Snikpellik Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Som du sier så ser han veldig uferdig ut, men han er jo bare 19 år. Det er noen spillere som bruker lengre tid på å ta steget opp til toppnivå enn andre. Chong er en av dem, selv om det egentlig er normalen og f.eks Rashford og Williams er unntaket med tanke på ung alder. Han har utviklet seg mye fysisk det siste året og leverer fantastisk på U23-laget. Han har fått mye hat og tyn på sosiale medier for de dårlige kampene på a-laget, noe som er skikkelig synd. Noen forventer at alle skal levere fra dag én, noe som egentlig er veldig sjelden vare. Det beste for han er nok kanskje utlån til Championship eller en annen liga i Europa sånn at han får erfaring og spilletid. Hvis han skulle selges fordi han ikke skriver under håper jeg det er med en tilbakekjøpsklausul, eller en "førsterett-klausul" slik vi har med Memphis Depay og Lyon. Endret 13. november 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) Kontrakten går ut til sommeren, så kan nok se langt etter en tilbakekjøpsklausul om han går gratis. Om han aldri slår skikkelig gjennom på høyt nivå, så er det ok at han drar. Men om han slår gjennom, så er det kjedelig om han drar gratis. Håper at han signerer. Tror han hadde hatt godt av et låneopphold å Champioship. Dagbladet melder via Morten P at vi er langt fremme når det gjelder å signere Haaland i Januar. Skal i følge seg selv ha gode kilder, uten at de blir oppgitt. Kommer nok til å se Haaland mye i ryktespaltene fremover om dette stemmer. dagbladet Endret 14. november 2019 av Jakobk Fjerning av bilder som kom inn ved uhell Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Chong har sett dårlig ut, ingenting som tilsier at han blir en god spiller av det han har vist. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Ikke på seniornivå nei, men han har vært bra på U-lag. Mange som har blitt klassespillere, selv om det har vært lite sluttprodukt som 19-åringer. Synes det er tidlig å avskrive ham 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Ikke utenkelig. Pleier å være troverdig når det kommer fra Ornstein. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Braut Haaland stiller jeg meg positiv til, når det kommer til kjøp. Men det stopper der - ønsker ikke at Ole skal gå for flere nordmenn etter det Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 (endret) bshagen skrev (3 timer siden): Braut Haaland stiller jeg meg positiv til, når det kommer til kjøp. Men det stopper der - ønsker ikke at Ole skal gå for flere nordmenn etter det At han er Europas mest spennende unge spiss er heldigvis helt uavhengig av nasjonalitet. Tipper Ole selv er skeptisk til å signere nordmenn etter det som skjedde sist. I Cardiff var det lite penger og Ole trengte spillere han kjente kvalitetene til som raskt kunne innlemmes i systemet. Det er helt annerledes nå. Man kan uansett ikke finne så mange norske spillere som er gode nok for Manchester United. Det er bare to som er i nærheten nå, og det er nettopp Haaland og Ødegaard. Begge spiller i posisjoner som trenger forsterkning hos oss, men det er nok bare Haaland som er realistisk å få tak i - og han kommer til å bli steindyr. Hvis vi skulle få tak i Haaland i januar så håper jeg han lånes rett ut igjen til Salzburg, sånn at han kan få en hel pre-season hos oss. Endret 18. november 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 6 hours ago, bshagen said: Braut Haaland stiller jeg meg positiv til, når det kommer til kjøp. Men det stopper der - ønsker ikke at Ole skal gå for flere nordmenn etter det Vil du ikke ha Ødegaard ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Slettet-GlDE6z skrev (9 timer siden): Vil du ikke ha Ødegaard ? Nei, egentlig ikke. Jeg syns han er "for lett" enda, og jeg er usikker på hvordan han kan talke England i dag. Fantastisk talent ja, men på midtbanen må vi få inn noen som kan komme inn å dominere nå med en gang, for midtbanen vår er i en total krise. Syns derfor vi ikke skal "sprenge banken" på Ødegaard. Braut Haaland derimot er litt mer interessant sånn sett, og syns ikke det gjør noe om vi lar ham få litt mer tid på seg enn eventuelt Ødegaard, og jeg syns Haaland ligner på en spiller som kunne fint tilpasse seg England fort Ikke sikkert dette gir helt mening for alle men ? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Om Sander Berge fortsetter utviklinga kan han bli en meget god DM? (Dette er ikkje rykta, og heilt usannsynlig - men en snakka då om norske spelara som kunne ta PL nivået - og kanskje united). Ødegaard hadde eg tatt 8 dager i veka til pool. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Jeg hadde tatt ham i United jeg også - om midtbanen vi hadde var et godt hakk bedre enn det det er. Akkurat nå så greier jeg ikke å se hvordan han skal måtte fly beina av seg når midtbanen vår ikke henger med i det hele tatt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 (endret) Ja, det er et poeng. Skulle Ødegaard hypotetisk kommet inn i United i morgen og bidratt til så ville det nok vært i tierrollen, en posisjon som ikke er helt hans beste riktig enda. Best som høyre indreløper eller innoverkant i en 4-4-2 slik Sociedad spiller iblant, som er posisjoner han nok foreløpig ikke har motoren til å utføre i Premier League. Synes Ødegaard minner en del om Christian Eriksen på en del områder. Ødegaard er kanskje litt lenger i utviklingen enn Eriksen var på tidspunktet han ble kjøpt av Spurs. Skal nevnes angående Håland at mye tyder på at han har Raiola som agent, som jo er negativt. Han er ikke vår beste venn. Endret 19. november 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Raiola er vel stort sett sin egen beste venn. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Han brukte vel ikkje Raiola ved overgangen til Salzburg så då må byttet skjedd nylig? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Whiteshit skrev (34 minutter siden): Han brukte vel ikkje Raiola ved overgangen til Salzburg så då må byttet skjedd nylig? Rektig. Det har vært rykter om det en stund nå, og på spørsmål om kontakt med Raiola har Håland selv hintet til det. Her blant annet: Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 No ser eg Haaland er i dialog med Dortmund - men altså, både Raiola og Jim Solbakken er med i forhandlingsteamet? Eg kunne ikkje ha ramsa opp to verre agenttyper om eg hadde prøvd engang. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 De fleste er vel enig i at Raiola er ufyselig, men er da mange som er verre enn Solbakken. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 *insert lengre saklig post om enighet om det på verdensbasis, men ikkje med norsk pass* så legger vi den død. ..og nei, eg starter ikkje ny tråd.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) Dortmund og RB Leipzig. Begge klubbene tror jeg passer han bra, sannsynligvis tryggere valg enn Manchester United. Da slipper vi kanskje disse ryktene etterhvert også. Spesielt Dortmund trenger virkelig en spiss, og han passer nok bra inn i måten de spiller på. Jeg håper han går til tysk fotball. Hvis det nå stemmer at han har Raiola som agent så er det like greit å slippe det også. Endret 12. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. desember 2019 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) Elleeeeeer: Flere som melder det samme nå. Kan likegjerne være lekket fra Haalands folk for å presse frem en bedre avtale hos de tyske klubbene. Endret 12. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå