Old Game Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Selvsagt en spekulativ artikkel ovenfor. Ta det med en sleiv salt foreløpig. However, Ferguson confirmed that new signing Javier 'Chicharito' Hernandez will link up with the team in time to face former club Chivas de Guadalajara on the Mexican leg of their tour, an arrangement that was part of the 22-year-old striker's £10million move. He scored two World Cup goals for Mexico and Ferguson said: 'He looks an exciting prospect. He has pace and a good scoring record. I'm looking forward to seeing him in a United shirt.' Ser for øvrig ikke ut som det blir noen flere overganger i sommer. Naiv og litt senil skulle vel dekke hva jeg mener om Fergie om dagen. Jeg er svært misfornøyd med det som skjer i klubben om dagen på samtlige plan. Beklager om jeg syter i overkant, men kan ikke noe for det. Må ut. Ferguson added: 'We've looked at a few options. We did consider David Villa but he was always going to Barcelona. I just don't believe there is value out there at the moment. I'm very happy with the strength of our squad as it is.' Endret 3. juli 2010 av Game Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg drøyer sytingen min til etter vinduet er stengt. Men dersom vi ikke kjøper inn en kreativ spiller på midtbanen i år blir jeg veldig skuffet, noe jeg forbereder meg mentalt på å bli. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hva Ferguson mangler for å ikke se nødvendigheten i få inn noe kreativt på midtbanen. Han snakker om å få igjen noe for pengene han bruker. Gjerrig kalles det. Nok av billige alternativer å hente. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Nåja, jeg kan være enig med han, Fergie, hvis han har et soleklart alternativ på den nevnte plassen. Da skal han gå for han, og kun han, med mindre det er livsviktig. Når du er ute på overgangsmarkedet må du følge magefølelsen, second choice er sjeldent det beste. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja enig. Man skal aldri kjoepe kun for aa kjoepe. Hvis Fergie hadde en liste med navn, og ingen av de ble tilgjengelige - da er det bedre aa ta rennafart aa drite i det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Bolton centre-back Gary Cahill will be subject to a £15million bid from Manchester United this summer £15m? Har ikke sett all verdens til han, men så mye? Dessuten har vi fått inn Smalling, og har nå 5-6 spillere som kan spille i midtforsvaret. Skal vi først kaste bort penger, kan vi gjøre det på noen andre. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg skjønner virkelig ikke hva Ferguson mangler for å ikke se nødvendigheten i få inn noe kreativt på midtbanen. Han snakker om å få igjen noe for pengene han bruker. Gjerrig kalles det. Nok av billige alternativer å hente. som f.eks Joe Cole som er gratis. blir det noen, så er det nok han. Han mener vel vi har den kreativiteten som trengs...Da er det heller offensivt vi har hatt problemer med Rooney ute. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Enig med de som ikke vil kaste penger i øst og vest. Har fergie en spiller han tror kan heve laget så gå for han. Husk at vi har Gibson som en kreativ midtbanespiller også Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gibson viste svært lite kreativt de kampene han fikk i fjor. Kun noen greie skudd. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Husk at vi har Gibson som en kreativ midtbanespiller også Oi, Begrunn den, det jeg har sett av gibson har vært skremmende dårlig, at han har et skuddbein er det ingen tvil om, men det holder ikke med kun det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Husk at vi har Gibson som en kreativ midtbanespiller også Jeg er helt sikker på at du kun skriver dette fordi majoriteten mener noe annet. Tror aldri jeg har kommet over en fyr med så mange "spesielle" meninger. Gibson er direkte ukreativ. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg synes Gibson har vert god de gangene han har fått sjangsen. Posetiv utvikling i noen sesonger til å se han klar for en fast plass på laget Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Men på hvilken måte er han kreativ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Han har da veldig mange gode pasninger fremover på banen. Kommer på løp selv og er målfarlig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Joda, jeg kan tildels være enig i at han har gode pasninger fremover og han er en offensiv midtbanespiller, men jeg mener selv han bare spiller på det enkle. Det er mulig du legger noe annet i kreativitet enn noen av oss andre for i mine øyne er ikke Gibson skapende, han ser ikke åpningene der man kan slå de lure pasningene slik som Van Der Vaart, Özil, Sneijder, Guti osv. Gibson er etter min mening en typisk engelsk midtbanespiller. Han virker som en spiller som jevnt over kan bli stabil og god, men som mangler det lille siste. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Men så er jeg i mot all denne pengebruken også. Det er veldig mange av dere som kommer med en handleliste som knuser prisene vi har handlet for før. Jeg liker at vi utvikler talent. Kjøper inn fremadstormende ungdommer og utvikler dem til bedre spillere og i prosessen til en spiller som passer inn i Fergie sitt lag. Se på Fletcher. Jeg kan ikke tenke meg at han har vert like god i Italia eller Spania som hen er for oss. Jeg synes også vi skal ha en base av hjemlihe spillere. Og da mener jeg spillere fra øyriket. briter og de som later som de ikke er det. Noen utlendinger er ok, men vi passe på at vi er et engelsk lag og ikke bli noe ala Arsenal og Liverpool Så får dere ha meg unnskyldt om jeg er konservativ Endret 4. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 En kreativ spiller er en som finner løsningene ingen andre finner, på tidspunkt der det ser aller mørkest ut. Det er denne typen spillere som skal åpne en hel forsvarsmur med en eneste pasning. Gibson er per i dag - og nok aldri - en slik en spiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) ikke en slik spiller mener du Se, Limbeck retter andre Det er det nesten lov å mobbe meg for Endret 4. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Litt fjernt med en norsk United supporter som "kun" aksepterer engelske spillere og er kritisk til import. Men om du mener Gibson er og blir god nok er det din mening, så da må vi nesten bare være enig om å være uenig. Får jeg lov til å mobbe? Må ikke gi fripass til hundene vet du! Jeg velger å kline til med din "hjemmelihe" i forrige post. Tidenes. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Litt fjernt med en norsk United supporter som "kun" aksepterer engelske spillere og er kritisk til import. Det er en holdning jeg uten tvil er enig om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå