jonasbc Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Icardi er en fantastisk spiss som hadde løftet laget betydelig. Samme gjelder Eriksen. Det er to spillere hvor man hadde fått mye for pengene (hvorvidt det er mulig når united står på kjøpersiden..) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Trenger ikke støyen rundt Icardi i United. Eriksen tar jeg hver eneste dag - ja takk 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Bra. Viktig og riktig å få ut han når han ikke oppfører seg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Men ingen erstatter? Jo, Mason Greenwood. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Blir ikke penger til Glazers om en kjøper en erstatter. Dette vinduet har vært en vits. Fortsatt ingen skikkelig spiss, ingen rw og ikke en eneste sentralt på midten hvor vi trenger to. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jo, Mason Greenwood. Fyren er 17 år. Han har akkurat tatt moped-lappen. Så jeg spør igjen - "men ingen erstatter?" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Totalt 77 millioner pund synes jeg virker altfor lavt for Lukaku. ...pluss 400.000 pund i bot for å stikke av til Belgia. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Fyren er 17 år. Han har akkurat tatt moped-lappen. Så jeg spør igjen - "men ingen erstatter?" Synes ikke det er så veldig kontroversielt at reservespissen til ligaens 6. beste lag er et supertalent på 17 år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Yedder 35M Ikke ueffent det, men kort tid å gjøre business på nå. Marerittet er at tiden blir for knapp og vi ender opp med en free agent a la Llorente, grøss. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Synes ikke det er så veldig kontroversielt at reservespissen til ligaens 6. beste lag er et supertalent på 17 år. Tenkte det kunne være lov at, verdens 6. største sportsklubb - uansett idrett, siktet en smule høyere når Lukaku forsvinner. Men ok Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Har også Martial i tillegg til Sanches som kan spille spiss. Slik jeg ser det, så skriker midtbanen mer enn spissplassen, selv etter at Lukaku er solgt 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Det er fair, jeg tar gjerne et midtbane anker (klasse) i bytte for Lukaku Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Ikke ueffent det, men kort tid å gjøre business på nå. Marerittet er at tiden blir for knapp og vi ender opp med en free agent a la Llorente, grøss. Må ikke disse Llorente. Vært i flere CL-finaler enn noen på United?! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Tenkte det kunne være lov at, verdens 6. største sportsklubb - uansett idrett, siktet en smule høyere når Lukaku forsvinner. Men ok Vi er i en langsiktig prosess hvor vi skal bygge laget på nytt og utvikle det vi har. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Tenkte det kunne være lov at, verdens 6. største sportsklubb - uansett idrett, siktet en smule høyere når Lukaku forsvinner. Men ok Hvordan er dette målt? Inntekt/omsetning? Medlemmer? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Totalt 77 millioner pund synes jeg virker altfor lavt for Lukaku. ...pluss 400.000 pund i bot for å stikke av til Belgia. Virker som om grunnen dette: Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Dybala nærmer seg Spurs ifølge Ornstein og BBC. Latterlig. De signerer vel ratt Lo Celso og Sessegnon også... Om Lukaku og Zaha selges har klubben brukt hva, 60M dette vinduet? Hva er det som foregår bak kulissene egentlig? Til og med City (som slo oss med 32 poeng forrige sesong) har brukt mer. Samme kan sies om Arsenal, Everton og Villa. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 (endret) Dybala nærmer seg Spurs ifølge Ornstein og BBC. Latterlig. De signerer vel ratt Lo Celso og Sessegnon også... Om Lukaku og Zaha selges har klubben brukt hva, 60M dette vinduet? Hva er det som foregår bak kulissene egentlig? Til og med City (som slo oss med 32 poeng forrige sesong) har brukt mer. Samme kan sies om Arsenal, Everton og Villa. Zaha..? EDIT: Ah, du tenker kanskje på at vi får penger hvis Zaha selges fra Palace... Endret 8. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå