Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Fjernt er det, dog det er det jeg føler. Fornuften i det er jeg ikke så sikker på selv engang. Jeg er veldig i mot at norske fans skal ha norske klubber for eks. Og jeg aksepterer utlendinger da. Bare det ikke blir for mange Endret 4. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Poenget er jo at det er ytterst få utlendinger som oppnår den samme klubbfølelsen som det britiske spillere gjør. Derfor foretrekker jeg britisk, men det viktigste er selvsagt å spille god fotball. Ellers irriterer det meg stadig at Ramsey valgte Arsenal fremfor United, mannen kommer til å bli stor. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Virker mer og mer sannsynlig at Hernandez går på lån. Isåfall er det svært pinlig og ikke minst skadene for fremtidige overganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fra dagens Daily Fail: United henter Sneijder for 30mill. Blir du våt av slik game? http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1292370/What-pages-say-Manchester-United-set-bid-30m-Wesley-Sneijder-Liverpool-target-Joe-Cole-Robinho-offered-Valencia.html Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg kjenner hvertfall at det kiler litt nedentil. Uansett er det 99.999999% toev fra ende til annen, vi kjoeper (desverre) aldri slike spillere. Schneider mener jeg har det lille ekstra vi mangler. Faar vi han er stallen komplett. Endret 6. juli 2010 av String-Emil Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det hadde blitt ett vått øyeblikk for min del hvertfall. He's big he's bad he's Wesley Sneijder. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sneijder blir en dyr mann med den nye Rafa som manager. Forøvrig et rykte jeg håper det er hold i. Til 25M er han sannsynligvis et kupp. For 35M burde vi sett på prislappen til Özil. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sneijder jeg sto nettopp opp og var ganske trøtt, gikk på united.no, første nyhet var "Vil ha nederlandsk stjerne" jeg trodde det sto " Vi har nederlandsk stjerne" jeg hoppet opp og jublet før jeg så at det sto "vil" Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sneijder til United hadde vært helt sykt. Da hadde det blitt en rød Sneijder-drakt i tillegg til den oransje. Fantastisk spiller som tilfører laget vårt det vi mangler. Dog, det virker litt usannsynlig. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Litt usannsynlig? Mer ekstremt urealistisk, på grensen til scifi, spør du meg. Om du vil gjøre meg våt nedentil må du nok finne en ny og seriøs A. Sanchez United-link, miss Zu. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) ...Og nå linkes Balotelli til dere, noen synspunkter? Ferguson skal "visstnok" være villig til å legge 30£ på bordet. Usannsynlig eller ei Endret 7. juli 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Nei takk. Trenger ikke bråkmakere i klubben. Benzema aktuell for £25m i følge Daily Mirror. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Mye heller svi av £35M på Vaart eller Sneijder. Real vil ha Vidic, og får han til slutt uansett - kanskje Vaart i retur? =) Går mest i ryktene om Sneijder nå om dagen. Ser forøvrig at Barca liksom vil ha Evra. På en annen side er det bedre at de betaler dyrt for Evra enn at de kjøper Fabio billig (mener det var rykter om Fabio tidligere). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg har blitt hekta på Sneijder-rykter nå. Balotelli og Benzema, nei. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Sneijder wants to stay.. - Håper det ligger like mye i dette som i Kaka sin trøyevifting et par uker før han pakket kofferten. Edit: tøys med link. Endret 7. juli 2010 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Inter-presidenten bekrefter Uniteds Sneijder-interesse Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Balotelli? Helst ikke for min del. Sneijder? Har eg ingen tro på, da er Benitez teitere enn eg trodde. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Han står ikke så veldig høyt på listen min Sneijder blir vel for dyr vel? Må vel opp i den magiske 30 mill summen Endret 7. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) dobbel Endret 7. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå får Fergie få ut den jævla fingeren å kjøpe inn Sanchez før han går til en annen klubb! Klodens desidert største fotballtalent vil til oss og klubben har han på radaren. Gir vi nok, får vi han også. Legger ved en liten video uten så mange finter, som jeg vet at de anglofile gutta her inne ser på som flashy og undøvendig. http://www.youtube.com/watch?v=w-Fnwex4m_o&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=w-Fnwex4m_o&feature=related Husker jeg hadde noe alle det samme forholdet til Robinho i Santos (før han gikk til RM) og jeg vil påstå at Sanchez er en langt mer komplett spiller og har mye større potensiale. Sanchez er 21 og allerede mer enn god nok for United, så sådan er han et safe kjøp. Tenk hvor god han blir med skuddtreningen til Ole og kløkten til SAF! Kjære gud i himmelen, la meg få denne ene signeringen. Vi har allerede gått glipp av Ronaldinho mfl fordi vi var for sent ute, ikke la det skje igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå