bshagen Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Tida flyr. Nå må det skje noe Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Jepp! Må ikke bruke opp kostbar tid på noe tull nå! Må da klare å jobbe med å selge/bytte Lukaku og samt hente Savic eller Fernandes samtidig. Kan ikke drive å surre i neste uke og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) Flere tier 1 som melder det: Spent på hva som skjer denne uka. Jeg tror vi får inn en signering til. Det haster ikke å kvitte seg med Lukaku om han skal selges og ikke byttes. Overgangsvinduet er åpent mye lenger i de andre landene. Endret 4. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) Joda, er sant at det er oppe lengre i andre ligaer. Men om man må selge Lukaku for å frigjøre nok midler til å hente spillere som f.eks Fernandes så bør det vel skje før 8 august.. Endret 4. august 2019 av ReaveЯ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) United må ikke frigjøre midler, det er ikke noe problem Simon Stone melder nå at Bruno aldri har vært på Uniteds radar: Endret 4. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Dette styret vi har er tragisk! Nå har vi trukket oss fra Dybala, som er forståelig pga han ønsket egentlig ikke å komme og hadde høye lønnskrav. Solskjær vil ha spillere som ønsker å komme til klubben. Men nå sies det at Bruno Fernandes som har vært ryktet til oss siden mars, nå skal Solskjær ikke lyst å ha han i klubben!? Hva er det denne klubben driver med? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Det har blitt sagt tidligere i sommer også, at United ikke er interesserte i Fernandes. Ingen av ryktene om han har kommet fra troverdige journalister i England, alt har kommet fra Portugisiske medier som er kjent for å plante historier. Dette fra Simon Stone i dag er første gang (som jeg kan huske) at en tier 1 journalist har vært først om noe som helst med Bruno. For alt vi vet er ikke United og Ole interessert, eller så er Fernandes ikke interessert. Sjansen for at han faktisk kommer finnes også fortsatt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Jeg fatter virkelig ikke hvorfor han ikke er på Ole sin liste. Rå frisparkfot(som vi har savnet), målscorende playmaker med fin nærteknikk og kan være fin boksåpner å ha i laget. Spent på hvem som hentes. Kan jo være en DM det fokuseres på. Hvem vet?♂️ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Milinkovic-Savic er vel den eneste andre midtbanespilleren vi har blitt linket til litt ordentlig i sommer. Sammen med Longstaff, men han tror jeg ikke er aktuell. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Utrolig å se at styret i det minste har lært noe. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Yup. Vil ikke ha noe gjentakelse av Di Maria, der klarer å motivere seg litt i starten, men etter det bare er helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Meget synd om Dybala ikke kommer, da må vi få inn en annen, og tiden er knapp nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Meget synd om Dybala ikke kommer, da må vi få inn en annen, og tiden er knapp nå. Synd, men så lenge han ikke selv vil til United er det ikke noe poeng. Jeg tror han hadde passet perfekt inn i systemet til Solskjær og vi trenger en slik spiller, men vi må slutte å hente spillere som ikke vil til klubben. Skrives også at klubben ikke ville møte de høye lønnskravene hans. Da er dette et skritt i riktig retning! Meldes om et skambud på Pogba i dag, fra Times-journalist Paul Hirst (tier 2): Endret 5. august 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Synes United har gjort hovedjobben i dette overgangsvinduet. De har hentet høyreback og midtstopper, noe som var kritisk viktig. I tillegg har de signert ny avtale med De Gea. Jeg sa vel før overgangsvinduet at United hadde behov for å øke bredden på topp og muligens hente en midtbanespiller. Så spekulerte jeg vel i om noen av spillerne burde erstattes av nye (Lukaku, Pogba). De har økt bredden på topp med James. Jeg mener hovedjobben som IKKE er gjort er å kvitte seg med Sanchez. Og stallfyllet, en del spillere man bør kvitte seg med der også. Antatt førstelag (4-3-3) De Gea Bissaka - Lindeløf - Maguire - Shaw Matic - Pogba - Fred Lingard - Rashford - Martial Typisk innbytterbenk/rotasjon: Romero Jones McTominay Mata Pereira James Lukaku En bra lagoppstilling det, spørsmålstegnet er midtbanen, men der har jeg lagt til 3 stykk i rotasjonen, så det skal vel kunne løses å lage en god midtbane med de 6 spillerne. Eventuelt bør man selge 2 av dem og erstatte dem med en virkelig klassespiller på midtbanen. Ellers er jo troppbredden i forsvaret meget stor, for stor. Noen bør selges, og noen kan brukes som reserver. Vanskelig for meg å vurdere hvem som bør beholdes som høyre og venstre back reserve og stopper reserve i tillegg til Jones. Sannsynligvis selge Darmian, Smalling og Bailly. Få inn mest mulig penger og kvitte seg med (sannsynligvis) høyeste lønninger. Da sitter man igjen med Rojo og Jones som reserver, pluss mange talenter som reserve på høyre og venstre. Pluss Ashley Young. Endret 5. august 2019 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Mulig et kjøp av Milinkovic-Savic hadde vært det som skulle til for å løfte laget ytterlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Fred er nok ikke inne i et førstelag. Trolig er også McTominay før Matic slik det ser ut nå. Du glemte Tuanzebe og Smalling, som begge er bedre enn Jones. Det trengs helst en midtbanespiller til, ja. Herrera må erstattes og Fred/Pereira ser ikke klare ut til å gjøre den jobben like godt. Det vil være et sjansespill ikke å gjøre en signering der. Diogo Dalot er backup på høyrebacken og Ashley Young er backup på både venstre og høyreback. Lukaku kommer etter sannsynlighet til å bli solgt, men det haster ikke. Det er fortsatt lenge til vinduet stenger i de andre landene. Får ikke United et godt nok tilbud nå så kan han beholdes frem til januar, for vi er ikke nødt til noen ting. Vi skal ha mye penger for han. De som ligger tynnest an er Darmian og Rojo. De to selges sannsynligvis til utlandet, så heller ikke der er det noen hast å få de unna denne uka. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Times er da T1 eller? Nope. Det er stor forskjell på journalistene innad i avisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå