bshagen Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Vi er i en langsiktig prosess hvor vi skal bygge laget på nytt og utvikle det vi har. Jeg forstår dette, og nåværende kjøp reflekterer dette og jeg syns dette er svært bra. Men jeg har ingenting i mot å spe på litt "krydder" ved et par kanon-signeringer. Vi kan ikke spare oss til fant heller, vi skal spille fotball i samme periode som vi bygger lag, og vi kan ikke satse på en ny Class of 92 Hvordan er dette målt? Inntekt/omsetning? Medlemmer? Dette er Forbes sin liste over verdien av klubbene. Når jeg postet til banan, så trodde jeg United var høyere, men klubben har droppet endel siden sist sesong, naturlig nok. Artikkel kan du lese her Endret 8. august 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Veldig spent på Greenwood jeg også, han er et megatalent som allerede ser ut til å ha egenskaper til å kunne utrette noe på et høyt nivå. Ser litt rundt på det store internett at folk forventer mye av han. Men come an, gutten er 17 år! Vi kan ikke forvente at han skal gjøre noe særlig denne sesongen, det er helt urettferdig. Han må få sjanser, og han må få mulighet til å feile. Det kan gå flere år før han har utviklet seg til å bli stabilt god nok for å gjøre United bedre. Veldig positiv til at flere av unggutta kommer til å få mange sjanser, men det kommer til å bli en bumpy ride og det er helt naturlig. Det jeg derimot ikke gleder meg til er klaging og syting om hvor dårlige de er og at de ikke er gode nok så fort de gjør en dårlig kamp. Endret 8. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg forstår dette, og nåværende kjøp reflekterer dette og jeg syns dette er svært bra. Men jeg har ingenting i mot å spe på litt "krydder" ved et par kanon-signeringer. Vi kan ikke spare oss til fant heller, vi skal spille fotball i samme periode som vi bygger lag, og vi kan ikke satse på en ny Class of 92 Dette er Forbes sin liste over verdien av klubbene. Når jeg postet til banan, så trodde jeg United var høyere, men klubben har droppet endel siden sist sesong, naturlig nok. Artikkel kan du lese her Kanskje like greit å skrive mest verdifulle i stedet for største da? 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Enten selge og ersatte Lukaku, eller beholde han, kan ikke skje det som holder på å skje nå! men tid igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Enten selge og ersatte Lukaku, eller beholde han, kan ikke skje det som holder på å skje nå! men tid igjen. Kan ikke beholde han nå. Det skjer ikke. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Klarer oss nok uten Lukaku. At de ikke henter inn en dm og cm er mer kritisk og kan være svært ødeleggende for kommende sesong. Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Klarer oss nok uten Lukaku. Jepp. Var jo tross alt bare den spilleren på laget som scoret nest mest mål i fjor (etter Pogba). Slått på overgangsmarkedet av Arsenal, City, Everton, Villa og Wolves. Potensielt også Brighton. Chelsea, som forøvrig har en transfer-ban, har signert like mange spillere som UTD. Dersom Lukaku (75M), Rojo (25M) og Zaha (20M) selges har klubben brukt 20-40M på overganger dette vinduet. UTD havnet 32 poeng bak City forrige sesong og de har signert sinnsyke spillere som Rodri og Cancelo. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Nå har vi eiere som ikke bryr seg om å vinne, men å tjene penger. Sånn sett har jo dette vært ett svært bra vindu for United. Kan jo se på den andre klubben Glazers eier, når vant den noe sist? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 (endret) Ingenting hadde vært bedre enn om Fred lykkes. Men kommer han til å gjøre det? Han hadde noen få gode kamper for oss forrige sesong. Blant annet mot PSG og Arsenal var han veldig god. Resten har vært pur dritt, egentlig. Tenkte at en solid pre-season kunne gjøre susen, men han brukte jo opp halve sommeren på å gifte seg på nytt (han giftet seg i fjor også!?!?!?). Men klart, leverer han så er mye løst. Helt uenig om McTominay, har mange av egenskapene som trengs men han er ikke et ferdig produkt og fortsatt ung. Han har box-to-box-kvaliteter også, men jeg tror han er tiltenkt å ligge dypt i en diamant fremover. Fred burde spille som venstre indreløper. I fjor ble han brukt mye dypt i banen, noe som var et sjokkerende valg om man ser hvor svak han er i posisjoneringsspillet sitt. Definitivt lagets svakeste defensive IQ. Når han derimot får muligheten til å løpe mer "vilt", og får masse ballberøringer høyt i banen, så er han god. Brukt ett år på å akklimatisere seg nå, og lar man han få en rolle litt à la David Silva i City, så har jeg god tro på at Fred blir som en ny signering i år. Ang McTominay så er det primært to ting jeg synes han er for svak på: - Defensiv posisjonering (altså disiplin nok til å ikke gå for høyt i banen når United skal vinne ballen) - For svak med ball (han bruker to touch for mye når han mottar ballen sentralt, noe som øker risikoen for balltap betraktelig) Han er en brukbar spiller, for all del, men summa summarum så minner han meg mer om en ny Fletcher/Nicky Butt enn en Carrick/Keane. At United ikke kasta halve krigskista etter Rice eller Ndidi synes jeg nesten er litt merkelig, men jeg håper selvsagt jeg tar feil angående SM. Ellers: Jeg er ikke så veldig negativ til at United ikke hentet en erstatter for Lukaku, det er fortsatt mer enn nok spillere å forsyne seg av internt i troppen, og jeg er egentlig bare glad for at man nå endelig kan legge ansvaret på Martial og Rashford, etter flere år der Lukaku/Zlatan/Rooney har vært førstevalg. Hadde man hentet Mandzukic (joda, det hadde vært en fet signering isolert sett) så hadde Greenwood og Gomes neppe fått noe særlig spilletid i år, og Martial hadde fått enda ett år som rotasjonsspiller på venstrevingen. Ser flere av disse punditene prater om hvor mye press som kommer til å være på Greenwood og James i år, men det er bare vås. Martial og Rashford, to spillere vi har hauset opp i fire år nå, er de to spillerne som kommer til å få presset på seg, og når de nå er hhv 22 og 24 år gamle, så er det helt ok at de får ansvaret for å score målene. Det blir spennende å se om de klarer å nærme seg 20 mål hver. Foretrukket XI: De Gea AWB-Lindeløf-Maguire-Shaw McTominay Pogba-Fred Lingard Rashford-Martial Romero Tuanzebe Young Matic Pereira James Greenwood - Dette laget bør settes ganske raskt nå. Tuanzebe tar med tiden Lindeløf sin plass, mens Greenwood, James og Gomes spiller fast i EL og LC i høst. Endret 9. august 2019 av Amoralsk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Har en del å lære av Bayern når det kommer til overganger. Er ofte tidlig ute, og betaler ofte greie priser Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Strukturen er i orden der, ja. Skulle ønske vi fikk tak i Perisic for to år siden, men virker ikke som han ville til oss og da er det lite vits. Nå er han over 30 og hatt en litt dalende kurve. Bør uansett kunne ha et par år igjen på øverste hylle. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Den italienske statskanalen Rai Sport melder at Darmian skal være klar for Inter, men ikke før neste sommer. Det meldes ikke noe om et utlån før det, selv om man kanskje kan anta noe sånt. Hvis ikke vil det bety at han blir en sesong til. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Positivt. Bør utlånes gratis så lenge de betaler lønn. Alltid vært profesjonell, selv om ikke United-karrieren ikke gikk som vi hadde håpet 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/LAe1gJ/avslojar-nilsson-lindelof-far-nytt-monsterkontrakt Rykter om at Lindelof på vei til å forlenge. Om får DDG til å signere ny langtidskontrakt også, så ser det virkelig bra ut mtp langsiktighet i forsvaret! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Virker mer og mer sannsynlig at Sanchez ikke spiller for oss denne sesongen: I følge Di Marzio er Sanchez enig med Inter, og har godtatt et lønnskutt. De har ikke råd til å kjøpe han enda, så det er snakk om lån i første omgang. https://gianlucadimarzio.com/en/inter-alexis-sanchez-the-principle-objective-for-the-attack-the-latest Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Litt kjipt, skulle ønske han fikk en full sesong under Solskjær først. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Ja, enig. Skulle gjerne hatt han over en lang, skadefri periode. Frem til januar eller noe. Han passer jo Solskjær-fotballen bra. Vi så jo hvor bra han kan være senest i Copa America nå i sommer. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Hadde ikke hatt noe imot å beholde han, men mye positivt med å selge han også. For det første ønsker han seg tydeligvis vekk. For det andre tjener han latterlig mye. Han har vært skadet mye og har derfor ikke vært tilgjengelig, og når han først har blitt brukt har han stort sett vært dårlig, med noen få unntak. Det betyr egentlig at ting ikke vil forandre seg noe særlig. Andre spillere vil spille i stedet for han uansett. Og ja, vi kan få skader, men Sanchez vil sannsynligvis være skadet når vi trenger han. Så hvis han forsvinner, er det mer positivt enn negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå