt om man tenker tilbake på hvordan det var før Mourinho ble sparket. 

Stort for norsk fotball hvis det skjer. Og tenk hvis dette fungerer så bra som vi håper på, da blir dette her utrolig gøy! 

Fjørtoft melder forresten på Twitter at han ikke tror Haaland ender opp i Manchester United og virker å være veldig sikker. Han har gode kilder rundt Haaland og i tysk fotball. Kan jo være at han blir lånt rett tilbake igjen til Salzburg frem til sommeren, for eksempel.

EDIT: Ole på pressekonferanse nå:

Haha Ole. https://www.flightradar24.com/NAX1326/2340458f

Mer:

Dette var nok falsk alarm:

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...